راهنمای فروش اینترنتی بهمن

راهنمای خرید محصولات گروه بهمن


در برنامـه های فـروش ویژه با هـجـوم گـســترده کـاربران بـرای خـریـد تـعـداد محـدودی خـودرو روبـرو هسـتیم. بنابراین کـاربـرانـی مـوفـق به خـریـد می‌گـردنـد ‌که سـریـعـتـر از دیـگـران وارد ســامــانـه فــروش شــده، اطـلـاعات مــورد نـیـاز خـود را تکــمـیل کــرده و وارد درگـاه های بـانـکـی شــوند. از ایـن رو، تـوجـه بـه نـکـات زیـر مـی تــوانـد به شـما در انجام موفقیت آمیز فرآیند خرید یاری رساند:

  1. درگاه سامانه فروش با اعلام قبلی در زمان های مشخص باز می گردد، که این امر از طریق گروه بهمن اطلاع رسانی می شود. زمان باز شدن دقیق درگاه فروش در هر نوبت مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir است. لذا به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید. بازنشانی (Refresh) صفحه ورود در ثانیه های اولیه بازگشایی سایت می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، برای این منظور از کلید F5 استفاده کنید.
  2. بخشنامه های با موعد تحویل زودتر خودرو، همواره متقاضی بیشتری دارند و در نتیجه صف طولانی تری برای آن ها تشکیل می شود. بنابراین در صورت امکان با انتخاب بخشنامه های با موعد تحویل دیرتر شانس موفقیت خود را افزایش دهید.
  3. همانگونه که گفته شد، سرعت عمل یکی از عوامل کلیدی موفقیت است. در طول فرآیند ثبت نام بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد نمایید. با آماده کردن اطلاعات مورد نیاز، در مدت کمتری به درگاه بانکی خواهید رفت. اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام خودرو :
    • اطلاعات شناسنامه ای
    • اطلاعات مربوط به آدرس
    • کد پستی
    • اطلاعات تماس
    • اطلاعات کارت بانکی
  4. در صفحه انتخاب درگاه بانکی، با انتخاب یکی از درگاه ها به صف ورود به درگاه بانکی هدایت خواهید شد. در این مرحله توجه به نکات ذیل حائز اهمیت خواهد بود:
    • به دلیل وجود محدودیت ورود کاربران به درگاه های بانکی و ظرفیت محدود خودرو های عرضه شده، این امکان وجود دارد که پس از انتخاب درگاه بانکی، شما به صفحه پرداخت وجه هدایت نشوید. در چنین شرایطی بهترین تصمیم انتظار حداکثر ۲۰ دقیقه ای در صف اتصال به بانک و در صورت عدم ورود به درگاه، انصراف از خرید و انتخاب برنامه فروش دیگری می باشد.
    • در بعضی از مواقع بعد از ورود به درگاه پرداخت بانکی و وارد کردن اطلاعات پرداخت، درگاه بانکی اقدام به بررسی اطلاعات حساب شما نموده و وجه مورد نظر را از حساب شما کسر می کند؛ اما به دلایل مختلف موفق به پرداخت وجه به حساب گروه بهمن نخواهد شد، در چنین شرایطی وجه مورد نظر توسط بانک به حساب شما برگشت خواهد زد.

 نکته قابل توجه این است که به دلیل میزان بالای تقاضا نسبت به عرضه محصولات، همواره قسمت اعظمی از متقاضیان موفق به خرید نخواهند شد. این درحالی است که از تعداد کل متقاضیان در هر نوبت ثبت نام، تا چند برابر ظرفیت باقیمانده از هر بخشنامه فروش، پذیرش صورت می‌گیرد که به دلیل ظرفیت محدود خودرو امکان تکمیل ثبت نام برای تمامی متقاضیان وجود نخواهد داشت.

مراحل خرید اینترنتی محصولات


گام اول: انتخاب خودرو

در این صفحه فهرست و تصویر محصولات گروه خودروسازی بهمن، قابل مشاهده است.

شما می‌توانید نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام نمایید.

تصویر شماره ۱ – انتخاب خودرو

گام دوم: انتخاب برنامه های فروش

بعد از انتخاب خودروی مورد نظر، اطلاعات برنامه های فروش مرتبط با خودروی انتخابی برای شما قابل مشاهده خواهد بود. لطفاً در هنگام انتخاب برنامه های فروش به موارد زیر دقت فرمایید:
               
• شرایط فروش خودرو(پیش فروش یا نقدی)
• مشخصات بسته های خدماتی همراه با خودرو از جمله بیمه بدنه  یا شخص ثالث
• سود مشارکت و انصراف
•  زمان پرداخت وجه، زمان ارسال دعوتنامه و تحویل خودرو

تصویر شماره ۲ – انتخاب برنامه های فروش

گام سوم: انتخاب رنگ، تجهیزات، مشاهده و تایید توافقنامه

در صفحه بعد، پس از انتخاب رنگ، آپشن و کاربری خودروی مورد نظر(برای خودروهایی که بیش از یک کاربری دارند) مفاد توافقنامه را مطالعه و تایید نموده و گزینه “ادامه فرآیند خرید” را انتخاب کنید.
         
               

تصویر شماره ۳ – انتخاب رنگ، تجهیزات، مشاهده و تایید توافقنامه

گام چهارم: ثبت اطلاعات مشتری

در این مرحله بایـستی اطـلاعات فردی خویـش را وارد نمایـید. برای این منـظور به اطلاعات شناسنـامه ای ، کارت ملی و آدرس پسـتی به همراه اطلاعات بانکی خود نیاز خواهیـد داشت . لطفا در هنگام وارد کردن اطلاعات، دقت لازم را مبذول فرمایید. پس از تکمیل اطلاعات، با انتخاب گزینه “ثبت اطلاعات” به صفحه بعدی هدایت خواهید شد.

تصویر شماره ۴ – ثبت اطلاعات مشتری

گام پنجم: بررسی مشخصات فردی و انتخاب درگاه پرداخت

در این مرحله، قبل از انتخاب درگاه بانکی، اطلاعات خود را برای آخرین بار بررسی کرده و نمایندگی خود را انتخاب نموده و بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارده، با انتخاب یکی از درگاه های بانکی و انتخاب گزینه “رفتن به درگاه بانکی” به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد.

تصویر شماره ۵– بررسی مشخصات فردی و انتخاب درگاه پرداخت

گام ششم: پرداخت الکترونیکی (صفحه بانک)

پس از ورود به درگاه بانکی، با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم کارت، اقدام به پرداخت و تکمیل فرآیند خرید نمایید. 

تصویر شماره ۶– پرداخت الکترونیکی (صفحه بانک)

گام هفتم: صفحه رسید پرداخت

پس از انجام پرداخت و بازگشت به سایت پذیرنده، رسید پرداخت کاربر قابل مشاهده می باشد.

تصویر شماره ۷– صفحه رسید پرداخت

دکمه بازگشت به بالا
اپلیکیشن ایرانی کار