iranecar-app

درباره اپلیـکیشن ایرانی کار

اپلیکیشن ایرانی کار، طیف وسیعی از خدمات خودرویی مانند استعلام و پرداخت خلافی خودرو، خرید مجوز ورود به طرح ترافیک، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی، اشتراک و درخواست امداد خودرو سیار، خرید اقلام مصرفی خودرو مانند روغن و فیلتر، خرید لوازم یدکی و قطعات جانبی خودرو، خرید بیمه بدنه و شخص ثالث و ...، را در اختیار شما می‌گذارد.

‌امکانات اپلیکیشن ایرانی کار

iranecar-Possibilities

استعلام عوارض آزادراهی خودرو:

شما می‌توانید عوارض آزادراهی خودروی خود را در ایرانی کار استعلام بگیرید و به سادگی پرداخت کنید.

يادآور تمديد بيمه و تعويض روغن مصرفي:

با ثبت خودرو تان در ایرانی کار، مي توانيد از خدمات رايگاني همچون ياداوري زمان تمديد بيمه بدنه و شخص ثالث، تعويض روغن موتور بهره مند گرديد.

استعلام خلافی خودرو:

استعلام و پرداخت خلافی خودرو با شماره پلاک و کد VIN در اپلیکیشن ایرانی کار به سرعت و سهولت امکان پذیر است.

جایگاه سوخت

لیست تمامی جایگاه‌های سوخت (تهران) در اپلیکیشن موجود بوده و به صورت خودکار نزدیک ترین جایگاه سوخت بر اساس موقعیت مشتری، نمایش داده خواهد شد.

مراکز تعویض پلاک

لیست تمامی مراکز تعویض پلاک (تهران) در اپلیکیشن موجود بوده و به صورت خودکار نزدیک ترین مرکز تعویض پلاک بر اساس موقعیت مکانی مشتری، نمایش داده خواهد شد.

پرداخت عوارض طرح ترافیک:

برای استعلام خلافی طرح ترافیک و پرداخت آن، در اپلیکیشن ایرانی کار، بخش جداگانه‌ای وجود دارد.

باشگاه مشتريان:

در اين نسخه از باشگاه، شما مي توانيد با معرفي اپليكيشن و دعوت دوستان تان و همچنين تكميل اطلاعات پروفايل تان، امتياز بگيريد و جايزه دريافت كنيد.

اخبار روز خودرو:

آن دسته از علاقه‌مندان صنعت خودرو که مایل به دنبال کردن جدیدترین و داغ‌ترین اخبار دنیای خودرو هستند، می توانند با مراجعه به بخش اخبار در اپلیکیشن ایرانی کار، اطلاعات دقیق و مطالب بسیار جذابی را در این زمینه مطالعه نمایند.

مراکز معاینه فنی

مراکز معاینه فنی موجود در سطح (تهران) در اپلیکیشن موجود بوده بر اساس موقعیت مکانی مشتری، نزدیک ترین مرکز نمایش داده خواهد شد.

قیمت خودرو

با توجه به تغییرات قیمت خودرو، اطلاع از قیمت خودرو یکی از اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان به دنیای خودرو می باشد. در اپلیکیشن ایرانی کار جدیدترین لیست قیمت تمامی خودروهای تولید داخل و وارداتی به تفکیک برند نمایش داده شده و این قیمت‌ها به صورت روزانه به روزرسانی خواهند شد.

عوارض سالانه

برای استعلام عوارض آزادراهی و پرداخت به موقع آنها، اپلیکیشن ایرانی کار در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفته است. مشتریان میتوانند به راحتی نسبت به استعلام و پرداخت عوارض سالانه خودرو اقدام نمایند.

دعوت کنید و جایزه بگیرید

۱) دوستانتان را به ایرانی کار دعوت کنید تا خودرو خود را ثبت کنند. کد یا لینک دعوت خود را برای آنها بفرستید

۲) دوستانتان در ایرانی کار ثبت نام می کنند. آنها با ثبت خودرو، اعتبار از باشگاه مشتریان ایرانی کار دریافت می کنند.

3) با ثبت خودرو دوست تان در اپلیکیشن، 350 امتیاز دریافت کنید.

جایزه ویژه هفتگی

هر هفته به ۲ نفر از کسانی که بیشترین دعوت موفق را داشته باشند، جایزه تعلق می گیرد. نفر اول: روغن موتور مخصوص خودرو ثبت شده در ایرانی کار نفر دوم: کارت ویژه امداد خودرو

باشگاه مشتريان

سطح برنزي: با کسب 1000 امتیاز، به صورت خودکار از آخرین استعلام خلافی خودروتان باخبر شوید.

سطح نقره اي: با كسب 4000 امتياز، به صورت خودکار از استعلام خلافي و طرح ترافيك خودروتان باخبر شوید..

سطح طلايي: با كسب 10000 امتياز، علاوه بر استعلام خودكار خلافي و طرح ترافيك خودروتان، از جوايز ويژه هفتگي ایرانی کار بهره مند گرديد.

iranecar-app-banner