اخبار خودرو

بخشنامه ۲ طرح تبدیل حواله‌های وانت آریسان به خودرو سمند صادر شد

طرح تبدیل حواله‌های وانت آریسان به خودرو سمند از سوی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام گشت و آن دسته از مشتریانی که حواله وانت آریسان با موعد تحویل مهر ماه ۹۹ را در اختیار دارند، می توانند با مراجعه به نمایندگی، از این طرح بهره مند شده و به جای وانت آریسان، خودروی سمند دریافت کنند.

طرح تبدیل حواله‌های وانت آریسان

این طرح برای آن دسته از مشتریانی که علی رغم داشتن حواله وانت آریسان با موعد تحویل مهر ماه ۹۹، شرایط تسویه حساب جهت تحویل گرفتن این خودرو را ندارند، در نظر گرفته شده و می توانند به این شکل خودروی جایگزین، یعنی سمند ایران خودرو را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که این شرایط تنها به منظور رفاه حال مشتریانی که از تغییرات قیمتی فاحش نسبت به زمان ثبت نام، تا حدودی متضرر شده و قادر به پوشش دادن این تفاضل قیمت زمان تحویل نیستند، در نظر گرفته شده است و آن عده ای که قادر به تکمیل وجه باشند، می توانند همان خودروی وانت آریسان را از گروه صنعتی ایران خودرو تحویل بگیرند.

همان طور که می دانید افزایش قیمت خودرو به میزانی قابل توجه باعث شد تا ثبت نام های قبلی که خارج از این بازه بود، اکنون با یک جهش قابل توجه در تکمیل وجه و تحویل خودرو همراه باشد و این امکان برای بسیاری از مشتریان وجود دارد که قادر به تکمیل وجه نباشند. از این جهت این بخشنامه به منظور رفاه حال مشتریان و حمایت از آن عده ای که قادر به پرداخت وجه لازم نیستند، از سوی ایران خودرو اعلام شد.

به علاوه لازم به توضیح است که سود مشارکت تعهدات پیش فروش و همین طور جریمه تاخیر همچنان طبق فرمول قبلی محاسبه خواهد گردید. همین طور در نظر داشته باشید که امکان این تبدیل در تعداد محدود وجود داشته و در صورتی که سقف پر شود، این بخشنامه ملغی شده و امکان استفاده از آن برای سایر مشتریان وجود ندارد. از این روی توصیه می کنیم که در صورت تمایل به استفاده از این طرح، در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام نموده و فرم تبدیل را تکمیل نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا