اخبار خودروپیشنهاد سردبیر

عرضه ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در بورس کالا

هفته آینده، چهار هزار دستگاه شاهین سفید متعلق به شرکت سایپا در روز یکشنبه ۱۸ دی ماه جاری بر روی تابلو معاملات بورس کالا می‌رود.

 سایپا شاهین به قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان عرضه خواهد شد و میزان درصد پیش پرداخت این خودرو ۱۰۰ درصد در نظر گرفته شده است. تاریخ تحویل ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

در مشخصات عرضه شاهین آمده است: هر کد ملی بالای ۱۸ سال مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و محل تحویل خودرو نمایندگی‌های فروش شرکت به انتخاب مشتری است.

خریداران ملزم به ۱۲ درصد مالیات و عوراض قانونی و همین طور مبلغ چهار میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۰۶ تومان به ازای هر خوردو شامل سه میلیون و ۸۱۳ هزار و ۷۴۷ تومان بابت بیمه شخص ثالث، ۵۵۷ هزار و ۵۶۰ تومان بابت خدمات مرتبط با خدمات شماره گذاری و پلاک بوده و دعوتنامه تکمیل وجه مبالغ مذکور برای مشتری صادر می‌شود.

هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه است و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت و انتخاب نمایندگی تحویل گیرنده در مرحله تکمیل وجه برای مشتری فراهم شده است.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. باسلام اینجانب خودم و خانواده ام نزدیک به ۴۵ بار ثبت نام کرده ام ولی هیچ وقت برنده نشدیم

    1. عرض سلام و احترام؛

      فرایند فروش تحت نظارت مستقیم شرکت سایپا و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود. بنابراین نسبت به صحت و عادلانه بودن این فرایند اطمینان داشته باشید.

      اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد خودروها محدود و تعداد درخواست‌ها بسیار زیاد است و سامانه فروش به گونه‌ای طراحی شده است که نفرات به ترتیب ورود به سامانه، در صف قرار می‌گیرند و گاهی اوقات در هر ثانیه ده‌ها هزار نفر در صف هستند.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا