رپرتاژ

معرفی بهترین کیف پول‌های دوج کوین (DOGE) در سال ۲۰۲۳

دوج کوین نوعی ارز دیجیتال است که در دسته میم کوین­ها قرار دارد. علامت اختصاری این ارز DOGE است و در حال حاضر یک ارز دیجیتال محبوب و شبکه­ای برای نقل و انتقال پول به شمار می­رود. این ویژگی­ها مانند ویژگی­های بیت کوین است اما باید دانست که با بیت کوین دارای تفاوت­های زیادی است.

مهمترین تفاوت دوج کوین با بیت کوین، در هدف آنها نهفته است. هدف از ساخت دوج کوین فقط شوخی بود اما به مرور زمان و با حمایت افراد صاحب­نامی چون ایلان ماسک، پیشرفت کرد و امروزه در رده ارزهای دیجیتال ارزشمند جهان به شمار می­رود.

برای نگهداری دوج کوین نیاز به داشتن کیف پول دیجیتال است که در ادامه به لیستی از آنها اشاره کرده­ایم.

لیستی از بهترین کیف های پول دوج کوین

در معرفی این کیف پول­ها به مزایا و معایب هر کدام اشاره شده است تا کاربران با آگاهی بیشتر انتخاب کنند.

کیف ذنگو ZenGo

ذنگو نوعی کیف پول دیجیتال است که غیرامانی محسوب می­شود. یعنی ذنگو کیفی بدون کلید و بسیار ساده است اما دارای امنیت بالایی هم هست. نکته مثبت این کیف پول آن است که همیشه قابلیت بازیابی دارد. برای داشتن این کیف فقط کافی است که یک حساب کاربری ایجاد کنید که در مدت زمان ۱۹ ثانیه امکان­پذیر است.

با داشتن ذنگو امکان ذخیره­سازی، معامله، دریافت و ارسال برای کاربر فراهم است. خرید کوین­­های ترا با کارمزد صفر درصد برای کاربران فراهم است. این کیف بیش از ۷۰ نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می­کند.

یکی از نکات مهم که برای این کیف یک نوع امتیاز محسوب می­شود، قابلیت لغو کردن و همینطور قابلیت سرعت بخشیدن به تراکنش­ها است، آن هم قبل از این که بوسیله بلاک چین مورد تایید قرار گیرند.

کیف کوین بیس Coinbase

از جمله بهترین کیف پول­ها جهت انتقال، خرید و فروش و نگهداری دوج کوین، کیف پول کوین بیس است. این کیف پول دارای امنیت بالایی است و به شکل آفلاین کار می­کند و از ارزهای دیجیتال زیادی هم پشتیبانی می­کند.

این کیف پول در بیشتر از صد کشور مورد پشتیبانی قرار می­گیرد و در زمره انواع کیف پول­های نرم­افزاری است که در اندروید و iOSقابل دسترسی است. این کیف قابلیت استکینگ با سود سالانه هشت درصد بر روی پس­انداز ارز دیجیتال را دارد. گفتنی است که این کیف پول به صورت رایگان قابل دریافت و استفاده است.

کیف پول بایننس Binance

بایننس در زمره کیف پول­هایی است که قابلیت نگهداری دوج کوین را دارد. با استفاده از این کیف پول می­توان بیش از صد و پنجاه ارز دیجیتال را مورد معامله قرار داد.

بایننس قابلیت استیکینگ روی بعضی از ارزها تا ۱۰۴.۶۲ درصد سود به صورت سالانه وجود دارد. با استفاده از این کیف پول، مشتری به شکل ۲۴ ساعته پشتیبانی شده و همه روزه به شکل ارسال پیام پشتیبانی برای آنها انجام می­گیرد.

کیف پول کریپتو دات کام Crypto.com

این کیف پول یکی از بهترین کیف پول­ها برای نگهداری بیت کوین هم به شمار می­رود. به وسیله این کیف پول امکان مبادله بیشتر از ۲۰۰ ارز دیجیتال بواسطه بیش از ۲۰ ارز رایج یا فیات وجود دارد.

در هر زمان که بخواهید امکان خرج کردن و مدیریت وجوه نقد شما با این کیف پول وجود دارد. از دیگر قابلیت­های این کیف پول که باید به آن اشاره شود این است که بدون پرداخت هیچ گونه کارمزدی و حتی تا ۰.۱۰ درصد از هزینه کارمزد سفارش­گذاری خود، به کسب درآمد برسید.

کسانی که این کیف پول را برای نگهداری DOGE انتخاب می­کنند، می­توانند آلارم آن را روی قیمت­ها ارزهای مد نظر تنظیم کرده و به این وسیله بیشتر از ۲۵۰ ارز دیجیتال را رصد کنند.

برای حواله بانکی یا خرید با کارت اعتباری، این کیف پول کمترین کارمزد را دارد. همچنین در زمان تخفیف فروش توکن، می­توانید شرکت کنید و ارزهای دیجیتال را با پنجاه درصد تخفیف دریافت کنید.

کیف پول لجر Ledger

این کیف پول برخلاف سایر کیف­های پول برای نگهداری دوج کوین، سخت­افزاری است و بسیاری از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می­کند. لجر دارای یک نمایشگر LED بوده که برای اعتبارسنجی پرداخت است و همچنین دارای یک پین کد است که جهت تایید پرداخت مورد استفاده قرار می­گیرد.

در مورد قابلیت­های این کیف پول باید به سازگاری آن به استفاده از USB اشاره کرد و همچنین امکان نصب صد برنامه را روی آن دارید. این کیف پول امینت بالایی دارد و در این راستا نیازمند تایید هویت دو مرحله­ای است.

کیف پول ترزور Trezor

نوعی دیگر از کیف­های پول سخت­افزاری، ترزور است که امکان ذخیره­سازی دوج کوین را فراهم می­کند و به سهولت به گوشی یا سیستم کامپیوتر شما متصل می­شود. امنیت این کیف پول هم بواسطه استفاده از پین کد بالا می­رود.

کیف پول پرایم ایکس بی تی PrimeXBT

اگر کیف پولی می­خواهید که شما را شگفت­زده کند، پرایم ایکس بی تی یک گزینه مناسب است چون دارای انتخاب­های شگفت­انگیزی است. با استفاده از این کیف پول امکان معاملات با دارایی­های چندگانه وجود دارد. منظور آن است که ارز دیجیتال یکی از انواع دارایی است که با استفاده از این کیف پول می­توانید با آن معاملات را انجام دهید.

کیف پول کوین اسمارت Coinsmart

کوین اسمارت نوعی ارز دیجیتال است که با استفاده از آن امکان خرید و فروش ارزها بدون هیچ مشکلی فراهم است. دارندگان این کیف به صورت آنی می­توانند به دارایی­ها دیجیتال، پرداخت­ها و تراکنش­ها دسترسی داشته باشند. این کیف پول در سریع­ترین زمان ممکن، صورت حساب مشتریان را با استفاده از برنامه­ای با نام SmartPay Invoicing صادر می­کند. همچنین این کیف پول در دسته کیف­های پول سخت­افزاری است.

کیف پول جمینی Gemini

با استفاده از این کیف پول، به ارزهای دیجیتال صورت قانونی و مشروع بخشیده شده است و بواسطه آن راه­حلی زیبا، ساده و امن جهت ایجاد سبدی از ارزهای دیجیتال شکل گرفته است.

کیف پول سی اکس Cex.io

دارندگان این کیف پول می­توانند سپرده­های خود را با ویزا کارت، مسترکارت و پی­پال واریز کنند. چون این کیف پول از استراتژی­های اسکالپ تریدینگ در زمان انجام معاملات خود استفاده می­کند، جزو برترین کیف پول­های برتر برای نگهداری دوج کوین به شمار می­رود.

کیف پول کراکن Kraken

این کیف پول دارای ثبات مالی خوبی است و صرفا با یک کلیک ساده می­توانید دارایی­های دیجیتال خود را مورد معامله قرار دهید.

سخن آخر

دوج کوین که در ابتدا برای شوخی عرضه شد در حال حاضر یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال محسوب می­شود و برای نگهداری آن از کیف پول­های مختلفی استفاده می­شود که در این مقاله به آنها اشاره شده است.

برخی از این کیف­های پول سخت­افزاری و برخی هم نرم­افزاری هستند. هر کدام از آنها هم دارای مزایا و معایبی هستند که همگی مورد اشاره قرار گرفته­اند.

سوالات متداول

در ادامه این مقاله به پاسخ رایج­ترین سوالات در مورد انواع کیف پول برای نگهداری دوج کوین پرداخته شده است.

آیا کیف پول سخت­ افزاری گزینه مناسبی برای نگهداری دوج کوین هستند؟

سیستم رمزنگاری این نوع کیف پول­ها به صورتی است که هم کلیدهای خصوصی کاربر حفظ می­شوند و هم بستری به نسبت راحت­تر از کیف پول­های نرم­افزاری دارد.

روش بازیابی کیف ­های پول دوج کوین چگونه است؟

اگر به کلید خصوصی کیف پول دسترسی دارید، به سهولت اطلاعات قابل بازیابی است. بنابراین کیف پولی را برای نگهداری ارز دیجیتال دوج کوین خود انتخاب کنید که امکان دسترسی به کلید خصوصی برای شما فراهم باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا