اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

پیش فروش سایپا آذر ۹۹ + جزئیات

پس از به پایان رسیدن فروش فوق العاده گروه خودروسازی ایران خودرو، پیش فروش سایپا آذر ۹۹ نیز آغاز شده و در چند گروه خودرویی شامل ساینا، شاهین، کوییک، تیبا صندوق دار، تیبا ۲، وانت سایپا ۱۵۱، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز برقرار خواهد بود.

پیش فروش سایپا آذر ۹۹

طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذر ماه ازتاریخ ۹۹/۰۹/۰۳ ساعت ۱۴ شروع می شود و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

در بخشنامه فروش صادره از گروه خودروسازی سایپا آورده شده است:

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد:

پیش فروش سایپا، آذر 99

در این طرح خودروهای سواری ساینا ، شاهین ، کوییک ، تیبا صندوقدار ، تیبا ۲ و همچنین در بخش خودروهای تجاری وانت سایپا ۱۵۱ و وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز حضور دارند .

  • کلیه شرایط شرکت در این مرحله از قرعه کشی همانند مراحل قبلی فعال می باشد.
  • زمان اتمام طرح چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۹/۰۵ می باشد .

لازم به ذکر است که قوانین این پیش فروش مطابق با قوانین سایر دوره ها بوده و متقاضی باید تمامی شرایط مندرج را داشته باشد.

پیش از ثبت نام مطالعه کنید: فرم ثبت نام سایپا

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. سلام چرا شما قیمت قطعی را اعلام نمی کنید، یعنی اگر ورق برگشت و دلار خیلی ارزون شد، اون موقع شما هم به ما ماشین می دید هم بقیه پولمون را پس می دید؟؟؟

    1. دوست عزیز قیمت قطعی خودروهای برنامه های پیش فروش، مطابق قیمت روز تعیین خواهند شد و بدیهی است که در صورت افت قیمت خودرو، متناسب با آن عمل خواهد شد.

    1. دوست عزیز در صورتی که در مهلت ارائه داده شده برای واریز وجه، اقدام لازم را صورت نداده باشید، امکان دیگری برای دوره مربوطه، برای شما وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا