اخبار خودرو

آریا ؛ کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپا

مدتی قبل کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپا از سوی این گروه خودروسازی رونمایی شد و طبق چیزی که گروه تولید و فروش وعده داده است، باید برای ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ منتظر عرضه این خودرو به نام آریا در بازار باشیم.

آریا

نام گذاری کراس اوور جدید سایپا به عنوان آریا مطابق با هماهنگی صورت گرفته از سوی گروه صنعتی سایپا با فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نیز نهاد ریاست جمهوری انجام شده است. این خودرو دارای مگاپلت فرم SP100 بوده و در این گروه جای می گیرد.

چیزی که در گزارش ارائه شده توسط سایپا نیوز می خوانیم این است که نامگذاری این خودرو پس از ارائه تعدادی عنوان برای کراس اوور جدید سایپا به فرهنگستان زبان و ادب فارسی، از میان آن ها انتخاب شده است. در واقع ابتدا ۵ نام از بین اسامی پیشنهادی سایپا انتخاب شده و دفتر ریاست جمهوری نیز از میان این ۵ نام، نام آریا را برای کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپا انتخاب نمود.

این خودرو می تواند در گروه محصولات سایپا، تحولی تازه بوده و طیف تازه ای از مشتریان را به این مجموعه اضافه نماید. طراحی جذاب و مشخصات فنی قابل توجه خودروی آریا، می تواند انتظارات نسلی که به خودروهای کراس اوور علاقه مند هستند، را تا حدود زیادی برآورده نماید.
نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا