رپرتاژ

بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در تهران را از کیلید بخواهید

امروزه که یکی از دغدغه‌های هر شهروندی کاهش قیمت مسکن است اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر این باور است که متأسفانه افرادی که بازار مسکن را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کرده‌اند به هر شکلی سعی می‌کنند که قیمت‌ها کاهش نیابد زیرا کاهش قیمت‌ها می‌تواند باعث ضرر و زیان این افراد شود به همین دلیل به نظر میرسد که دولت ضمن ورود به این عرصه باید علاوه بر کوتاه کردن دست دلالان بر اجرای مالیات بر خانه های خالی نظارت جدی را داشته باشد تا بازار مسکن به خوبی کنترل شده و دست دلالان از این بازار کوتاه شود.

اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر

محله دریاچه چیتگر منطقه‌ای جذاب و خوش‌آب‌وهوا در شمال غربی تهران است که در منطقه ۲۲ شهرداری قرار گرفته. این منطقه که به دلیل وجود دریاچه و طبیعت زیبای خود طرف‌داران بی‌شماری را دارد با برخورداری از بافت مدرن و نوساز خود باعث شده که متقاضیان فراوانی در صدد خرید و اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر باشند.

محله دریاچه چیتگر که از شمال به شهرک شهید باقری، از جنوب به شهرک واوان، از شرق به شهرک راه‌آهن و از غرب به آزادشهر می‌رسد به دلیل دسترسی‌های مناسب بستری را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر با سکونت در این محله ترددی آسان را به نقاط مختلف تهران داشته باشند.

این محله به دلیل جذابیت‌های خود به‌عنوان بزرگ‌ترین قطب گردشگری غرب تهران شناخته شده است بنابراین افرادی که اقدام به خرید و اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر می‌کنند با سکونت در این محله زندگی در منطقه‌ای توریست‌پذیر را تجربه خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های محله چیتگر برخورداری از دریاچه مصنوعی است که این امر باعث شده که این منطقه به یکی از اماکن تفریحی و گردشگری تهران تبدیل شود و روزانه شمار زیادی از شهروندان از اقصی‌نقاط کشور و گردشگران برای استفاده جذابیت‌های منحصربه‌فرد آن به این منطقه مراجعه کنند.

  ازآنجاکه محله دریاچه چیتگر منطقه‌ای گردشگری به شمار می‌رود در این محله این امکان فراهم شده که علاقه‌مندان به تفریحات آبی همچون قایق‌سواری و ماهیگیری لحظات جذابی را در این محله سپری کنند و با مراجعه به شهربازی هم‌جوار دریاچه لحظات خوشی را برای کودکان و فرزندان خود رقم زنند.

از لحاظ ساختاری می‌توان گفت که در محله دریاچه چیتگر تا چشم کار می‌کند برج‌های مدرن و لوکسی ساخته شده که بر جذابیت این منطقه افزوده است. از معروف‌ترین برج‌های این محله می‌توان به برج‌های مسکونی نگین، بیمه، چیتگر، صیاد شیرازی، امین و سروناز اشاره کرد که با امکانات ویژه و دیدی بی‌نظیر زمینه‌ای را ایجاد کرده‌اند که متقاضیان فراوانی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر باشند.

اما از لحاظ قیمتی می‌توان گفت که باتوجه‌به بافت نوساز و مدرن منطقه چیتگر و برخورداری از دید و آب‌وهوای مطلوب قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر متوسط رو به بالاست به همین منظور متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دریاچه چیتگر برای سکونت در این محله توریستی و جذاب می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه هوشمند کیلید آپارتمان‌هایی را مناسب با بودجه و انتظارات خود بیابند.

اجاره آپارتمان در درشت

اگر علاقه‌مند به سکونت در محله‌های اصیل و قدیم تهران هستید به طور حتم یکی از این محله‌های قدیمی و خوش‌آب‌وهوا دردشت است. این محله که با برخورداری از درختان سرسبز و زیبای چنار، انار و توت در شرق تهران توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند علاقه‌مندان زیادی را دارد و متقاضیان فراوانی علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در دشت هستند.

آپارتمان های اجاره ای در تهران

محله در دشت که در منطقه ۸ شهرداری قرار گرفته یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران به شمار می‌رود به همین دلیل افرادی که علاقه‌مند به سکونت در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا در شرق تهران هستند با خرید و اجاره آپارتمان دردشت می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

در محله دردشت مراکز تجاری و خرید بزرگ وجود ندارد اما مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوع به‌وفور در این محله ایجاد شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دردشت می‌توانند خریدهای خود را از این فروشگاه‌ها انجام دهند.

برای خریدهای روزانه نیز در محله در دشت سوپرمارکت‌های بزرگ، بازار میوه‌وتره‌بار و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچون اتکا، جامبو و کوروش ایجاد شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دردشت اقلام ضروری خود را به راحتی می توانند از این مراکز خریداری کنند.

محله در دشت برای علاقه‌مندان به رستوران گردی نیز منطقه‌ای مناسب برای زندگی محسوب می‌شود زیرا این محله مملو از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست‌فودهاست که علاوه بر ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دردشت افراد مختلفی از اقصی‌نقاط تهران نیز برای استفاده از این اماکن به محله در دشت مراجعه می‌کنند.

باتوجه‌به ساختار و بافت این محله می‌توان گفت که قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دردشت متوسط است به همین منظور افرادی که با بودجه متوسط علاقه‌مند به زندگی در محله‌ای سرسبز، خوش‌آب‌وهوا و با امکانات هستند با خرید و اجاره آپارتمان در دردشت می‌توانند به خواسته خود دست یابند.

متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دردشت برای انتخاب ملک مناسب خود با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید می‌توانند از بین فایل‌های خرید و اجاره آگهی‌های ثبت شده را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به بازدید نهایی و عقد قرارداد کنند.

اجاره آپارتمان در عباس‌آباد

محله عباس‌آباد که محله‌ای معروف در تهران است که با نام خیابان شهید بهشتی نیز شناخته می‌شود این محله که در مرز بین منطقه ۶ و ۷ شهرداری قرار گرفته محله‌ای اصیل و قدیمی به شمار می‌رود که مملو خانه‌های ویلایی بزرگ و قدیمی است به همین متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در عباس‌آباد هستند زندگی در محله‌ای اصیل و قدیمی را تجربه خواهند کرد.

آپارتمان های اجاره ای در تهران

در محله عباس اماکن مهمی وجود دارد که بر اهمیت این منطقه افزوده است. وجود موزه بانک مرکزی، کتابخانه ملی ایران، سازمان بندرها و دریانوردی، وزارت راه و شهرسازی، استانداری تهران، موزه دفاع مقدس، موزه کتاب و میراث، باغ کتاب و مصلی تهران در این محله باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در عباس‌آباد زندگی در محله‌ای تأثیرگذار را داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های مهم محله عباس‌آباد آب‌وهوای فرح‌بخش آن است. در این محله وجود بوستان آب‌وآتش و طالقانی که به تپه‌های عباس‌آباد نیز معروف است، باعث سرسبزی و زیبایی هر چه بیشتر این محله شده‌اند و هرروزه علاوه بر ورزشکاران شمار زیادی از ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در عباس‌آباد در کنار علاقه‌مندان به طبیعت لحظات خوشی را به همراه خانواده در این بوستان‌ها سپری می‌کنند.

اما برای دوستداران ورزش نیز محله عباس‌آباد منطقه‌ای مناسب برای سکونت است زیرا این منطقه مملو از مراکز ورزشی و باشگاه‌هاست که علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند اوقات پرباری را در این مراکز سپری کنند. از اماکن ورزشی این محله می‌توان پیست اسکیت روباز بهشتی، سالن سرپوشیده اندیشه، زمین تنیس روباز مطهری، سالن ستاره پایتخت، باشگاه بدنسازی تخت‌جمشید سالن سرفرازان، سالن گل اشاره کرد که وجود این مراکز بستری را فراهم کرده که افراد علاقه‌مند به ورزش با خرید آپارتمان در عباس‌آباد به خوشی در این محله زندگی بگذرانند.

محله عباس‌آباد نیز همچون محلات دیگر تهران از خیابان‌های صاحب نامی برخوردار است که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در عباس‌آباد با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید و درنظرگرفتن بودجه‌ای به‌مراتب بالاتر می‌توانند در خیابان‌های سهروردی، نیلوفر، آپادانا، مهناز، نوبخت، سورنا، اندیشه پارسا و میرعماد سکونت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا