عمومی

با سپریس، دیگر بدون ماشین نمی‌مانید!

وقتی از اجاره خودرو حرف می‌زنیم چه چیزهایی به یادتان می‌‌آید؟

 احتمالا خیلی از شما یاد جشن عروسی و کرایه ماشین عروس می‌افتید. اما اجاره ماشین، منحصر به مراسم ازدواج نیست. وقتی با وسائل نقلیه مسافربری مثل هواپیما یا قطار به سفر می‌روید و در مقصد، ماشین شخصی ندارید؛ طعم شیرین مسافرت خیلی تغییر می‌کند. برای هر جابه‌جا شدن باید از آژانس یا تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید و همه این‌ها جدا از محدودیت‌های فراوان، هزینه‌های هنگفتی هم روی دستتان می‌گذارد. این وقت‌ها بهترین و به‌صرفه‌ترین کار، اجاره خودرو است. اما چطور باید این کار را انجام دهید؟

سپریس، اجاره آسان خودرو

این روزها همه چیز، از خدمات بانکی گرفته تا خرید مایحتاج منزل به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود. اگر پیش از این مجبور بودید برای رنت ماشین به موسسات کرایه اتومبیل مراجعه کنید، از این پس با سپریس می‌توانید این کار را به راحتی و با چند کلیک، به صورت آنلاین انجام بدهید.

سپریس پلتفرم کرایه اتومبیل است که اجاره‌‌دهندگان خودرو را به اجاره‌‌کنندگان آن وصل می‌‌کند. این بستر به شما امکان می‌دهد تا بدون محدودیت، تنها با انتخاب روزهای موردنظر، اتومبیل دلخواه خود را ازسپریس اجاره کنید یا خودروی‌‌تان را در این پلتفرم اجاره دهید .سپریس در حال حاضر فقط در تهران خدمات ارائه می‌کند و در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک بتواند استان‌های دیگر ایران را نیز تحت پوشش قرار دهد.

سپریس چه مزیت‌‌هایی دارد؟

اگر شما صاحب خودرو هستید، می‌توانید از زمان‌های فراغت اتومبیل‌تان درآمد کسب کنید. کافی‌ست به صفحه «تخمین درآمد ماهیانه» در وب‌سایت سپریس سر بزنید و با وارد کردن مشخصات خودرو (نام، مدل و ارزش خودرو) درآمد ماهیانه اتومبیل‌تان را محاسبه کنید. به‌طور مثال، یک خودروی کوییک دنده‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان می‌تواند برای شما درآمدی بیش از ۵ میلیون تومان در ماه داشته باشد. برای میزبان شدن درسپریس، اطلاعات خودرو را درست و دقیق وارد کرده و از تصاویر خوب و باکیفیت برای ماشین‌تان استفاده کنید. از طرفی، در این سامانه مهمانان (اجاره‌کنندگان) خودرو می‌توانند اتومبیلی که قصد اجاره آن را دارند بیمه کنند. این کار به مالکان خودرو اطمینان خاطر می‌دهد که حتی در صورت بروز حوادثی چون سرقت، تصادف و خسارت، بلایای طبیعی، شکستن شیشه، رنگ و مواد شیمایی، خسارت احتمالی از سوی بیمه جبران می‌شود و نیازی به استفاده از بیمه مالک خودرو نیست.

حالا که از مزیت‌‌های سپریس برای صاحبان خودرو گفتیم، بهتر است ببینیم این سامانه برای مهمانان (اجاره‌کنندگان) خودرو چه امکاناتی دارد.

سپریس به شما امکان می‌دهد تا با انتخاب تاریخ و مکان موردنظرتان به لیست مدل‌های متنوع ماشین دست پیدا کنید. قیمت‌ها و شرایط مختلف آنها را بررسی کرده و در نهایت خودرویی را تهیه کنید که با سلیقه و بودجه شما سازگار است. همچنین این پلتفرم پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز، برای حل مشکلات احتمالی آماده پاسخ‌گویی است و در شرایط اضطراری کنار شما خواهد بود.

یکی از نگرانی‌های همیشگی اجاره‌کنندگان خودرو، تامین هزینه خسارت احتمالی آن است. فراموش نکنید مراقبت از خودروی اجاره‌ای اولین وظیفه شماست؛ اماسپریس این امکان را فراهم کرده تا با خرید پکیج بیمه اجاره خودرو، با خیال راحت رانندگی کنید. با خرید این پکیج، در صورت خرابی، تصادف و اتفاقاتی از این دست، بیمه خسارت شما را جبران خواهد کرد.

سپریس چگونه کار می‌کند؟

اگر قصد دارید درسپریس، خودرو اجاره دهید ابتدا باید در این سایت ثبت‌نام کنید. برای ثبت‌نام در این سامانه کافی‌ست شماره همراه خود را وارد کنید و پس از وارد کردن کدی که به تلفن‌همراهتان ارسال می‌شود، وارد حسابتان شده و اطلاعاتتان را تکمیل کنید.

پس از ثبت‌نام، با وارد کردن اطلاعات و بارگذاری تصاویر، ماشین یا ماشین‌های خود را درسپریس ثبت کنید. دقت کنید اطلاعات دقیق و عکس‌های خوب به اجاره سریع ماشین شما کمک خواهد کرد.

بعد از ثبت خودرو، درخواست‌های رزرو اجاره خودروی شما برایتان ارسال می‌شود. شما می‌توانید بعد از بررسی درخواست، آن را قبول یا رد کنید. سعی کنید از میان درخواست‌های رزرو، درخواست‌هایی را قبول کنید که برای خودرو بیمه تهیه کرده‌اند .سپریس این امکان را فراهم کرده تا سوالات یا ابهامات خود را در تماس با مهمان مطرح کنید.

وقتی یکی از درخواست‌ها را قبول کردید، مهمان وجه موردنظر را واریز می‌کند. پس از واریز وجه با او تماس بگیرید و مکان و زمان تحویل خودرو را مشخص کنید. در روز تحویل، باک بنزین، تمیزی خودرو و میزان کارکرد را بررسی کرده، قرارداد را امضا کنید و ماشین را تحویل دهید. بعد از تمام شدن زمان قرارداد، مجددا با مهمان تماس گرفته و برای تحویل گرفتن خودرو مراجعه کنید. بعد از بررسی تمام موارد مورد نیاز، ماشین را تحویل بگیرید، در صفحه سفارش‌ها تحویل خودرو را تایید کنید و به مهمان امیتاز بدهید.

اگر قصد اجاره خودرو ازسپریس را دارید، ابتدا در سایت ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام، اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید. کامل بودن اطلاعات کاربری کمک می‌کند تا اجاره‌دهنده به شما اعتماد کند. پس از ثبت‌نام، تاریخ و شهر موردنظر خود را مشخص کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید.سپریس لیستی از خودروها به شما نمایش می‌دهد که از میان آنها می‌توانید انتخاب کنید. سعی کنید در زمان ثبت درخواست رزرو، برای خودرو پوشش بیمه خریداری کنید. خرید بیمه اختیاری است اما در صورت نداشتن آن، تمام خسارت‌های احتمالی به عهده شما خواهد بود. بعد از انتخاب بیمه درخواست رزرو دهید. صاحب خودرو بعد از بررسی، می‎تواند درخواست شما را قبول یا رد کند. خرید بیمه شانس قبول درخواست شما را بیشتر خواهد کرد.

بعد از قبول درخواست رزرو از سوی مالک، هزینه اجاره خودرو را پرداخت کنید و منتظر بمانید تا صاحب خودرو برای هماهنگی‌های بعدی با شما تماس بگیرد. با صاحب ماشین در محل توافق شده دیدار کنید. ابتدا خودرو را به‌خوبی بررسی کنید و بعد از ارائه مدارک و امضای قرارداد، ماشین را تحویل بگیرید. سعی کنید از نواقص خودرو عکس بگیرید تا در زمان تحویل دادن آن، مشکلی پیش نیاید. پس از پایان قرارداد، خودرو را با همان شرایطی که تحویل گرفته‌اید (حجم بنزین، تمیزی و …) به صاحبش بازگردانید و به میزبان امتیاز دهید.

برای شروع کسب درآمد از اتومبیل‌تان یا اجاره ماشین دلخواهتان همین حالا درسپریس ثبت‌نام کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا