رپرتاژ

اجاره خودرو لوکس در تهران شرکت رنتینال

اجاره ماشین تهران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای مسافرت با کمبود وسیله نقلیه مواجه شوید و برای مدت کم خرید ماشین صفحه اقتصادی نداشته باشد، بنابراین بهترین راهکار برای شما اجاره خودرو تهران از سایت اینترنتی رنتینال می باشد. سایت رنتینال یکی از معروف ترین و معتبرترین مراکز اجاره خودرو تهران بوده و با بیش از دو دهه فعالیت توانسته است اطمینان مشتریان محترم را جلب نماید. همچنین این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا خودروهای ایرانی و خارجی را برای مدتی اجاره بگیرند.  اجاره خودرو و هزینه آن از معیارهای خاصی تبعیت می کند این که در چه تعطیلاتی اقدام به اجاره خودرو می نمایید بسیار مهم است بدیهی است اجاره خودرو در ایام نوروز گران تر از تعطیلات دیگری می باشد. همچنین کیلومتری که مجاز به طی نمودن در یک روز هستید از ۱۵۰ تا ۳۰۰ کیلومتر می باشد به عنوان مثال: اگر شما یک خودرو را برای ۴ روز اجاره کنید فقط می‌توانید هزار و دویست کیلومتر با آن رانندگی کنید و در صورتی که بیشتر از کیلومتر تعیین شده مسافتی طی کنید، باید هزینه آن را طبق تعرفه به شرکت رنتینال مرکز اجاره خودرو تهران پرداخت نمایید.

معمولاً برخی با سوء استفاده از عنوان شرکت خود سعی دارند خودروهای لوکس را با قیمت های غیر واقعی به مشتریان اجاره دهند ولی شرکت رنتینال به عنوان معتبرترین مرکز اجاره خودرو تهران خودروهای لوکس خارجی و خودروهای ایرانی را با قیمت مناسب و ارزان به مشتریان ارائه می دهد. شرکت رنتینال با اجاره خودرو ارزان قصد دارند رضایت اعتماد مشتریان را نسبت به خود افزایش دهد.

اجاره خودرو تهران

انجام خدمات CIP

این خدمت برای افرادی انجام می‌شود که قصد خروج از کشور از فرودگاه امام خمینی را دارند. معمولاً خروج از کشور مستلزم انجام کارهایی است که زمان بر هستند و مسافر را دچار کلافگی می کنند. بنابراین چنانچه قصد خروج از کشور را دارید می توانید از خدمات CIP که به معنی انجام فعالیت های گمرکی برای خروج از کشور می باشد از خدمات رنتینال استفاده نمایید پس چنانچه از خدمات رنتینال برای خروج از کشور استفاده کنید دیگر لازم نیست در گیت‌های کنسولگری منتظر انجام فعالیت های گمرکی بمانید و همکاران ما تمامی فعالیت ها اعم از مراحل خروج و ورود را برای شما انجام می دهند. کافه فرودگاه امام خمینی برای کسانی که از این خدمت استفاده می‌کنند خدمات رایگان ارائه می‌دهد و شما میتوانید به جای انجام کارهای گمرکی مواد خوراکی مورد نیازتان را تهیه نمایید. انجام فعالیت CIP تنها برای کسانی نیست که قصد خروج از کشور را دارند بلکه برای کسانی که قصد ورود به کشور را دارند هم می توانید از این خدمت نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو لوکس خارجی و ایرانی

اجاره خودرو لوکس برای مدتی کوتاه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد به عنوان مثال ممکن است شما یک خودروی لوکس داشته باشیم ولی به دلیل سانحه یا تصادف به طور موقت امکان استفاده از آن را نداشته باشید، همچنین ممکن است خودروی شما نیازمند تعمیر باشد، در حالی که شما یک مسافرت مهم کاری یا تفریحی دارید بنابراین در چنین شرایطی بهترین توصیه ما استفاده از مرکز اجاره خودرو تهران می باشد.

یکی از مهم ترین مزایای اجاره کردن خودرو از رنتینال این است که ماشین بدون راننده در اختیار شما قرار می گیرد این مورد برای اجرای مراسمات از جمله جشن عروسی و ایا برای ماشین عروس که نیازمند یک خودروی لوکس است بهترین گزینه می باشد. همچنین در صورتی که در لیزینگ خودروی اقدام به خرید خودرو نموده اید و مبلغ را پرداخت کرده اید ولی هنوز به دست شما نرسیده است می‌توانید از مرکز اجاره خودرو تهران نسبت به اجاره خودروهای لوکس اقدام نمایید.

اجاره خودرو لوکس

 اجاره خودرو ارزان تهران

 رنتینال به عنوان ارزان ترین مرجع اجاره خودرو ارزان تهران شناخته شده است. به این صورت که شما لوکس ترین خودرو ها را در مناسب ترین قیمت ها برای مدتی کوتاه اجاره می کنید. یکی از سوالات متداول مشتریان حداقل مدت اجاره خودرو ها می باشد که حداقل زمانی که می توانید یک خودرو را در اختیار داشته باشید یک روز است. برخی به صورت هفتگی و یا ماهانه خودرو ها را اجاره می کند ولی مد نظر داشته باشید که هرچه مدت زمان اجاره بیشتر باشد قیمت آن به صرفه تر خواهد بود. پایین بودن نرخ اجاره و ارزان بودن آن بستگی به مزیت خودرو و کیفیت آن دارد به عنوان مثال: اگر قصد دارید کارهای روزمره را در سطح شهر تهران را انجام دهید، نیازمند یک خودرو با مصرف پایین هستید. ولی اگر قصد مسافرت خارج از استان را دارید بهتر است یک خودروی شاسی بلند و لوکس را اجاره کنید زیرا خودروهای شاسی بلند، علاوه بر فضای مناسب برای سرنشینان خودرو گزینه مناسبی برای حمل اثاث و چمدان ها نیز می باشد. معمولاً ماشین های شاسی بلند امنیت لازم برای مسافرت را داشته و در صورتی که مسیر شما جاده های ناهموار و کوهستانی باشد، بهترین گزینه می باشند.

اجاره ماشین ارزان تهران

مرکز اجاره خودرو تهران به بیش از ۵۰ روش اقدام به اجاره خودرو ها می نماید به عنوان مثال:

 اجاره ون یا خودرو تشریفات

اجاره ماشین عروس

اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

تحدی خدمات در مجموعه رنتینال که علاوه بر مردم، برای اجرای فیلم ها و پروژه های سینمایی از اتومبیل های رنتینال استفاده می کنند. به عنوان مثال یکی از سریال هایی که با استفاده از اتومبیل های رنتینال اجرا شد سریال شهرزاد بود. همچنین سریال عاشقانه ها زاپاس رقص روی شیشه و بادیگارد از جمله فیلم های بودند که از ماشین های استفاده کردند.

خدمات ویژه ماشین عروس

مجموعه رنتینال علاوه بر اجاره خودرو برای مراسم عروسی در صورت درخواست مشتری می تواند نسبت به ماشین اقدام نماید بنابراین چنانچه مراحل انتخاب و اجاره خودرو دلخواه شما به طول بیانجامد می توانید از خدمات تزیین ماشین عروس توسط کادر حرفه ای تزئیناتی رنتینال طراحی گل ها را برای ماشین عروس انجام دهید. تزیین ماشین عروس به صورت حرفه ای و حداقل زمان ممکن انجام می شود تا خودروی اجاره‌ای هرچه زودتر تحویل شما گردد.

 رنت ماشین تهران

رنت به معنی اجاره می باشد که معمولاً برای خودرو از این کلمه استفاده می‌کنند. رنت ماشین تهران که توسط مرکز اجاره خودرو تهران صورت می گیرد از مزایای خاصی برخوردار است به عنوان مثال: با توجه به افزایش قیمت خودرو، گرانی قطعات و استهلاک ماشین، لازم نیست هزینه زیادی برای سوار شدن خودروی لوکس پرداخت کنیم. بلکه با اقدام به رنت ماشین تهران می‌توانید با ارزان ترین قیمت خودروهای لوکس را برای مدت دلخواه اجاره کنید.

اجاره خودرو تشریفاتی تهران

یکی از پرکاربرد ترین خودرو ها خودروهای تشریفاتی هستند که از کیفیت بالاتری نسبت به خودروهای لوکس و عادی برخوردار هستند. معمولاً با توجه به امنیت بالای خودروهای تشریفاتی از آنها به‌عنوان جابجایی سران کشورها و افراد بسیار مهم استفاده می شود که منظور آن قدرت نمایی اقتصادی و سیاسی می باشد. بنابر این لازم است برای مهمانان سیاسی و افراد مهم از خودروهای تشریفاتی استفاده نمایید البته مد نظر داشته باشید که اجاره این خودروها مختص افراد مذکور نیست می توانید برای سایر افراد هم نیز استفاده نمایید. اجاره تمامی خودروهای تشریفاتی با راننده امکان پذیر است. تمامی راننده ها دارای یونیفرم هستند و به آداب تشریفات آشنا بوده و مسلط به زبان انگلیسی هستند.

همچنین میتوانید از خدمات اجاره ساعتی خودرو در تهران به سایت https://rentinal.info/ مراجعه کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا