رپرتاژ

اجاره ماشین با راننده از پراید تا پورشه با قیمت های عجیب و غریب

اجاره کردن خودرو از جمله خدماتی محسوب می شود که در حال حاضر نیاز بسیاری از افراد جامعه را برطرف خواهد کرد. در ابتدا این ذهنیت در بین مردم وجود داشت که اجاره ماشین تنها به گرفتن ماشین به صورت دربست، آژانس های کرایه اتومبیل و حتی گرفتن ماشین های عبوری در هر خیابان و محلی محدود می شود اما امروزه شاهد آن هستیم که این صنعت بر اساس نیاز مردم، رو به رشد است و امکانات گسترده دیگری را نیز شامل می شود. به عنوان مثال شما می توانید یک خودرو با مدل های مختلف از ارزان قیمت تا گران قیمت را انتخاب کرده و حتی با داشتن یک راننده در اختیار برای مدت زمانی آن را کرایه کنید.

اجاره ماشین با راننده

ممکن است در نگاه اول تصور کنید این یک عمل بسیار هزینه بر و مخصوص به قشر خاصی از جامعه است اما باید بگوییم با توجه به قیمت های سرسام آور خودروهای بروز و همچنین هزینه های بالایی که شامل می شوند، این تنها گزینه مقرون به صرفه برای شما خواهد بود.

خریداری یک خودروی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و قطعا این رقم بر حسب تغییر مدل و استفاده از برندهای معروف خودروسازی از ۱ تا ۴ میلیارد تومان و در برخی موارد بالاتر از این قیمت نیز برای شما هزینه خواهد داشت. توجه داشته باشید که این یک سرمایه بزرگ است که باید صرف خرید خودروی لوکس شما شود و چندان اقتصادی به نظر نمی رسد.

اجاره ماشین با راننده گزینه ای است که امروزه توسط اغلب افراد مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز به تعداد آنها نیز افزوده می شود. تصور کنید به یک سفر کاری یا تفریحی رفته اید و نمی توانید طی سفر هوایی اتومبیل خود را همراه با خود به این سفر ببرید، در این هنگام اجاره خودرو با راننده برای مسافرت می تواند فرصت مناسبی برای شما ایجاد کند تا بدون استرس و نگرانی از بابت نبود اتومبیل به سفر خود بپردازید. در این موقعیت می توانید زمان خود را صرف کاوش کردن کنید، بداهه پردازی کنید و از سفر خود لذت ببرید.

اجاره ماشین با راننده

مزایای اجاره خودرو با راننده

ممکن است در ذهن افراد این مورد پیش بیاید که هزینه های اجاره خودرو زیاد و گزاف خواهد بود. اما با یک حساب برنامه ریزی شده می توان به این نتیجه رسید که در اغلب مواقع به دلیل پیمودن مسافت های طولانی، اجاره ساعتی خودرو با راننده می تواند راه حل کاملا مقرون به صرفه ای برای شما باشد. در واقع، پولی که پس انداز می کنید قیمت اجاره اتومبیل را جبران می کند، علاوه بر این از داشتن آزادی حرکت نیز لذت خواهید برد.

همچنین برخی وسایل نقلیه که مخصوص ترنسفر و جابجایی مسافران تعبیه شده ند ممکن است بسیار ارزان قیمت باشند اما از امکانات اولیه مطلوبی برخوردار نیستند و نمی توان اوقات خوش و راحتی را با این وسایل نقلیه سپری کرد. کرایه اتومبیل امکان بازدید از مکان های دور افتاده، مسیرهای پنهان یا رستوران های دارای چشم انداز خاص دور از منطقه شهری را دارد که دسترسی به آنها با استفاده از تاکسی یا اتوبوس غیرممکن است. این مکان های خاص معمولاً با وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی نیستند. همچنین ، هیچ چیز بهتر از اجاره خودرو با راننده نیست که در محل مورد نظر منتظر شما باشد و شما دغدغه ای از بابت پیدا کردن یک وسیله نقلیه برای بازگشت نباشید.

برخی افراد از ماشین های خاص و در اصطلاح لاکچری برای رفتن به جلسات کاری خود استفاده می کنند. داشتن استایل و پوشش افراد موفق می تواند به شما در تسریع راه رسیدن به اهداف تجاریتان کمک شایانی کند. در همین راستا، شما می توانید بدون صرف مبالغ سنگین ماشین های لوکس و گران قیمت، از گزینه اجاره  ماشین با راننده استفاده کنید و استایل کاری موفق خود را تکمیل نمایید. اگر اتومبیل مناسبی کرایه کنید می توانید احساس بسیار خوبی داشته باشید. در برخی موارد نیز نیاز به یک خودروی مناسب و همراه با راننده برای جابجایی مهمان های تجاری و حتی خارجی خود دارید که اجاره خودرو با راننده یک راه حل بسیار عالی خواهد بود.

اجاره ماشین با راننده

اجاره خودرو برای مراسم ها و تشریفات نیز از جمله موارد رایج در بین افراد مختلف جامعه است که اجاره خودرو برای مراسم عروسی از شناخته شده ترین آنهاست. خودرویی که شما به وسیله آن به مهمانی خود می روید و در فیلم و عکس های یادگاری عروسی شما ماندگار خواهد شد یکی از مهم ترین فاکتورهای مورد توجه عروس و دامادها است. یکی از نگرانی های معمول در رابطه با اجاره خودرو مراسم عروسی بروز تصادفات غیر منتظره است که اجاره ماشین با راننده می تواند شما را از این بابت آسوده خاطر کند. اجاره اتومبیل با راننده به هیچ مدارکی نیاز ندارد و شما می توانید به راحتی از مراسم عروسی خود لذت ببرید.

به دلیل رقابت بین دفاتر و شرکت های اجاره اتومبیل، آنها معمولا طیف گسترده ای از اتومبیل ها را ارائه می دهند و شما می توانید با توجه به محدودیت بودجه خود یکی از این اتومبیل ها را انتخاب کنید.

اجاره ماشین با راننده در تهران

اگر در یک شهر بزرگ مانند تهران زندگی می کنید و هر روز به ماشین احتیاج ندارید، به وسیله اجاره ماشین با راننده در تهران از هزینه های نگهداری اتومبیل پیشگیری خواهید کرد. چرا که در صورت مالکیت اتومبیل با روند رو به رشد افزایش قیمت های ماشین و در نتیجه قطعات ماشین باید هزینه های مختلفی مانند هزینه سوخت، بیمه، پارکینگ، معاینه فنی، لاستیک، تعویض قطعات مکانیکی خودرو و بسیاری دیگر از این هزینه ها را پرداخت کنید. شما می توانید در مواقع خاص اتومبیل اجاره کنید و هزینه کمتری از داشتن اتومبیل پرداخت خواهید کرد. حتی اگر اجاره خودرو گران به نظر برسد باز هم بسیار ارزان تر از داشتن خودرو است.

همچنین با وجود ترافیک های سنگین شهر بزرگی مانند تهران، ساعات طولانی رانندگی احتمال تصادف را افزایش می دهد و در نهایت شما خسته و گرسنه به مقصد می رسید. در صورتی که با وجود راننده با ماشین در اختیار می توانید از مسیر رفت و امد خود لذت ببرید و حتی در طول این مدت زمان به کارهای ضروری خود برسید.

چرا اجاره خودرو با راننده ایده فوق العاده ای است؟

آیا برای خرید یک اتومبیل دچار تردید و دو دلی هستید؟ آیا هنوز از داشتن یک اتومبیل کاملا اتوماتیک اطمینان ندارید و خودروی دستی خود را ترجیح می دهید؟ برای رسیدن به سوالات مختلف خود در خصوص انواع ماشین ها می توانید آنها را ساعاتی اجاره کرده و از تصمیم خود مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید کنید.

شما می توانید با توجه به نیاز و تعداد افرادی که در سفر کوتاه مدت شما را همراهی می کنند یک خودروی مناسب اجاره کنید. اتومبیل ها با ظرفیت متفاوت می توانند در موقعیت های مختلف کاربرد داشته باشند و شما ممکن است امکان تهیه تمامی اتومبیل ها با ظرفیت های مختلف را نداشته باشید. آیا با دوستان خود و یا به صورت چند خانواده سفر می کنید؟ اجاره اتومبیل با بیش از ۷ صندلی راه حل شما است. اگر به جای اینکه دو یا سه ماشین در سفر همراه داشته باشید، یک ماشین اجاره کنید و به این ترتیب در مصرف سوخت و تدارکات صرفه جویی خواهید کرد. این خودرو نیز می تواند با وجود یک راننده لذت سفر را برای تمامی افراد حاضر در سفر لذتبخش کند و نیازی نیست یک نفر یا به صورت نوبتی بخواهید به رانندگی مشغول باشید و در هنگام سفر شانس شوخی و خندیدن با هم را خواهید داشت.

شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت

کاسپین رنت با ارائه انواع مختلف و طیف گسترده ای از اتومبیل های ارزان و لوکس و همچنین با وجود رانندگان ماهر و حرفه ای، زمینه ای برای آسایش، راحتی و اطمینان خاطر شما عزیزان فراهم کرده است. از جمله خدماتی که مجموعه این مجموعه به شما عزیزان ارائه می کند می توان به اجاره اتومبیل با راننده، اجاره انواع اتومبیل بدون راننده، کرایه ماشین عروس، کرایه ماشین در فرودگاه امام و ترسفرهای فرودگاهی اشاره کرد. رانندگان کاسپین رنت همگی افرادی مسئولیت پذیر، متعهد، وقت شناس، خوش برخورد و حرفه ای هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا