رپرتاژ

اجاره ون با راننده و بدون راننده-همراه با شرایط آسان

در زمان هایی که نیاز به تنهایی سفر کردن ندارید،مسافرت دسته جمعی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.برای سفر دسته جمعی،دیگر نیازی نیست نگران تعداد افراد برای سوار شدن در خودروی خود باشید.امروزه با اجاره ون میتوانید به سفر های دسته جمعی با دوستان و یا خانواده ی خود بروید و از سفر خود لذت ببرید.

امکانات ون

ون های مدرن،همه دارای امکانات رفاهی و فول آپشن می باشند.این ون ها برای سفر های طولانی گزینه ی بسیار مناسبی هستند.شرکت سعادت رنت ، یکی از شرکت های معتبر اجاره خودرو می باشد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت، انواع اتومبیل ها را با راننده و بدون راننده اجاره کنید و از آپشن های به روز خودروها بهره مند شوید.

بیشتر ون ها دارای قابلیت تنظیم پشتی صندلی‏های مسافرین وشیشه ها و آینه های برقی و دارای سیستم تهویه ی داخلی می باشند. یکی دیگر از آپشن های ون، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو از داخل کابین می باشد. اگر شما در طول سفر خود، مایل به شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود هستید، می توانید فلش مموری خود را به راننده تحویل داده و تمام مسیر خود را در آرامش به موزیک های پخش شده ی خود گوش دهید.

سیستم سرمایش و گرمایش ون ها

تمامی ون ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشند.سیستم گرمایشی و سرمایشی ون ها با توجه به شرایط آب و هوایی، از بدو ورود شما به داخل ون ، برایتان فعال خواهد شد.

اجاره ون با راننده و بدون راننده

اگر دوست دارید که تمام مدت در مسیر سفر، خودتان رانندگی کنید و از مسیر لذت ببرید، می توانید ون مورد نظر خود را بدون راننده اجاره کنید.

و نقطه ی مقابل آن، اگر دوست دارید تمام مسیر در کنار خانواده و یا دوستان خود باشید و در آخر مسیر خسته ی راه نباشید ، می توانید ون مورد نظر خود را با راننده اجاره کنید.

در هر دو این موارد، تمامی امکانات رفاهی و آپشن های موجود در داخل خودرو در اختیار شما قرار خواهد گرفت.شما میتوانید علاوه بر ون،از اجاره ماشین برای مسافرت خود نیز استفاده کنید.اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب و سپس آن را رزرو کنید.

شرایط مورد نیاز برای اجاره ون

برای اجاره ون، ابتدا شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس با کارشناسان آن شرکت درباره ی شرایط رنت ون صحبت کنید. شرایط ثابت برای اجاره ون عبارتند از:

  • سن حداقل ۲۰ سال
  • گواهینامه ی معتبر با اعتبار بیش از شش ماه
  • کارت شناسایی معتبر
  • پرداخت کل هزینه ی اجاره ون

هر شرکتی برای اجاره خودروهای خود، شرایط متفاوتی دارد که شما پس از برسی آن شرایط و آماده کردن مدارک خود میتوانید ون مورد نظر خود را رزرو و در زمان خواسته شده آن را تحویل بگیرید. به یاد داشته باشید برای اجاره ون با راننده، نیازی به هیچ مدرکی نیست.

شما می توانید ون مورد نظر خود را هم داخل شهر تهران، هم شهرستان های دیگر و هم برای خارج از کشور نیز اجاره کنید.

به یاد داشته باشیم ، راحتی و امنیت در سفر همیشه اولویت ما خواهد بود. ما برای انجام دادن کارهای خود و یا به دست آوردن آرامش فکری و روحی، سفر میکنیم. پس،برای سفر با دوستان و خانواده ی خود، اجاره ون را از یاد نبرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا