اخبار خودرو

احتمال ساخت کامیونت یخچال دار

احتمال ساخت کامیونت یخچال دار  – فقط چند روز پیش بود که شرکت هیوندای علامت تجاری نپتون را به ثبت رساند و مشخص شده است که این نام برای خودرو مفهومی با نام رسمی HDC-6 نپتون است، کامیون الکتریکی با انتشار صفر درصد گاز گلخانه ایی که از هیدروژن تغذیه می شود ، اولین بار در ۲۹ اکتبر در مرکز کنگره جهانی جورجیا در آتلانتا این خودرو رونمایی میشود. با ایرانی کار همراه باشید …

در همین حال ، هیوندای با رندر خودرو نپتون به خودرو های دوستدار طبیعت طعنه می زند ، که به گفته خودش دارای طراحی با الهام از مجموعه قطارهای راه آهن استریمر از دهه ۱۹۳۰ است. قسمت قوس دار آن ، روح قطارهای شگفت انگیز Art Deco را القا می کند ، در حالی که قسمت پایین ممکن است شما را به فکر طرح های  آینده نگرانه های جنرال موتورز بی اندازد. یک نوار LED آبی از جلو تا عقب خودرو امتداد دارد ، و یک دایره روشن وجود دارد که احتمالاً  درب سوخت این خودرو میباشد.

احتمال ساخت کامیونت یخچال دار

رندر دیگری که توسط Hyundai ارائه شده است ، فضای داخلی این کانسپت را نمایش می دهد که در آن چندین صفحه نمایش وجود دارد و یک فرمان دارای دکمه چراغ های خطر است. به نظر می رسد کابین مینیمالیستی عاری از دکمه های معمولی است و از یک جفت صفحه در طرفین قاب صفحه شیشه ای استفاده می کند که به عنوان آینه عمل می کند.

احتمال ساخت کامیونت یخچال دار  – صفحه نمایش غول پیکر بزرگی ;i به چشم می خورد ، همراه با صفحه نمایش های حتی بیشتر در قسمت بالایی قاب شیشه جلو ، تعداد زیادی از جزئیات مربوط به سلول سوختی و همچنین اطلاعات آب و هوا و تلفن را نشان می دهد. یک نوار لغزنده برای حجم در سمت راست راننده قرار دارد ، در حالی که یک محل ذخیره سازی که مانند یک چمدان به نظر می رسد در زیر قرار دارد.

مشخصات فنی در حال حاضر مشخص نشده است و همچنین جزئیات مربوط به اینکه آیا هیوندای قصد دارد نسخه تولیدی را عرضه کند یا خیر. ما می دانیم که HDC-6 نپتون با آنچه که شرکت از آن به عنوان “راه حل تریلر مفهومی یخچال دار با کارایی بالا” نام می برد ، تکمیل می شود که با نام HT Nitro ThermoTech همراه است. مورد دوم توسط Hyundai Translead ، یک شرکت مستقر در سن دیگو متعلق به Hyundai در ساخت تریلرهای ون یخچال و فریزر ، تختخواب ، شاسی و عروسک سازی ساخته شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا