اخبار خودروپیشنهاد سردبیرتعمیر و نگهداری خودروراهنمای خرید خودروگروه های خودروسازیمطالب ویژهنقد و بررسی خودرو

ارایه خدمات منسجم خودروداری توسط ایرانی کار

مدیر پروژه سرویس‌های استعلام و پرداخت طرح ایرانی کار از به‌هنگام سازی و ارایه خدمات منسجم خودروداری توسط ایرانی کار خبر داد.

علی خلیل زاده با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد ارایه خدمات جدیدی از ایرانی کار خواهیم بود، گفت: اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، امکان بهره‌گیری از تخفیفات گسترده باشگاه مشتریان، گردآوری آخرین اخبار و قوانین به منظور اطلاع‌رسانی دقیق به کاربران، تهیه مقاله و پادکست با هدف به اشتراک گذاری تجارب کاربران، توسعه کانال‌های توزیع و معرفی روش‌های جدید ارائه خدمات و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از اعضای خانواده ایرانی کار از مهم‌ترین برنامه‌های ایرانی کار است.

ارایه خدمات منسجم خودروداری توسط ایرانی کار

وی ادامه داد: شرکت مگا به عنوان یک شرکت دانش بنیان، اراده کرده تا با سفارشی نمودن خدمات تخصصی، نقش خود را در ایجاد، توسعه و بلوغ دانش تجارت الکترونیک، دانش فناوری اطلاعات و دانش مدیریت پروژه آجایل را ایفا نماید.

وی همچنین با اشاره به توانایی و تجربه بالای شرکت مگا در زمینه خدمات خودروداری در این رابطه اظهار داشت: شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا) با حدود دو دهه سابقه فعالیت تخصصی در حوزه تجارت الکترونیک و به پشتوانه زیرساخت‌های قدرتمند خود، توانایی ارائه خدمات متنوع و گوناگون نرم‌افزاری و سخت-افزاری در حوزه تجارت الکترونیک به ویژه مبحث خودروداری را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی مگا در حوزه فروش اینترنتی خودرو در کشور ادامه داد: فعالیت گسترده این شرکت در حوزه تامین و ارایه زیرساخت، طراحی، تولید، پیاده‌سازی و پشتیبانی از سرویس‌ها، برنامه‌ها، پرتال‌ها و سامانه‌های فروش اینترنتی خودروسازان کشور از جمله ایران‌خودرو، سایپا، بهمن و … مگا را به بزرگترین شرکت ارائه کننده خدمات با ثبات، در این حوزه تبدیل کرده است.

خلیل زاده با اشاره به تجربه موفق مگا در راه‌‌اندازی و مدیریت یک سامانه فروش اینترنتی با دربرگیری در سطح ملی، اظهار داشت: شرکت مگا با بهره‌گیری از تجربه خود در اجرای طرح دانش‌بنیان ایرانی‌کار، با بکارگیری ظرفیت‌های واحدهای تخصصی و استفاده از مزایای ساختار سازمانی ماتریسی خود توانست در مدت زمانی کوتاه، به رکوردهای قابل قبولی در خصوص تعداد ارائه سرویس، مدیریت مراجعه همزمان و تعداد بالای کاربران و انجام ثبت نام آنها در سامانه تخصیص خودرو دست یابد. این تجربه ارزشمند، یکبار دیگر قدرت زیرساخت‌های فروش اینترنتی شرکت مگا و توانایی آن در مقابله با هجوم لحظه‌ای کاربران را به اثبات رساند.

مدیر پروژه سرویس‌های استعلام و پرداخت طرح ایرانی کار با بیان اینکه مگا برنامه‌های زیادی برای توسعه تجارت الکترونیک به ویژه در مبحث خودروداری دارد، گفت: شرکت مگا با نگاه به آینده به دستاوردهای فوق بسنده نکرده و با بهره‌گیری از منابع تخصصی خود در زمینه اجرای سرویس‌پروژه‌های مختلف در صنعت خودرو و خدمات خودروداری‌ اقدام کرده است که از مصادیق بارز آن می‌توان به سرویس‌های استعلام و پرداخت ایرانی کار اشاره کرد.

به گفته وی، این اقدام در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت مگا، در زمینه توسعه کمی و کیفی خدمات شرکت و ایجاد دسترسی برابر و آسان به فرصت‌ها و گسترش امکان دریافت خدمات، در کمترین زمان، با حداقل ریسک، هزینه منطقی و بالاترین کیفیت از طریق بسترهای مبتنی بر وب و گوشی‌های هوشمند تلفن‌ همراه، برای شهروندان انجام شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا