رپرتاژ

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث شرکت بیمه البرز با بیشترین تخفیفات و ارزان ترین قیمت

بیمه البرز یکی از شرکت‌های قدیمی‌در صنعت بیمه است که در سال ۱۳۳۸ فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به سرمایه بخش خصوصی این شرکت در حال خدمات رسانی به بیمه‌گزار‌های عزیز است. شرکت بیمه البرز در رشته‌های مختلف بیمه‌ای در حال فعالیت بوده و سهم فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. بیمه اتومبیل یکی از رشته‌های پرطرفدار و پر فروش در شرکت‌های بیمه‌ای مخصوصا شرکت بیمه البرز  است. بیمه شخص ثالث، خسارت‌های مالی و جانی وارد شده به اشخاص زیان دیده شده در جریان تصادفات وحوادث رانندگی پایان سال ۱۴۰۰ را  جبران خواهد کرد. اگر راننده در تصادف با اشخاص ثالث، خسارتی به آن‌ها وارد کند طبق قانون باید جبران خسارت کرد. البته که بیمه شخص ثالث تنها برای جبران خسارت به اشخاص زیان دیده نیست و خسارت‌های جانی راننده‌های مقصر را هم جبران خواهد کرد. بیمه البرز جزو شرکت‌هایی است که بیمه نامه ثالث خودرو  را با شرایط مناسب و مختلف به بیمه‌گزار‌ها ارائه می‌کند. از سال ۱۳۹۵ قانون مربوط به قرار گرفتن تمامی وسایل نقلیه موتوری تحت پوشش اجباری بیمه شخص ثالث به تصویب رسیده است. از جمله معتبرترین دفاتر بیمه شخص ثالث که در این زمینه به ارائه خدمات مناسب به رانندگان می‌پردازد بیمه البرز است که با سابقه طولانی در امر بیمه، شرایطی مساعد و مطلوب را برای داوطلبین در نظر گرفته است. بنابراین بیمه شخص ثالث البرز می‌تواند به شیوه‌ای کارساز در رفع و جبران خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث رانندگی کمک کننده باشد و بیمه شدگان را مشمول دریافت امتیازات قابل قبولی قرار دهد. در این مطلب درباره بیمه خودرو در شرکت البرز توضیحاتی خواهیم داد با ما تا انتهای متن همراه باشید.

بیمه شخص ثالث بیمه البرز

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث شرکت بیمه البرز با بیشترین تخفیفات و ارزان ترین قیمت

همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث هزینه‌های جبران خسارت تصادف توسط راننده مقصر به اشخاص ثالث را پرداخت خواهد کرد. طبق قانون، وسایل نقلیه زمینی باید بیمه شخص ثالث را خریداری کند و در غیر این صورت پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند خودرو را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل کند. بیمه شخص ثالث شرکت البرز، دو نوع پوشش خسارت جانی و مالی را تحت پوشش بیمه نامه خود قرار داده و هنگام حادثه، جبران خسارت‌ها را تا سقف تعهدات خود انجام می‌دهد. به بیان دیگر، بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است.در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید(که در اکثر بیمه‌نامه ها تحت عنوان بیمه‌گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه‌گر درج می شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است). تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران می کند. در این گونه اتفاقات، راننده مقصر هم می تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که شاخه ای جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می آید استفاده کند.

مزیت‌های خرید بیمه شخص ثالث از بیمه البرز

بیمه شخص ثالث جزو انواع بیمه خودرو است که شرکت بیمه البرز آن را ارائه می‌کند و مزیت‌های مختلف آن باعث شده است که مورد استقبال افراد قرار گیرد. این مزیت‌ها به شرح زیر است:

  • بیمه البرز ۵۶ شعبه برای پرداخت خسارت و بیش از ۲۰۰۰ نماینده فعال در سرتاسر کشور دارد تا خدمات بیمه‌ای را ارائه کنند. می‌دانید که هر چه تعداد مراکز پرداخت خسارت بیشتر باشد، میزان دسترسی بیمه‌گزار‌ها هم راحت‌تربوده و کارها تسریع می‌شوند.
  • بیمه شخص ثالث البرز تمام خسارت‌های وارد شده به اشخاص ثالث حادثه و خسارت‌های بدنی که به راننده مقصر وارد شده را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • پرداخت خسارت در شرکت بیمه با مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان جزو مزیت‌های اصلی این شرکت البرز محسوب می‌شود که یکی از بالاترین سقف تعهدات در بیمه ثالث است.
  • بیمه شخص ثالث البرز خدمات ارزیابی خسارت سیار دارد. در حقیقت پس از وقوع حادثه، کارشناس بیمه البرز به محل اعزام شده و میزان خسارت وارد شده را ارزیابی می‌کند. مدت زمان بیمه‌نامه شخص ثالث(کوتاه مدت ، سه ماهه و … )
استعلام و خرید بیمه شخص ثالث شرکت بیمه البرز با بیشترین تخفیفات و ارزان ترین قیمت

پوشش‌های بیمه شخص ثالث بیمه البرز

بیمه شخص ثالث اتومبیل پوشش‌های مختلفی دارد که عبارتند از:

  • پوشش جانی اشخاص زیان دیده شده که با توجه به میزان دیه اعلام شده از سوی قوه قضاییه به شرکت‌های بیمه‌ای اعلام می‌شود و بیمه البرز هم موظف به پرداخت تعهدات است. حداکثر سقف پوشش جانی در سال ۱۴۰۰ مبلغی معادل ۶۴۰ میلیون تومان و حداقل آن ۴۸۰ میلیون تومان مشخص شده است.
  • پوشش جانی راننده مقصر حادثه با پرداخت حق بیمه قابل خریداری است و سقف تعهدات با توجه به سقف دیه اعلام شده در سال ۱۴۰۰ معادل مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان است.
  • پوشش مالی اشخاص زیان دیده شده در حادثه یکی دیگر از پوشش‌های این بیمه نامه است که حداقل مبلغ تحت پوشش ۱۶ میلیون و حداکثر آن تا ۳۲۰ میلیون تومان تعیین شده است.

استثنائات بیمه ثالث در بیمه البرز

هر بیمه نامه‌ای با توجه به برخی از پوشش‌ها استثنائاتی دارد و بیمه شخص ثالث همانند این بیمه نامه‌ها دارای ریسک‌های مختلف است که تحت پوشش این بیمه نامه قرار نمی‌گیرد. در حقیقت استثنائات بیمه ثالث مواردی است که شرکت بیمه، هیچ تعهدی در برابر جبران خسارت‌های وارد شده توسط این موارد را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. خسارت‌های خارج از تعهد بیمه شخص ثالث عبارتند از:

  • خسارت‌های وارد شده به وسیله نقلیه راننده مقصر
  • خسارت‌ به محموله و تجهیزات وسیله نقلیه راننده مقصر
  • هزینه‌های مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از تشعشعات اتمی‌‌و رادیواکتیو
  • خسارات ناشی از محکومیت جزائی و پرداخت جرایم

چگونه قیمت بیمه شخص ثالث بیمه البرز را محاسبه کنیم؟

محاسبه بیمه برای شخص ثالث رابطه مستقیم با مبلغ دیه اعلام شده در ابتدای هر سال دارد. در سال ۱۴۰۰ مبلغ دیه برای ماه حرام معادل ۶۴۰ میلیون تومان اعلام شد و با توجه به این نرخ، محاسبه بیمه شخص ثالث انجام می‌شود. عوامل مختلف دیگری هم وجود دارد که می‌تواند به طور مستقیم برروی قیمت بیمه شخص ثالث تاثیر گزار باشد و برای محاسبه بیمه شخص ثالث خودرو و ماشین شرکت بیمه البرز باید آن‌ها را در نظر گرفت. این موارد عبارتند از:

  • تخفیف عدم خسارت بیمه نامه
  • مدت اعتبار بیمه نامه
  • سال ساخت
  • سال تولید خودرو
  • تعداد سیلندر
  • کاربری خودرو
  • تخفیفات درنظر گرفته شده از سوی شرکت بیمه
  • سقف تعهدات بیمه

بیمه شخص ثالث البرز کوتاه مدت است یا یک ساله؟

بیمه‌نامه های خودرو به دو صورت یک‌ساله و کوتاه‌مدت ارائه می‌گردند.امکان صدور بیمه‌نامه شخص ثالث کوتاه مدت ۹۰ و ۱۸۰ روزه به ترتیب با دریافت ۳۰ و ۶۰ درصد حق‌بیمهیکسال با رعایت شرایط ویژه ای به شرح ذیل وجود دارد:

اگر سابقه بیمه‌نامه تمدیدی بیش از۲۷۰ روز باشد، بیمه‌نامه صادره مطابق دستورالعمل مزبور مشمول تخفیف عدم خسارت با یکسال افزایش تخفیف خواهد بود. اگر سابقه بیمه‌نامه کوتاه‌مدت تمدیدی کمتر از۲۷۰ روز باشد، بیمه‌نامه شخص ثالث بیمه البرز بدون اعمال تخفیف عدم خسارت ویا حداکثربه میزان تخفیف مندرج در بیمه‌نامه صادر می‌شود. بیمه‌نامه کمتر از یکسال برای وسائل نقلیه صفرکیلومتر و موتورسیکلت‌ها (اعم از صفر کیلومتر و کارکرده) ارائه نمی گردد. هنگام صدور بیمه‌نامه کوتاه‌مدت در موارد فقدان سوابق بیمه‌ای وسیله نقلیه غیر صفرکیلومتریا موتورسیکلت‌ها، جریمه موضوعبند ب ماده ۱۱ قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث اعمال خواهد شد.

با توجه به تنوع پوشش‌های بیمه شخص ثالث البرز و گستردگی حوادث جاده ای در پایان سال، توصیه می‌شود برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث ماشین از شرکت البرز به صورت آنلاین و با بیشترین تخفیفات به بیمه دات کام مراجعه نمایید. برای اگاهی بیشتر با سایر بیمه های شرکت بیمه البرز، می‌تواید به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://bimeh.com/alborz-insurance

استعلام و خرید بیمه شخص ثالث شرکت بیمه البرز با بیشترین تخفیفات و ارزان ترین قیمت

استعلام و خرید  بیمه البرز با بیشترین تخفیفات از بیمه دات کام

اگر می‌خواهید که بیمه شخص ثالث البرز را استعلام کنید، دو روش پیش روی شما است که به صورت حضوری و به صورت آنلاین این شرایط فراهم شده است. برای مراجعه حضوری می‌توانید به شعب بیمه البرز مراجعه کرده و از قیمت بیمه خودرو خود مطلع شوید، اما در این مسیر علاوه بر صرف هزینه، انرژی و زمان شما هدر می‌رود. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از روش آنلاین و غیر حضوری برای استعلام و خرید بیمه شخص ثالث خودرو بیمه البرز اقدام کنید. بیمه دات کام یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه است که با دریافت مجوز از سوی بیمه مرکزی به صورت  24 ساعت شبانه روز و در طول ۷ روز هفته در خدمت بیمه‌‌گزار‌ها است. خدمات بیمه البرز در این سایت ارائه می‌شود و امکان خرید بیمه آنلاین شخص ثالث، بیمه بدنه برای مشتری‌ها و بیمه‌گزار‌ها فراهم شده است.کافی است به وب سایت bimeh.com مراجعه کرده و در صفحه اصلی به بخش منوی محصولات مراجعه کنید. سپس با انتخاب بیمه نامه خودرو و اتومبیل مورد نظر خود و وارد کردن اطلاعات بیمه‌ای درخواست شده، کارشناس‌های بیمه‌ای این اطلاعات را دریافت و بررسی می‌کنند و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان بیمه شخص ثالث خودروی شما صادر خواهد شد و به آدرس مدنظر به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

راه های ارتباطی با کارشناسان بیمه خودروی بیمه دات کام:

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس:۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا