اخبار خودرو

اطلاعات فاش شده از فورد برانکو

اطلاعات فاش شده از فورد برانکو – در حالی که فورد برانکو جدید برای سال ۲۰۲۱ باعث ایجاد حرکات عظیمی می شود، اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است. به عنوان مثال ، پیش بینی های جهانی اعلام کرده است که احتمالا امسال بهار رونمایی میشود اما ما هنوز تاریخ دقیق و زمان دقیق آن اعلام نشده است.

به عنوان یک یادآوری سریع خودرو برانکو یک خودرو SUV خارج از جاده است که بر روی نسخه ای از بدنه T6 Ranger Ranger ساخته شده است.این خودرو دارای درها و پانل های سقفی است و یک موتور هیبریدی نیز در برخی موارد به کمک پیشرانه بنزینی می آید.

اطلاعات فاش شده از فورد برانکو

برای کسانی که می خواهند یک گزینه جایگزین شهری تر و دارای ظاهری زیباتر داشته باشند، فورد برانکو با پیکربندی کوچکتری ولی در همان ساختار C2 unibody C2 در سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد و به نظر می رسد مانند رندر عکس در بالای صفحه باشد.

نام اصلی خودرو چیست؟

اطلاعات فاش شده از فورد برانکو – در چند ماه گذشته نامهای مختلفی از جمله پرتونگ های برونکو ، برانکو ماجراجو و برانکو اسپورت منتشر شده است. با این حال ، به نظر می رسد که سرانجام فورد نام ماوریک را انتخاب کرد، ام هنوز هیچ اطلاعیه رسمی وجود ندارد.

طبق تصویر زیر که فاش شده است نشان دهنده جدول زمانی برای رونمایی از پروژه های شرکت فورد میباشد.

اطلاعات فاش شده از فورد برانکو

این لیست مدل های ۲۰۲۰ است ، اگرچه با تولید برنامه ریزی شده برای شروع تابستان ، این شرکت احتمالاً این خودرو را به عنوان مدل ۲۰۲۱ به فروش می رساند. با این حال می تواند به معنای این باشد که یک رونمای رسمی به زودی انجام میپذیرد. مطمئناً ، این نام باید هم اکنون در لوحه نوشته شود.

این خودرو احتمالا با یک پیشرانه توروبشارژر ۴ سیلند به همراه گزینه های FWD و AWD رونمایی میشود. رقبای نزدیک این خودرو شامل جیپ کامپس، چروکی و همچنین شورولت Trailblazer خواهند بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا