رپرتاژ

اطلاعیه ناواران در مورد شرایط اجاره فیدلیتی صفر کیلومتر

ناواران به عنوان اولین مرجع اجاره دهنده خودرو در ایران به سبک جهانی، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. ناوگان این مجموعه از بیش از هزار خودروی صفر کیلومتر تشکیل شده است که در سراسر کشور به خصوص شهر های اصلی، آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می باشد.

ناواران همواره می کوشد تا بهترین خودروهای صفر کیلومتر موجود را برای رفاه حال متقاضیان و خدمت رسانی هرچه بهتر به آن ها در ناوگان خود قرار دهد. جدیدترین خودروی ناوگان ناواران، خودروی فیدلیتی است. خودروی فیدلیتی چه نوع ماشینی است؟ قدرت موتور آن چقدر است؟ و سوالاتی از این قبیل که با روی کار آمدن یک خودروی جدید برای همگان پیش می آید، قطعا برای شما نیز به وجود آمده است!

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این خودروی جدید بیشتر آشنا کنیم.

فیدلیتی (Fidelity) پرایم ساخت کجاست؟

پس از دیگنیتی، دومین مدل از خودرو چینی گروه بهمن، فیدلیتی (Fidelity) پرایم است که با برندسازی ویژه و اختصاصی گروه بهمن عرضه می شود. درحقیقت، جتور X7OS است؛ خودرویی که چین در ۲۰۱۸ روانه بازار کرد و بهمن موتور در میانه سال ۱۴۰۰ به ایران آورد! شاید برایتان جالب باشد بدانید:

  • موتور توربو شارژ ۴T15C خودرو فیدلیتی همان موتوری است که در خانواده چری تیگو و چری آریزو به کار رفته است.
  • فیدلیتی اولین خودرو گروه بهمن خودرو محسوب می شود که خریداران آن می توانند علاوه بر نسخه ۵ نفره، نسخه ۷ نفره آن را نیز خریداری نمایند.
  • براساس سخنان مدیرعامل گروه بهمن خودرو، موتور خودرو فیدلیتی پرایم در کارخانه تیوان مونتاژ می شود.
  • تایرهای فیدلیتی ۱۸ تا ۲۰ اینچ است و در کارخانه کویر تایر تولید می شود. مونتاژ خودرو فیدلیتی پرایم با داخلی سازی حدود ۲۰ درصدی آغاز شد، اما مطابق برنامه و طرح گروه بهمن خودرو قرار است تا ۶۰ درصد افزایش داشته باشد.
  • اگر صندلی های عقب فیدلیتی پرایم را بخوابانید، فضای ۱۶۸۰ لیتری دارید که حدود ۲۰ درصد از کی ام سی K7 بیشتر است.

بررسی خودرو فیدلیتی پرایم

  1. مشخصات خودرو

فیدلیتی پرایم با محور محرک دیفرانسیل جلو، پیشرانه چهار سیلندر توربو شاررژ (۴T15C)، گیربکس شش دنده اتومات و دو کلاژه و با حجم موتور یک و نیم لیتر عرضه می شود.

  1. مشخصات فنی فیدلیتی پرایم

از نظر فنی، خودرو فیدلیتی بهمن موتور، قدرت ۱۵۵ اسب بخار، سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت، مصرف ترکیب ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، شتاب ۱۱.۹ و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد.

  1. ویژگی های ظاهری فیدلیتی پرایم

اگر بدنه فیدلیتی پرایم را مشاهده نمایید، با یک شاسی بلند متوسط مواجه می شوید. البته نوع شاسی این خودرو از نوع یکپارچه است. از نظر کد اتاق در شمار نسل اول قرار دارد، طول خودرو شاسی بلند فیدلیتی پرایم ۴۷۳۵ میلی متر، ارتفاع ۱۷۱۰ میلی متر، عرض ۱۹۰۰ میلی متر و فاصله محوری آن ۲۷۲۰ میلی متر است. اگر این سؤال در ذهنتان آمده که فیدلیتی پرایم چه حجم باک و وزنی دارد، خوب است بدانید این ماشین با وزن ۱۷۷۵ کیلوگرم و حجم باک ۵۵ لیتر عرضه می شود و چرخ جلو آن ۲۲۵/۴۵R20  و چرخ عقب آن  ۲۲۵/۴۵R20 است.

بهمن فیدلیتی پرایم با سقف پارانوما، استارت دکمه ای، در صندوق برقی دارای سنسور حرکتی پا، جلو آمپر دیجیتال، صندلی جلو برقی دارای گرمکن، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، ۴ کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، تهویه دستی و الکتریکی، توانایی تنظیم و کنترل میزان نرمی فرمان، تریم داخلی چرم، نورپردازی داخل کابین، تهویه اتوماتیک، کنترل حرکت هنگام عبور از سربالایی، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری، سنسور باران و نور، رینگ از جنس آلومینیوم و تراش خورده ۲۰ اینچی، استاندارد آلایندگی یورو ۵، رادار خطی، رادار نقطه کور و چراغ های LED است.

در نمونه های خارجی فیدلیتی، مالکان می توانند امکاناتی مثل کیسه هوای پرده ای و کنترل حرکت در مکان های دارای سراشیبی و … را نیز برای ماشین خود سفارش دهند. اما به نظر می رسد گروه بهمن برای مدیریت و کنترل قیمت نهایی فیدلیتی برخی از آپشن ها را حذف کند.  قیمت فیدلیتی در بازار در حال حاضر حدود ۱ میلیارد تومان است.

ناوگان ناواران

یکی از اصلی ترین دلایلی که سبب شده تا ناواران در لیست بهترین سایت اجاره خودرو قرار بگیرد، این نکته است که تمام خودرو های موجود در ناوگان ناواران، ماشین های صفر کیلومتر هستند. و برای اجاره ماشین نیازی به سند و سفته و چک نیست. این مرجع همواره برای آسودگی خاطر و راحتی هرچه بیشتر مشتریان، می کوشد تا بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد که اجاره خودرو صفر کیلومتر در سراسر کشور تنها یکی از این موارد می باشد.

شاید این سوال که چگونه تمام ماشین های ناوارن صفر کیلومتر هستند برای شما پیش بیاید؟

در پاسخ به این سوال این گونه می گوییم که بعد از مدتی که از این خودرو ها استفاده می شود، خودروهایی که از آن ها بیشتر استفاده شده است، جای خود را مجددا به خودروهای صفر کیلومتر می دهند و این چرخه ادامه پیدا می کند.

شرایط ویژه ناواران برای اجاره فیدلیتی

  • امداد رسانی به تمام نقاط کشور در کمتر از ۳۰ دقیقه
  • ارائه مناسب ترین و نزدیک ترین هتل در هنگام طولانی شدن تعمیرات ماشین
  • جابه جایی خودرو در صورت بروز مشکل فنی که تعمیر آن زمان بر است.
  • اجاره ماشین فیدلیتی بدون چک و سفته و سند
  • ارائه فاکتور رسمی

سخن پایانی…

ناواران همواره تداعی گر سفری آسوده و ایمن برای متقاضیان عزیز است و همواره می کوشد تا بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهد. متقاضیان عزیز در هر کجای ایران عزیز که هستید، برای اطلاع از شرایط اجاره فیدلیتی صفر کیلومتر به صورت با راننده و بدون راننده و همچنین سایر خودروهای مجموعه می توانید از طریق وب سایت رسمی و یا اپلیکیشن ناواران اقدام کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا