اطلاعیه‌های فروشاخبار خودرو

اعلام شرایط پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه ولادت امام علی (ع)

با توجه به بخشنامه گروه خودروسازی سایپا، برنامه پیش فروش یکساله سایپا به مناسبت ولادت امام علی (ع)، به شرح زیر اعلام می شود:

متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ به مدت ۲ روز، به صورت بیست و چهار ساعته، با ورود به وب سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است که شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن برعهده متقاضی خواهد بود.

لازم به ذکر است متقاضیانی که از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح های مذکر نبوده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. سلام من طرح که واسه ولادت حضرت علی شرکت سایپا گذاشته بودند شرکت کردم و در قرعه کشی برنده شدم اما فقط مقدار اولیه واریز وجه نوشتند هشتادوهفت میلیون کوئیک.میخواستم بدونم مابقی چطور و چقدر باید پرداخت کنم و برنده شدنم در این طرح تقریبا چقدر هزینه با بازار آزاد به نفع بنده هستش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا