پیشنهاد سردبیر

اعلام شرایط پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه فجر

طبق بخشنامه اعلام شده از سوی گروه خودروسازی سایپا، برنامه پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات این گروه خودروسازی به مناسبت دهه فجر از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ساعت ۸ صبح به مدت ۲ روز، به صورت شبانه روزی آغاز خواهد شد. متقاضیان محترم می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن برعهده متقاضی خواهد بود.

پیش فروش سایپا

لازم به ذکر است افرادی که از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح های مذکر نبوده اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

مشارکت در تولید سایپا

شرایط بخشنامه

  1. محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموعه دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد.)
  2. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
  3. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.
  4. متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.
  5. امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.
  6. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.
  7. شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خریدار خودرو از آن به حساب شرکت خودروسازی واریز می گردد، الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
  8. شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
  9. کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می باست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن برعهده گروه سایپا نمی باشد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا