اخبار خودرو

اسامی قرعه کشی ایران خودرو منتشر گردید

امروز قرعه کشی محصولات ایران خودرو و به ویژه خودروی K132 با حضور داشتن عوامل نظارت بر قرعه کشی، صورت گرفت. اسامی قرعه کشی ایران خودرو نیز در پی آن منتشر شده و نام متقاضیان خرید این ۹ خودرو از سبد محصولات ایران خودرو، به قید قرعه درآمد.

همان طور که پیشتر نیز ذکر شده بود، این پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو در قالب مشارکت بوده و موعد ثبت نام آن ۲۱ تیر ماه به پایان رسید. سود مشارکت اعلام شده برای این خودروها ۶ تا ۶.۵ درصد اعلام شده و تنها سود مشارکت برای خودروی K132، معادل ۶ تا ۹ درصد در نظر گرفته شد. این خودروها شامل K132، دنا پلاس اتوماتیک، پژو پارس ال ایکس، پژو ۲۰۷ دستی، دنا، رانا پلاس، سورن ای ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمن ال ایکس بنزینی هستند.

لازم به یادآوری است که قیمت نهایی این خودروها، مطابق قیمت روز بوده و موعد تحویل یک تا دو ساله دارند.

اسامی قرعه کشی ایران خودرو

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در زمینه قرعه کشی انجام شده، توضیح داد: “حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکتی شرکت کردند که بر این اساس اسامی ۵۰ هزار نفر برنده در این طرح اعلام خواهد شود. این قرعه کشی همانند قرعه کشی‌های دیگر با نظارت‌های لازم صورت گرفت.”

وی افزود: “برای خودرو k 132 حدود ۱۶ هزار ظرفیت وجود دارد که ۸۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و همچنین برای خودرو‌های دیگر هم ۳۴ هزار ظرفیت وجود دارد.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا