اخبار خودرو

اولین نگاه به جیپ رنگلر هیبرید

اولین نگاه به جیپ رنگلر هیبرید – همانطور که در اخبار سایت اعلام کرده بودیم [ در اینجا بخوانید ] جیپ با معرفی Wrangler 4xe ، Renegade 4xe و Compass 4xe ، رونمایی خودرو های جدید هیبریدی خود را در CES 2020 در لاس وگاس آغاز کرد. این اولین حضور عمومی برای نوع PHEV از رنگلر است. دو خودرو دیگر سال گذشته در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شده بودند. با ایرانی کار همراه باشید.

جیپ با ارائه یک نسخه الکتریکی از هر محصول تا سال ۲۰۲۲ می خواهد سبزترین برند تولید کننده SUV در جهان شود. در نمایشگاه CES ، یک Wrangler 4xe با تریم های آبی و نشان های بی نظیر در دریچه عقب و یک درگاه شارژ برقی در گلگیر جلو سمت چپ رونمایی شد.

اولین نگاه به جیپ رنگلر هیبرید

در ادامه اولین نگاه به جیپ رنگلر هیبرید متأسفانه هیچ جزئیات دیگری توسط این شرکت ارائه نشده است. تمام آنچه که تا این لحظه منتشر شده این است که رنگلر ۴xe اولین Jeep PHEV خواهد بود که در آمریکای شمالی به فروش می رسد. مشخصات و سایر اطلاعات کلیدی در آغاز ماه مارس در ژنو افشا می شود.

اولین نگاه به جیپ رنگلر هیبرید

به عنوان مثال ، آیا جیپ رنگلر ۴xe از یک پیشرانه V6 مانند خودرو کرایسلر پاسیفیکا هیبرید استفاده میکند یا از یک پیشرانه چهار سیلندر مانند رنگاد و کامپس PHEVs استفاده می کند؟ و آیا محدوده بیشتری از ۵۰ کیلومتری که ابتدا برای دو مدل دیگر از خودرو های هیبرید جیپ تبلیغ شده بود ، ارائه می دهد؟

در این میان ، مشتریانی که می خواهند رانگلر کارآمدتری داشته باشند، می توانند با داشتن این خودرو یک پیشرانه قدرتمندتر و گشتاوری بالاتر داشته باشند و نه تنها مصرف صوخت بالاتر نمیرود بلکه مصرفی اقتصادی تر نیز میشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا