اخبار خودرو

اولین نگاه غیر رسمی به فورد F-150 سال ۲۰۲۱

اولین نگاه غیر رسمی به فورد F-150 سال ۲۰۲۱ – در حال حاضر برنامه مشخصی برای رونمایی از فورد F-150 جدید در دستور کار این کمپانی قرار نگرفته است و احتمال اینکه بحران COVID-19 برنامه های کمپانی فورد را تحت تاثیر قرار دهد زیاد است، همانطور که در مورد Bronco و Bronco Sport جدید رخ داده است. در این برهه آیا این خودرو ممکنه است تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر بیافتد نیز بحث وجود دارد.

در حالی که کمپانی فورد هنوز هیچ تصویری رسمی از پیکاپ نسل بعدی را منتشر نکرده است، تصاویری از این خودرو به طور غیر رسمی در فضای اینترنت منتشر شده است.

در ماه فوریه ، برخی از عکاسان توانستند چندین عکس از بدنه این فورد با پوشش استتار در نزدیکی دفتر مرکزی فورد در دبورن میشیگان بگیرند. در ایین عکس ها چراغهای جلو ، چراغهای روشن و چند جزئیات دیگر از جمله قلاب های جلوی قابل مشاهده بودند.

در ادامه عکس هایی از بخش داخلی خودرو منتشر شده است. همانطور که در بالا مشهود است، کابین های این خودرو در دو مدل XL ، XLT و لوکس (King Ranch، Platinum، Limited) وجود خواهد داشت.

در مقاله اولین نگاه غیر رسمی به فورد F-150 سال ۲۰۲۱اولین نگاه غیر رسمی به فورد F-150 سال ۲۰۲۱ به طور خاص، یک پانل تمام دیجیتالی جایگزین عقربه های آنالوگ در پشت فرمان شده است و یک صفحه لمسی غول پیکر به شکل مربع در وسط داشبورد قرار دارد. احتمالاً اندازه آن ۱۵.۵ اینچ است ، همانطور که طی اعلامیه برای سیستم جدید سرگرمی SYNC 4 ذکر شد. نمایشگر هشت اینچی استاندارد خواهد بود.

چندین دکمه کلیدی در زیر صفحه نمایشگر، به همراه پریز برق ۱۲ ولت و ۱۲۰ ولتی و برخی از درگاه های USB باقی مانده است. کنترل هایی همچون انتخابگر و انتخاب کننده حالت درایو نیز دوباره طراحی شده اند.

در اخبار مرتبط ، منابع معتبری فاش کرده اند که در حالت پایه پیشرانه بنزینی میباشد، در حالی که پلاگین جدید F-150 Hybrid  ۳.۵ لیتری V6 استفاده می کند و از یک برد EV با محدوده پیمایش ۱۵-۲۰ کیلومتر نیز ارائه می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا