شرکای تجاری

مگایدک، بازار اینترنتی قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو

بازار اینترنتی مگایدک راه اندازی شد

بازار آنلاین وفروشگاه اینترنتی قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو که شامل مجموعه ای غنی از ارایه دهندگان خدمات، تولیدکنندگان وتامین کنندگان قطعات ولوازم مورد نیاز خودرو است، با عنوان مگایدک به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مگا، فروشگاه “مگایدک(www.megayadak.ir)” بستری را برای خرید اینترنتی قطعات یدکی و یا سفارش دریافت خدمات در بسترهای آنلاین فراهم می آورد .دراین سامانه ، فروشگاه های قطعات یدکی، فروشگاه های لوازم مصرفی خودرو و آپشن و تعمیرگاه ها،  ارائه دهندگان کالا و خدمات اصلی به خریداران نهایی خواهند بود.

خدمات ارائه شده در «مگایدک» با ارایه اطلاعات متنوع ،جامع وکاربردی در حوزه خودرو و مقایسه وپیشنهاد کالاهای مناسب عرضه شده ، خرید ی ساده وارزان را برای کاربر به ارمغان می آورد .

خاطرنشان می شود: با توجه به رشد روز افزون استفاده از بسترهای اینترنتی در ایران، استفاده از فناوری اطلاعات وارتباطات در فروش قطعات و لوازم خودرو می‌تواند در زمینه عرضه مناسب قطعات، خارج شدن قطعات بی کیفیت از چرخه مصرف، اطمینان بخشی بیشتر به خریداران در زمینه سلامت و امنیت خودرو وهمچنین انجام خریدمناسب نقشی بسیار جدی ایفا نماید.

هدف اصلی از راه اندازی “سامانه مگایدک” که آن را نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین فروش لوازم یدکی و تجهیزات جانبی متمایز می کند، فراهم آوردن امکان خرید قطعات با کیفیت و ارائه قطعات اصلی با قیمت ارزان و امکان پیگیری و بهره مندی از گارانتی، در بازار قطعات یدکی، مصرفی و آپشن خودرو است.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات سامانه مگایدک می توانند به اینجا مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا