عمومی

بانک یدک

قطعات خودرو مانند هر وسیله‌ی دیگری به مرور زمان دچار استهلاک شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض آن احساس می‌شود. در این حالت قطعات یدکی خودرو جایگزین قطعات آسیب دیده می‌شوند تا خودرو بتواند همانند قبل به درستی کار کند. فروش قطعات یدکی خودرو توسط افراد سودجو سبب آشفتگی بازار و عرضه قطعات بی‌کیفیت و تقلبی می‌شود که با خرید از شرکت‌های معتبر می‌توانید از ضررهای مالی جلوگیری نمایید.

بانک یدک

خوشبختانه امروزه شرکت‌های بسیاری به فروش قطعات یدکی اصل خودرو‌ها می‌پردازند. شرکت ایساکو که در زمینه صادرات و واردات خودرو‌هایی مانند نیسان و وانت فعالیت می‌نماید، توانسته با ارائه خدمات پس از فروش، به وسایل نقلیه‌ی ایران خودرو و فروش قطعاتی که در امنیت خودرو تاثیر گذارند، فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و رضایت مشتریان خود را کسب کند. نکته‌ی مهمی که در خصوص این شرکت باید گفته شود این است که اصل و اورجینال بودن قطعات یدکی خودرو که در شرکت ایساکو به فروش می‌رسد از طریق برچسب‌های هلوگرامی شان کاملا مشخص می‌باشد.

سایپا یدک

شرکت سایپا یدک با ارائه محصولاتی با کیفیتی چون، رادیاتور پراید، لنت ترمز، درپوش ترموستات و… توانسته سبب رضایت و اعتماد مشتریان شود. وجود کارشناسان فنی در نمایندگی‌ها و نیز گستردگی این شرکت در سراسر کشور سبب ایجاد آسودگی خاطر و امنیت برای صاحبان خودروی سایپا شده است. همچنین برقراری واحد نظرسنجی مشتریان از مزایای این شرکت محسوب می‌شود. چراکه در این نظر سنجی مشتریان می‌توانند درباره کیفیت قطعات یدکی خودرو که خریداری کرده‌اند اظهار نظر کنند و شرکت سایپا یدک  براساس نظرات، نقاط ضعف و قوت خود را بهتر متوجه شده و برای بهبود آن تلاش مضاعف می‌نماید.

رادیاتور آب خودرو

همانطور که می‌دانید گرمای بیش از حد برای موتور و سایر قطعات به کار رفته در ماشین تاثیر منفی خواهد داشت و بهترین دما برای کارکرد درست موتور ۸ تا ۸۲ درجه سانتی گراد بوده  و در دمای بیشتر از این مقدار خودسوزی موتور و آب شدگی در قطعات دیده می‌شود. با توجه به این موضوع رادیاتور آب خودرو و نقشی که در خنک کنندگی موتور و سایر قطعات دارد اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. اما رادیاتور چگونه سبب کاهش دمای موتورمی‌شود؟ در واقع آب توسط لوله انتقال آب از رادیاتور وارد موتور شده و به این ترتیب سبب کاهش دما در موتور می‌شود و در نهایت دوباره به رادیاتور بازمی‌گردد. شرکت رادیاتور ایران که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ آغاز کرده است سالانه با تولید بیش از ۱۵ هزار رادیاتورعلاوه بر تامین‌ نیاز کشور به این قطعه توانسته به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده رادیاتور آب خودرو در ایران شناخته شود. وجود نیرو‌های متخصص و به کارگیری سیستم و تجهیزات پیشرفته در دستیابی به موفقیت‌های بزرگ شرکت رادیاتور ایران  تاثیر بسزایی داشته است.

bankeyadak

در اوضای بد اقتصادی شاید قیمت قطعات یدکی خودرو بیشتر از کیفیت برای صاحبان خودرو اهمیت داشته باشد. درفروشگاه بانک یدک می‌توانید به خرید تکی با قیمت عمده قطعات یدکی بپردازید و علاوه بر تهیه محصولی با کیفیت، از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری به عمل آورید. شرکت بانک یدک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه توزیع قطعات یدکی خودروهای داخلی آغاز کرده است.

برای ارتباط با بانک یدک می‌توانید به آدرس bankeyadak.come مراجعه نمایید و بعد از سفارش طی دو تا سه روز محصول خریداری شده را دریافت نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا