آموزش

بررسی بهترین سیستم های مولتی مدیا در سال ۲۰۱۹

بررسی بهترین سیستم های مولتی مدیا در سال ۲۰۱۹ – وقتی صحبت از سیستم های سرگرمی و چندرسانه ای می شود ، برخی از خودروسازان دقیقاً می دانند که خریداران خودرو امروزه چه چیزی می خواهند و به چه چیزی نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به فناوری و رابط های قدیمی کماکان بسنده میکنند یا سعی می کنند بیش از حد پیشرفته انجام دهند و در نهایت کاربران را گیج کنند.

ارزیابی بهترین سیستم های موجود در آنجا یک علم دقیق نیست ، اما می توانیم از مطالعه کیفیت و رضایتمندی چندرسانه ای J.D. 2019 2019 که براساس داده های جمع آوری شده به عنوان بخشی از آخرین بررسی کیفیت خودروها است ، نتیجه خوبی بگیریم.

بررسی بهترین سیستم های مولتی مدیا در سال ۲۰۱۹ – این شرکت آمریکایی تجربیات و نظرات صاحبان وسایل نقلیه در مورد کیفیت ، طراحی و ویژگی های سیستم چندرسانه ای خود را در ۹۰ روز اول مالکیت اندازه گیری میکند و مدل هایی را که با کمترین تعداد مشکلات در هر ۱۰۰ وسیله نقلیه میباشند را شناسایی میکند.

جالب است که تعداد کلی مشکلات گزارش شده در زمینه فناوری های صوتی ، ارتباطی ، سرگرمی و ناوبری برای چهارمین سال متوالی کاهش یافته است. همچنین ، این مطالعه نشان می دهد که صدای رابط کاربری بر رضایت مالک از فناوری چندرسانه ای داخل اتومبیل و همچنین وسیله نقلیه تأثیر مثبت می گذارد. برنت گروبر ، مدیر ارشد این موسسه گفته است : “اگرچه هزینه ایی برای حق بیمه مربوط به انتخاب سیستم های صوتی مارک دار وجود دارد، مشخص میشود که این هزینه به ارزش بالایی نیز بدل میشود که هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده به سود ارمغان می آورد.”

همچنینی در ادامه افزود “به ویژه ، هنگامی که مصرف کنندگان از تجربه سیستم صوتی مارک دار خود راضی هستند ، در در نظر سنجی بر رضایت کلی از تجربه خودرو سوق می دهد. در حالی که این گزینه به راحتی در وسایل نقلیه پریمیوم موجود است ، تولید کنندگان وسایل نقلیه غیر پریمیوم باید برای ارتقاء رضایت مالک از مزیت اضافه شده در افزایش فروش که در بیشتر اوقات به روز رسانی را پیشنهاد دهند. “

سازندگان کره ای و آلمانی مطابق J.D. Power در لیست بهترین سیستم های چندرسانه ای سال ۲۰۱۹ برتری دارند. از اینکه سیستم MyLink با نام تجاری به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین های صنعت خودرو شناخته می شود ، متعجب هستیم که شورولت جایزه دریافت نکرده است.

لیست خودروها بر اساس کلاس

کوچک : هیوندای اکسنت

کامپکت : کیا سول

میدسایز : هیوندای سانتافه

سایز بزرگ : نیسان تیتان

کوچک پرمیوم : مرسدس بنز GLA

کامپکت پریمیوم : جنسیس G70

میدسایز پریمیوم : آئودی Q8 و پورشه ۹۱۱

سایز بزرگ پریمیوم : بی ام و سری ۷

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا