اخبار خودرومطالب ویژه

بررسی خودرو جدید چانگان CS75 Plus S

در نمایشگاه شانگهای امسال اکثر خودرو هایی که معرفی و رونمایی شدند از نوع پیشرانه الکتریکی بودند، اما کمپانی چانگان که خودروهای این شرکت در ایران بسیار شناخته شده است یک خودرو شاسی بلند با موتور احتراق داخلی [بنزینی] معرفی نمود.

به نظر می رسد کمپانی چانگان خودرو های نسل جدید خودش را به سمت اسپرت تر و جوان پسند تر شدن سوق داده است. فقط چند ماه پیش از مدل CS85 Coupe رونمایی کرده است که دارای همان موتور موتور CS75 Plus است[با دو حالت خرید ۱.۵ TGDI و ۲.۰ TGDI چهار سیلندر بنزینی]

این خودرو شاسی بلند دارای یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت خروجی ۱۷۸ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر (۱۹۵ پوند فوت) گشتاور، به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیرو وارد میکند. در حالی که در حالت ۲.۰ لیتری، توربو قدرتمندتر است و قدرت خروجی ۲۳۳ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر (۲۶۰ پوند فوت) میباشد. قدرت این سری از پیشرانه توسط یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته منتقل می شود. مشخصا واضح است که گزینه پیشرانه دو لیتری کاملا معقولانه تر است.

در بخش طراحی بدنه این خودرو چرخ های آلیاژی با سبک و طرحی خاص، چهار خروجی اگزوز و جلوپنجره بزرگ مشخص اصلی این خودرو است. همچنین یکی از بخش های مهم بخش بیرونی خودرو چراغهای جلو میباشد که از کنار جلو پنجره شروع میشود و تا کنار بخش لولا درب کشیده میشود. در بخش فضای داخلی به محض ورود صفحه نمایش بزرگی که در وسط کنسول قرار دارد و امتداد آن با بخش پشت آمپر ادغام شده است نظر شما را جلب میکند. البته واقع دو نمایشگر مجزا است که نسبت به راننده زاویه دار هستند.

 

در مورد ابعاد این خودرو به این ترتیب میباشد: طول ۴،۷۰۰ میلی متر (۱۵.۴ فوت)، ۱۸۶۵ میلی متر (۶.۱۱ فوت)، ۱۷۰۰ میلی متر ارتفاع (۵.۵۷ فوت) دارد. طبق گفته PCauto ، چانگان به دنبال فروش این کراس اوور در بازار جوان تر است ، که باید در نظر گرفته شود که چگونه به نظر می رسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا