اخبار خودرو

بررسی خودرو هوندا سیویک ۲۰۲۰

بررسی خودرو هوندا سیویک ۲۰۲۰ – همانطور که در پاییز سال گذشته اعلام شد، خودرو هوندا سیویک مدل ۲۰۲۰ تغییرات زیادی در ترکیب خود به ارمغان می آورد. به دنبال مدل های اسپرت Si و هوندا سیویک، Civic Type R چند بروزرسانی ایجاد میکند.

پیش نمایش جهانی دیروز در سالن اتومبیل توکیو در ژاپن برگزار شد. این خودرو تا پایان زمستان در آمریکای شمالی به فروش می رسد.

Honda Civic Type R دوباره طراحی شده  ۲۰۲۰ دارای یک جلو پنجره بزرگتر است که باعث بهبود خنک شوندگی موتور می شود و با رنگی جدید و منحصر به فرد به نام Boost Blue در دسترس خواهد بود.

بررسی خودرو هوندا سیویک 2020

در ادامه مقاله بررسی خودرو هوندا سیویک ۲۰۲۰ در ایرانی کار ، با توجه به کارایی دیسک های ترمز و لنت ها برای کاهش مدت زمان ترمز و بهبود راندمان ترمز با سرعت بالا به روز شده اند. سیستم تعلیق شامل دمپرهای به روز شده برای راحتی بیشتر در هنگام سوار شدن ، بوش های محکم تر برای گرفتن بهتر ترمز و همچنین اصلاحات در سیستم تعلیق جلو برای کاهش اصطکاک و بهبود فرمان پذیری خودرو است.

در این مقاله میتوانید به ۱۰ خودرو برتر هاچبک که هوندا سیویک نیز جزیی از آن است را ببینید.

رانندگان همچنین می توانند یک فرمان جدید بهبود یافته به همراه یک گیربکس جدید برای این خودرو سفارش دهند تا انتظار اصلاح بیشتری داشته باشند. در همین حال ، این شرکت با اضافه کردن مجموعه سنجش هوندا از فن آوری های کمک به رانندگان به عنوان تجهیزات استاندارد ، به یک مسئله امنیتی پرداخته است.

بررسی خودرو هوندا سیویک 2020

متأسفانه هیچ تغییری در موتور چهار سیلندر با موتور ۲.۰ لیتری با تزریق مستقیم و توربوشارژ وجود ندارد که هنوز ۳۰۶ اسب بخار نیرو و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور را از طریق گیربکس شش سرعته دستی کاملاً نزدیک به چرخ های جلو می فرستد. . با این حال ، مهندسان یک سیستم کنترل صدا فعال را تنظیم کرده اند که صدای داخلی را به صورت هماهنگ با حالت انتخاب شده درایو (Comfort، Sport یا + R) تغییر می دهد.

تا به این لحظه قیمت گذاری برای این خودرو مشخص نشده است و قرار است در زمان رونمایی اصلی مشخص شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا