اخبار خودرو

بررسی خودرو GMC کانیون ۲۰۲۱

بررسی خودرو GMC کانیون ۲۰۲۱  – خودرو GMC کانیون جدید در کوههای کلرادو رونمایی شد. این خودرو  از جمله اولین پیکاپ هایی است که به طور گسترده ای به مشتریان با پرداخت متوسط می شود که برای استفاده در خارج از جاده مناسب است. AT4 قابلیت و جذابیت هایی را در محدوده به روز شده به ارمغان می آورد.

بررسی خودرو GMC کانیون 2021

در ادامه مقاله بررسی خودرو GMC کانیون ۲۰۲۱ در ایرانی کار ، دانکن آلدرد ، معاون رئیس کلوب بیوک و GMC گفت: “کانیون AT4 2021 باعث افزایش جذابیت در وسایل نقلیه پیکاپ سایز متوسط می شود که دارای سبک زندگی اکتیوی هستند.”

در ادامه اضافه کرده است: “دقیقاً ای خودرو مانند Sierra AT4 مشتری های جدیدی را از خارج از GMC جذب کرده است ، Canyon AT4 علاقه مندان به فضای بیرون را به دنبال یک پیکاپ متوسط به GMC با توانایی ، فناوری و نیروی مورد نظر خود جذب می کند.”

GMC کانیون AT4 به گونه ایی طراحی شده است که کاملا سازگار با رانندگی در خارج از جاده است. این برند در ارائه خودروهای توانمند در خارج از جاده با جزئیات جالب توجه طراحی شده. طراحی بیرونی خودرو با استفاده از بخش های کرومی تیره، با طراحی جدید جلو پنجره بزرگتر و تریم های قرمز تعریف شده است. از ویژگی های داخلی فوق العاده این خودرو، از جمله دوخت های منحصر به فرد و  تکنولوژی های داشبور این خودرو است.

بررسی خودرو GMC کانیون 2021

تجهیزاتی که برای آفرود این خودرو در نظر گرفته شده است عبارت اند از :

  •  استفاده از لاستیکهای گودیر ۳۱ اینچی با رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی
  •  سیستم تعلیق قابل تنظیم مناسب برای خارج از جاده
  •  سیستم دیفرانسیل محرک و قفل اتوماتیک عقب Eaton G80
  •  سیستم هندلینگ مناسب برای محافظت خودرو در خارج از جاده

دانکن آلدرد گفته است: این خودرو برای ماجراجویی ها خارج از جاده ساخته شده است. Canyon AT4 یک مکمل عالی برای سایر گروه های رانندگی مانند دوچرخه کوهستانی ، اسنوبرد یا کامیون است.

طراحان GMC جلوپنجره نمادین دنالی را با الگویی پیچیده تر و لایه بندی بیشتر بهبود بخشید. همراه با قاب ۵ اینچی کروم ی، تریم های کرومی و چرخ های آلومینیومی ۲۰ اینچی منحصر به فرد دنالی ، کانیون دنالی جدید با ظاهری جدید شبیه به پیکاپ های جدید Sierra و Sierra HD مدرن شده است.

کانیون دنالی جدید و AT4 از پیشرانه ۳۰۸ اسب بخار (۲۳۰ کیلووات) ۳.۶L V6 بهره می برند. قدرت اضافی از پیشرانه ۲.۸ لیتری دیزل موجود است که ۳۶۹ پوند فوت (۵۰۰ نیوتن متر) گشتاور را ارائه می دهد.

در ادامه ویدئو این خودرو را میتوانید ببینید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا