اطلاعیه‌های فروشمطالب ویژه

برنامه فروش خودروهای سایپا (۲۸ مرداد)

فروش فوری نقدی و اعتباری محصولات گروه خودرو سازی سایپا در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ (ساعت ۱۰) به شرح زیر می‌باشد:

نمایش بیشتر

۱۰ دیدگاه

  1. سلام
    نزدیک دو ماهی میشه که آس و پاس تو کافی نتا میچرخم و به دنبال خرید خودرو اونم در حد توانم هستم ولی نمیشه که نمیشه …. الانم چند روزی میشه که لیست فروش در حد یکی دوتا تعریف میشه و همچنان منتظر معجزه هستیم
    آیا با این شرایطی که میبینیم میشه امیدوار شد یا خیر ؟

    1. با سلام و احترام؛

      متاسفانه ما از سیاست‌های فروش و برنامه فروش محصولات بی‌خبر هستیم. اما شرکتهای خودروسازی موظف هستند هر زمان که خودروها آماده تحویل است آنها را به بازار عرضه نمایند و نمی‌توانند محصولات را دپو کنند. لذا به نظر می‌رسد در آینده نزدیک تنوع محصولات بیشتر خواهد شد.

      علاوه بر این، لازم است مطلع باشید که کلیه شرکتهای خودروسازی در تعطیلات تابستانی هستند و هفته آینده مجددا فعالیت‌های خود را با تمام توان ادامه خواهند داد. لذا امیدواریم شما هم به زودی بتوانید خودروی مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

      موفق باشید

  2. سلام میخواستم بدونم کی فروش فوری پراید ۱۱۱ میزارین ؟
    یه سوال دیگه هم در فروش فوری واقعا یک ماهه ماشین رو تحویل میدین ؟

    1. با سلام و احترام؛

      متاسفانه ما از سیاست‌های فروش و برنامه فروش محصولات بی‌خبر هستیم. اما شرکتهای خودروسازی موظف هستند هر زمان که خودروها آماده تحویل است آنها را به بازار عرضه نمایند. همچنین شرایط تحویل بر عهده شرکت سایپا است و ایرانی‌کار به عنوان مجری سامانه فروش اینترنتی، دخالتی در فرایند تحویل محصولات ندارد.

      موفق باشید

    2. پراید ۱۱۱ تحویلش ۶۰ روزه هستش،اما اگه بتونی ثبت نام کنی سر موعد تحویل میدن،البته من فقط مال یکی از دوستان خودم رو دیدم که تحویل شده

  3. با سلام و تشکر از سایت خوب شما
    تعطیلات تابستانی کارخانه های خودروسازی چند روز و چه تاریخی هست ؟
    و اینکه آیا خودرو ساز ها میتوانند طبق قرارداد تحویل بدهند یا اینکه باید منتظر موند تا هر وقت دوست داشتند به مشتری تحویل بدن؟

    1. با سلام و احترام؛

      فعالیت‌های روتین شرکتهای خودروسازی از ابتدای شهریورماه مجددا آغاز خواهد شد.

      مجموعه ایرانی‌کار درباره شرایط تحویل اطلاعاتی ندارد و شرکتهای خودروسازی موظف به انجام تعهدات خود در تاریخهای مقرر هستند.

      با تشکر

  4. سلام تیبا ۲ سفید
    ثبت نام مهر ماه ۹۷
    تکمبل وجه ۱۶ مرداد ۹۸
    تو‌دعوتنامه زدن تحویل ۳۰ روزه
    اما‌ خیلیا میگن‌دیرتر تحویل میدن خیلی نگرانم
    کی‌باید فاکتور بشه؟؟

    1. با سلام و احترام؛

      متاسفانه ما از سیاست‌های فروش و برنامه فروش محصولات بی‌خبر هستیم و تنها در روز ارائه برنامه فروش می‌توانیم بفهمیم چه محصولی عرضه خواهد شد.

      اما این نکته مشخص است که شرکتها در صورت تکمیل بودن خودروها موظف به ارائه آنها به بازار هستند و نمی‌توانند خودروها را دپو کنند. لذا هر زمان که خودروی تیبا ۲ جهت عرضه به بازار آماده باشد، بدون شک عرضه خواهد شد. علاوه بر این شرکتهای خودروسازی باید نسبت به مفاد قرارداد متعهد باشند لذا به نظر اینجانب جایی برای نگرانی وجود ندارد و در هر صورت، حقوق مصرف کنندگان رعایت خواهد شد.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا