اطلاعیه‌های فروش

برنامه فروش خودروهای سایپا (۵ دی)

برنامه فروش خودروهای سایپا (۵ دی) – فروش فوری نقدی و اعتباری محصولات گروه خودرو سازی سایپا در تاریخ ۵دی ۱۳۹۸ (ساعت ۱۰) به شرح زیر می‌باشد:

در این برنامه فروش خودرو کوییک دنده ایی به تعداد محدود وجود دارد. لذا تقاضا میشود تا حد الامکان راس ساعت ۱۰ صبح در سایت حضور داشته باشید و در وارد کردن اطلاعات شخصی خود دقت کامل داشته باشید. در این برنامه فروش ظرفیت خودرو ها بر اساس نمایندگی ها تعیین و تقسیم شده است. در صورت نتوانستن در خرید خودرو پیشنهاد میشود در روز های آتی و در برنامه های فروش بعدی اقدام به خرید کنید. خودررو کوییک در سبک هاچ بک میباشد و از امکانات مطلوبی برخوردار است. همراه ایرانی کار باشید.

برنامه فروش خودروهای سایپا (5 دی)

 

شایان ذکر است شرایط فروش این بخشنامه تا زمان تکمیل ظرفیت به قوت خود باقی و پس از آن ، زمان تحویل محصولات به ماه های آتی منتقل خواهد شد .

 

برنامه فروش خودروهای سایپا (۵ دی) – در این برنامه فروش خودرو کوییک دنده ایی به تعداد محدود وجود دارد. لذا تقاضا میشود تا حد الامکان راس ساعت ۱۰ صبح در سایت حضور داشته باشید و در وارد کردن اطلاعات شخصی خود دقت کامل داشته باشید. در این برنامه فروش ظرفیت خودرو ها بر اساس نمایندگی ها تعیین و تقسیم شده است. در صورت نتوانستن در خرید خودرو پیشنهاد میشود در روز های آتی و در برنامه های فروش بعدی اقدام به خرید کنید. خودررو کوییک در سبک هاچ بک میباشد و از امکانات مطلوبی برخوردار است. هراه ایرانی کار باشید.

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    پراید ۱۳۲ فروش فوری کی میزارین؟
    امکانش هست که ۱۳۲ فروش فوری داشته باشه؟؟

  2. سلام فروش های فوری اعتباری سایپا کی شروع میشه آیا تیبا معمولی و پراید میذارن؟

    1. با سلام
      اطلاعیه فروش از شرکت سایپا اعلام میشود، برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا