اخبار خودرو

اسامی برندگان طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا اعلام شد

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا برگزار شده و امروز ساعت ۱۴، اسامی برندگان در آدرس https://saipa.iranecar.com/ قرار می گیرد.  سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا، دو مدل کوییک، ساینا،‌ شاهین و ۲ مدل وانت نیسان برگزار و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دوشنبه حدود ساعت ۱۴ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

برندگان طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا

در طرح پیش فروش سایپا ۱۳۱ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۱۳۱ هزار و ۷۳۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۱۹ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۱۹هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۲۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه شده است. علاوه بر این ۲۴۰۰ دستگاه تیبا ۲، ۲۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱، ۲۶۰۰ دستگاه شاهین، ۱۹۰۰ دستگاه ساینا دنده ای، ۸۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۱۰۰۰ دستگاه کوییک دورنگ، ۳۵۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال و ۲۱۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز آپشنال عرضه می شود.

طبق چیزی که پیشتر دیدیم و به نظر می رسد تا پیش از پایان سال، با طرح های فروش دیگری نیز از سوی گروه های خودروسازی روبرو خواهیم بود و احتمالا این طرح ها تا اشباع حدودی بازار و رسیدن به نقطه امنیت قیمتی ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا