اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

اسامی برندگان قرعه کشی چهارمین فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد

اسامی برندگان قرعه کشی چهارمین فروش فوق العاده ایران خودرو امروز اعلام شده و متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند، می توانند با مراجعه به وب سایت ایران خودرو و وارد شدن به میزا کار پروفایل خود، نتایج را مشاهده کنند.

برندگان قرعه کشی چهارمین فروش فوق العاده ایران خودرو

لازم به یادآوری است که در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ مدل خودرو عرضه شده و برندگان قرعه کشی، تنها تا پنج شنبه همین هفته مهلت دارند تا وجه خودرو را که پیشتر اعلام شده بود، به حساب خودروساز واریز نمایند. بدیهی ست که در صورت عدم واریز وجه، این مورد به منزله انصراف تلقی شده و نفرات دیگری جایگزین خواهند شد.

موعد تحویل این خودروها، تا ۹۰ روز آینده اعلام شده است.

در این طرح فروش ویژه ایران خودرو، به اندازه دو میلیون و ۹۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت نام  اولیه را انجام داده بودند که طی قرعه کشی صورت گرفته، ۸۵۰۰ نفر به عنوان برگزیدگان اعلام شدند. ۵۰ درصد نیز به عنوان لیست رزرو به قید قرعه انتخاب شدند که در صورت انصراف هر تعداد از گروه اول، جایگزین خواهند شد.

از این تعداد ۶۵ هزار و ۷۹۶ نفر برای خودروی وانت آریسان ثبت نام کرده بودند و تعداد ثبت نامی های رانا پلاس به ۶۵۰ هزار و ۱۳۷ نفر رسید. همین طور ۱ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۸۵ نفر نیز برای خودروی سورن پلاس ثبت نام کردند.

ظرفیت عرضه این خودروها اما در این طرح فروش فوری برای خودروی وانت آریسان به اندازه ۲۳۰۰ دستگاه و برای خودروی رانا پلاس به اندازه ۵۷۰۰ دستگاه اعلام شده است. همین طور ظرفیت عرضه خودروی سورن پلاس، ۵۵۰ دستگاه است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا