رپرتاژ

بندرعباس؛ شهری که عاشقش می‌شوید

شهرهای جنوبی ایران آنقدر زیبا و بکر هستند که بازدید از هرکدام از شهرهای این خطه، تجربه فوق‌العاده‌ای بحساب می‌آید. حال ما در این مقاله قصد داریم معرفی کوتاهی از شهر بندرعباس داشته باشیم و به شما بگوییم که اگر قصد داشتید با خرید بلیط ارزان هواپیما به مقصد این شهر، به بندرعباس بروید و چند شبی را در این شهر سپری کنید، بهتر است از کدام جاذبه‌های این شهر دیدن کنید و در کدام هتل‌ها می‌توانید اقامت کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاریخ و فرهنگ بندرعباس

تاریخ و فرهنگ بندرعباس

شهر تاریخی بندرعباس، جاذبه‌های گردشگری فراوان و مهمی دارد که یکی از آنها، معبد هندوها این شهر است. قدمت این معبد به حدود یک قرن پیش، زمانی که پرتغالی‌ها و انگلیسی‌ها و هندی‌ها برای تجارت در این شهر رفت و آمد داشتند، برمی‌گردد. از دیگر جاذبه‌های تاریخی این شهر می‌توان به حمام گله‌داری، مسجد جامع بندرعباس و عمارت کلاه فرنگی اشاره کرد. البته که این شهر یک موزه معروف به نام موزه آب نیز دارد که می‌توانید از آن دیدن کنید. گشتن در بازار سنتی بندرعباس و بازار ماهی را نیز از دست ندهید.

 

کدام جاذبه طبیعی بندرعباس را ببینیم؟

در اطراف شهر بندرعباس، جاذبه‌های طبیعی فراوانی هست که می‌توانید از آنها دیدن کنید. یکی از آنها که حدود ۸۰ کیلومتر از بندرعباس فاصله دارد، غار نمکی خرسین است که یکی از طولانی‌ترین غارهای نمکی ایران نیز می‌باشد. چشمه آب گرم گنو نیز حدود ۳۵ کیلومتر از بندرعباس فاصله دارد و اگر تمایل دارید که از این آب گرم بصورت خانوادگی استفاده کنید، بازدید از آن را شدیدا توصیه می‌کنیم. آبشار تزرج نیز که حدود ۱۷۵ کیلومتر از بندرعباس فاصله دارد، یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی مهم اطراف بندرعباس است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

در کدام هتل بندرعباس اقامت کنیم؟

بندرعباس هتل‌های متنوعی دارد که می‌توانید با اقامت در آنها، تجربه خوبی را از سفر به این شهر برای خود رقم بزنید. به طور مثال اگر دوست داشته باشید در هتلی شیک اقامت کنید و حاضر هستید که هزینه زیادی برای اقامت خود پرداخت کنید، یکی از هتل‌های ۵ ستاره این شهر مانند هتل هرمز و یا هتل هما را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر قصد دارید بیشتر هزینه‌ سفرتان را صرف تفریحات و رستوران گردی کنید و قصد دارید که در هزینه اقامت صرفه‌جویی کنید، هتل‌های ۳ ستاره‌ای مانند هتل امین، هتل ایران و هتل قدس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

خرید بلیط هواپیما بندرعباس

هر زمان که تمایل داشتید با خرید ارزانترین بلیط هواپیما به شهر بندرعباس سفر کنید و از جاذبه‌های متفاوت آن دیدن کنید، در قدم اول می‌بایست وارد سایت اسنپ تریپ شوید و در بخش پرواز داخلی، نام شهر مبدا و مقصد خود و همچنین تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز وارد کنید. بعد از اینکه اسنپ تریپ لیست ارزانترین بلیط تهران بندرعباس را به شما نمایش داد، می‌توانید ساعت پرواز و ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب نموده و در نهایت بلیط‌تان را خریداری کنید. پرداخت هزینه این بلیط نیز کاملا بصورت آنلاین است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا