اخبار خودرو

بیانیه شرکت مگا در خصوص سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

به گزارش ایرانی‌کار به نقل از روابط عمومی شرکت مگا؛ سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون میزبان میلیون‌ها نفر از متقاضیان خرید خودرو در سراسر کشور بوده است.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون میزبان میلیون‌ها نفر از متقاضیان خرید خودرو در سراسر کشور بوده است.

در اواسط روز سوم فعالیت (سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱)، متاسفانه به‌دلیل عوامل بیرونی و خارج از اختیارات متخصصان شرکت مگا، سایت سامانه با کندی‌هایی روبرو شد. تلاش ۲۴ ساعته متخصصان شرکت مگا در نهایت نتیجه داد و از صبح روز بعد، سایت به حالت سابق بازگشت و تا کنون مشغول ارائه خدمات به کاربران محترم بوده است. در حال حاضر، متقاضیان ثبت‌نام در قرعه‌کشی خودرو به‌راحتی می‌توانند فرآیند ثبت‌نام خودرو مورد نظر خود را جهت شرکت در قرعه‌کشی انجام دهند، هرچند بر این باوریم که سایت تا ارائه خدمات در شان هموطنان عزیز، راهی طولانی در پیش دارد.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌خاطر کاستی‌های به وجود آمده که ناشی از محدودیت زمانی و دامنه وسیع فعالیت‌های اجرایی مورد نیاز بوده است، از کاربران محترم عذرخواهی می‌کند.

روابط عمومی شرکت مگا

نمایش بیشتر

۳ دیدگاه

  1. وقت بخیر
    من همون ساعت های اول شروع ثبت نام که سایت مشکل داشت اقدام کردم
    الان میخوام لاگین کنم میزنه کد ملی موجود نیست ثبت نام کنید!
    میرم دوباره ثبت نام کنم ، میگه کد ملی قبلا ثبت شده!
    فراموشی رمز عبور هم زدم باز میگه کد ملی موجود نیست!

  2. سلام آیا میشود از طریق این برنامه شما در سایت ثبت نام ایران خودرو کرد علی عزیزی ارجستان عضو این برنامه شما هستم

    1. سلام دوست عزیز، بله شما می توانید در زمان فعال بودن برنامه فروش، در طرح ثبت نام خودروهای ارائه شده از سوی خودروسازی های مختلف شرکت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا