پیشنهاد سردبیرآموزش

صفر تا ۱۰۰ بیمه شخص ثالث شرکت بیمه نوین

به دلیل اهمیت بالای بیمه در بخش‌های مختلف، شرکت‌های زیادی کار صدور بیمه در کشور ما را انجام می‌دهند. از جمله مهم‌ترین حوزه‌ای که بیمه در آن فعالیت دارد مربوط به وسایل نقلیه و خودرو‌ها می‌شود. بیمه خودرو خود در دسته‌های گوناگون بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرند. بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است که خسارت‌های مالی و جانی وارده به اشخاص ثالث و خسارت‌های مالی به راننده مقصر در هنگام ایجاد تصادفات و سوانح رانندگی را تقبل می‌کند. به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و همه دارندگان وسایل نقلیه باید نسبت به خریداری این بیمه اقدام نمایند. بیمه شخص ثالث نوین یکی از بیمه‌های خوب در این زمینه می‌باشد که از سال ۱۳۸۴ مجوز فعالیت دریافت کرده و کار خود را در صنعت بیمه کشور آغاز نموده است. این شرکت در کنار سایر بیمه‌ها، بیمه شخص ثالث را هم ارائه داده و متقاضیان می‌توانند از آن استفاده نمایند. در این مطلب قصد داریم به شرایط، قیمت و کیفیت خدمات بیمه شخص ثالث نوین بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

چرا بیمه شخص ثالث نوین؟

از آن جایی که بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری است، شرایط ارائه و قیمت آن توسط بیمه مرکزی انتخاب شده و برای همه شرکت‌های بیمه‌ای یکسان می‌باشد. مبلغ لازم برای پرداخت حق بیمه شخص ثالث هم به دیه‌ای بستگی دارد که توسط قوه قضائیه به صورت سالانه مشخص می‌شود. اما حالا که می‌دانیم شرایط و قیمت بیمه شخص ثالث در همه شرکت‌های ارائه دهنده بیمه یکسان است، این سوال پیش خواهد امد که چرا باید بیمه شخص ثالث نوین را انتخاب کنیم. باید بگوییم علارقم این که حق بیمه در همه شرکت‌ها یکسان بوده و خدمات ارائه شده نیز به همین شکل است، اما کیفیت ارائه این خدمات این شرکت‌ها با هم یکسان نیست. ممکن است برخی شرکت‌ها در پرداخت خسارت کوتاهی داشته و این کار را با تاخیر انجام دهند که این خود باعث اذیت شدن بیه گزار خواهد شد.

هم چنین در برخی مواقع تعداد اندک مراکز پرداخت خسارت باعث می‌شود که بیمه شده برای دریافت یک خسارت هر چند جزئی، مسیر طولانی را طی کند. با توجه به این موارد می‌توان بیمه شخص ثالث نوین را به عنوان یکی از بیمه‌های مناسب قرار داد که امکان دریافت خسارت با خیالی راحت از ان وجود دارد. زیرا این شرکت دارای ۶۲ مرکز پرداخت خسارت در کشور بوده و سعی کرده روز به روز این مراکز را افزایش دهد تا مشتریان برای دریافت خسارت‌های احتمالی خود با مشکلی مواجه نباشند. از طرف دیگر، امکان استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث نوین وجود دارد. این کار به فرد بیمه گزار کمک می‌کند که از پوشش‌ها و قیمت بیمه شخص ثالث آگاهی پیدا کرده و در هنگام مراجعه برای خرید این بیمه مشکلی نداشته باشد. در ادامه این موارد را هم برای شما بیان خواهیم کرد تا به راحتی بتوانید نسبت به استعلام بیمه از این شرکت اقدام نمایید.

بیمه نوین ایران

چگونه می‌توان از قیمت و شرایط بیمه شخص ثالث نوین آگاه شد؟

همان طور که می‌دانید، قیمت بیمه شخص ثالث برای همه خوردوها و وسایل نقلیه به یک میزان نبوده و بستگی به عوامل گوناگونی دارد. این موضوع در بیمه‌های ارائه شده شرکت بیمه نوین هم صادق است. اما نکته مهم این است که شما می‌توانید از طریق سایت این بیمه نسبت به استعلام حق بیمه خود اقدام نمایید. به این ترتیب که وارد سایت این شرکت شده و بر روی خدمات الکترونیک کلیک می‌کنید. بعد از وارد شدن به این بخش،‌ باید گزینه « استعلام بیمه شخص ثالث» را انتخاب کنید. در ادامه از شما درخواست می‌شود تا اطلاعات خودرو خود و بیمه نامه قبلی‌تان را وارد نمایید. به این شکل مبلغ بیمه شخص ثالث نوین شما مشخص شده و می‌توانید نسبت به پرداخت آن و دریافت این بیمه اقدام نمایید.

همین طور بخوانید: بیمه شخص ثالث قسطی

قیمت بیمه شخص ثالث نوین چه قدر است؟

حق بیمه شخص ثالث به صورت پایه توسط بیمه مرکزی تعیین شده و برای همه شرکت‌ها یکسان است. اما شرکت بیمه نوین با توجه به شرایط گوناگون و دخالت دادن آن‌ها، حق بیمه لازم برای هر وسیله نقلیه را محاسبه می‌کند که البته در خودروهای گوناگون متفاوت است. این که لازم باشد چه میزان هزینه برای دریافت بیمه شخص ثالث پرداخت کنید به چند مورد مهم بستگی دارد. اولین آن‌ها نوع وسیله نقلیه شما است که این هزینه را مشخص خواهد کرد. وسایل نقلیه برای تعیین میزان خسارت بیمه در چند دسته قرار می‌گیرند. مورد بعدی میزان تخفیف عدم خسارتی است که هر خودرو از قبل داشته است. بیمه شخص ثالث نوین به ازای هر سال عدم استفاده از بیمه نامه به مشتریان تخفیف می‌دهد. این که چه میزان تخفیف داشته باشید هم مورد مهم دیگری است که در تعیین هزینه لازم برای خریداری بیمه شخص ثالث از این شرکت تاثیر زیادی دارد. با در نظر گرفتن تمام این موارد، قیمت بیمه شخص ثالث نوین مشخص خواهد شد.

بیمه نوین ایران

همین طور بخوانید:

شرایط گواهینامه پایه دو

سوالات متداول در مورد بیمه شخص ثالث نوین

  • آیا پوشش‌ها و قیمت بیمه شخص ثالث نوین با سایر بیمه‌ها تفاوت دارد؟

بیمه شخص ثالث یک بیمه اجباری بوده و قیمت و شرایط آن در شرکت‌های مختلف ارائه دهنده این بیمه یکسان است. بنابراین، از این نظر تفاوتی وجود ندارد.

  • چرا باید بیمه شخص ثالث نوین را انتخاب نمود؟

اگر چه قیمت و شرایط بیمه شخص ثالث در همه شرکت‌های بیمه یکسان است، اما کیفیت ارائه خدمات آن‌ها تفاوت دارد. شرکت بیمه نوین دارای شعب پرداخت خسارت زیادی در کشور بوده و امکان استعلام قیمت و شرایط را به صورت انلاین برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

  • قیمت بیمه شخص ثالث نوین چه قدر است؟

قیمت پایه این بیمه توسط بیمه مرکزی مشخص شده و برای همه خودروهای هم نوع یکسان است. اما با توجه به مواردی هم چون سابقه عدم خسارت و نوع اتوموبیل این میزان برای هر خودرو فرق دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا