اخبار خودرو

تاریخچه نمایشگاه خودرو فرانکفورت

تا چندی دیگر (۲۱ شهریور) یکی از مهمترین رویداد های خودرویی جهان شروع میشود. نمایشگاه خودرو فرانکفورت. این نمایشگاه که از سال ۱۸۹۷ شروع به کار کرده است در سال های زوج در نمایشگاه هانوفر آلمان برگذار میشود و در سال های فرد در نمایشگاه فرانکفورت آلمان برگزار میشود. در اولین سال خود این نمایشگاه فعالیت خود را با ۸ خودرو در سال ۱۸۹۷ شروع کرد. یکی از اتفاقات مهم در این دوره از نمایشگاه ها حضور خودرو فولکس واگن بیتل در اخرین دوره قبل از جنگ جهانی دوم بوده است.

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2020
نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۲۰

در سال ۱۹۸۹ به دلیل حضور هر دو مدل خودرو های تجاری و سواری بسیار شلوغ شد، به همین دلیل از آن سال تصمیم گرفته شد تا این دو نوع خودرو در دو مکان جدا از هم قرار بگیرند. همچنین در همین سال برگزاری در سال های زوج و فرد که در بالا بهش اشاره کردیم اعلام شد. در حملات ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ اخبار نمایشگاه خودرو فرانکفورت در حاشیه قرار گرفت به همین دلیل تعداد بازدید کنندگان نسبت به سال های قبل کمتر بود.

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2020
نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۲۰

در سال ۲۰۰۹ که رکود افتصادی همه جا را گرفته بود بود نشان داد که عاشقان خودرو این نمایشگاه را فراموش نمیکنند و در حدود ۸۵۰ نفر به این نمایشگاه آمدند. در این نمایشگاه به حوزه حمل و نقل آبنده و خودرو های هیبرید و پلاگین پرداخته بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا