اخبار خودرو

زمان تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک

طبق چیزی که از گوشه و کنار اخبار روز خودرو به گوش می رسد، به احتمال زیاد زمان تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک به زودی خواهد بود و مشکلات ناشی از تکمیل این خودروها برطرف شده است. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک

اخیرا خبرهایی در خصوص ارسال دعوتنامه های این خودرو پرطرفدار و جنجالی منتشر شده است که می توان به استناد آن ها، زمان تحویل این خودروی جدید گروه صنعتی ایران خودرو را به همین زودی ها تلقی کرد. به این ترتیب انتظار می رود که عرضه دنا پلاس توربو اتوماتیک در هفته های آتی انجام پذیرد. این انتظار مشتریان این خودرو را به پایان رسانده و سرانجام گریزپای ایران خودرو را زیر پای خود خواهند داشت.

خودروی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک از تازه ترین محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به حساب می آید که به واقع باید آن را یکی از موفق ترین محصولات این گروه خودرویی در نظر بگیریم. طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود این خودروی جدید ایران خودرو در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ تحویل مشتریان می شد. اما مشکلات مربوط به عدم تامین قطعه و در پس آن مشکلات تکمیل این خودروها، باعث شد تا تحویل این گروه خودرو به دست مشتریان، با تعویق همراه شود. به جز این مشکلات قیمت گذاری دنا پلاس توربو اتوماتیک در شورای رقابت نیز زمینه ساز تعویق بیشتر آن گردید.

اما خوشبختانه خبرهای تازه ای مبنی بر ارسال دعوتنامه های دنا پلاس توربو اتوماتیک منتشر شده است که مطابق آن ها به احتمال زیادی طی چند هفته پیش رو، این خودروها به مشتریان تحویل خواهد شد. به این شکل پس از ارسال دعوتنامه ها و تکمیل وجه از سوی مشتریان، تحویل این خودروها در کمتر از دو هفته به انجام خواهد رسید.

در این صورت تعهدات معوق فروردین، اردیبهشت و خرداد ۹۹، به مشتریان عرضه خواهد شد. این تحویل با قیمت گذاری طبق مصوبه ۳ ماه نخست شورای رقابت، انجام خواهد شد و حواله هایی که دارای موعد تحویل تابستان ۹۹ هستند، با قیمت جدید سه ماهه دوم همراه خواهند بود.

با این حساب به نظر می رسد که به زودی با ورود این خودرو به خیابان ها، علاقه مندان به استایل خودروی دنا، فیس لیفت جذاب تری از آن را در اختیار داشته باشند.

به روز رسانی — ۹۹/۰۵/۱۷

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به کذب بودن قیمت های اعلام شده دنا پلاس توربو اتوماتیک از سوی برخی خبرگزاری ها، اعلام کرد که قیمت نهایی این محصول هنوز مشخص نشده است.

وی در این خصوص توضیح داد: “برخی سایت‌های خبری و صفحات فضای مجازی قیمت‌هایی را برای محصول دناپلاس اتوماتیک اعلام کرده‌اند که از اساس کذب است.”

بابک رحمانی افزود: “قیمت نهایی این محصول برای موعد تحویل بهار و تابستان امسال متقاوت بوده و به محض تصویب، دعوتنامه‌ها برای مشتریان ارسال خواهد شد.”

وی در نهایت گفت: “فرآیند قیمت‌گذاری سبب تاخیر شده که به محض تصویب و تکمیل وجه توسط مشتریان، نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد شد.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا