اخبار خودرو

تحویل محصولات ایران خودرو در ۱۳ مدل به روز شد

به گزارش ایرانی کار، مدتی را با عدم ایفای تعهدات به موقع گروه‌های خودروسازی کشور در زمان تحویل خودروها پشت سر گذاشتیم. اما امروز قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در خصوص تحویل محصولات ایران خودرو اعلام کرد که این گروه صنعتی موفق شده در ۱۳ محصول خود، تعهدات از پیش مانده را به سرانجام برساند.

تحویل محصولات ایران خودرو

ناقدی برادران، قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ایران اظهار داشت: “با روند کنونی تولید و تحویل خودرو به مشتریان، تعداد تعهدات معوق ۱۳ محصول این خودرو به روز شده است.”

وی در این خصوص تاکید کرد: “از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ۹۳ هزار و ۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.”

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: “با وجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودروساز ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است.‌”

او در نهایت عنوان ساخت: “از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه، ۱۰۵ هزارو ۲۳۱ دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴درصد رشد نشان می‌دهد. “

به نظر می‌رسد که از این پس نیز با افزایش تولیدات هر دو خودروساز بزرگ کشور، ایران خودرو و سایپا، شاهد تحویل به موقع محصولات به افرادی که در طرح‌های پیش فروش و فروش فوری شرکت کرده‌اند، باشیم. این با تامین قطعات و به راه افتادن خط تولیدات، میسر خواهد بود و در صورتی که تامین کنندگان قطعات قادر به تامین قطعه‌های مورد نیاز کارخانه‌ها باشند، نباید شاهد تعویق در تحویل خودروهای ثبت نامی خارج از محدوده وعده شده باشیم.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. کجا به روز شده؟؟
    من نمیدونم دروغ تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اسفند ماه با هزار بدبختی برای تعویض تاکسیم تکمیل وجه کردم، قرار بوده تا عید تحویل بدن ولی همچنان فقط میگن صبببببرررر کن صصصصببببببررررر
    بابا من خرج زنو بچه میدم، ماشینم از کار افتاده، راه نمیره، هیچکس هم نیس جواب بده جز وعده سر خرمن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا