اخبار خودرو

خط قرمز سایپا: تخلف احتمالی نمایندگی ها

با توجه به آشفتگی بازار خودرو و قیمت های افسارگسیخته ای که در بازار جا به جا می شود، طرح های فروش فوری و پیش فروش های گروه های خودروسازی توانسته تا حدودی مصرف کننده حقیقی را از مسیر قیمت های نجومی منحرف ساخته و به سمت خرید اینترنتی خودرو از کارخانه جلب کند. در این میان نقش نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به این موازات، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از چندین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نواحی و مناطق مختلف بازدید داشته و روال کاری آن ها را به صورت مستقیم و شخصا دنبال کرد. وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مثبت و رو به رشد نمایندگی های سایپا، تخلف احتمالی نمایندگی ها را خط قرمز مدیران ارشد سایپا دانست.

وی در این بازدید نقش نمایندگی های گروه صنعتی سایپا در کشور را بسیار پررنگ دانسته و از اهمیت حضور آن ها در مواجه مستقیم با مشتری و میزان شفافیت در ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان صحبت کرد. همین طور وی اظهار داشت که این موضوع ارتباط با مشتریان و شفافیت در این زمینه برای تیم مدیریتی سایپا از اولویت اول برخوردار است.

در این ضمن قائم مقام مدیرعامل سایپا به نظارت و بازرسی کامل بر فعالیت نمایندگی های سایپا اشاره داشته و حساسیت در این زمینه را کاملا بالا دانست. وی این نظارت ها را در بدو امر، به منظور تشکر و قدردانی از تلاش مستمر شبکه نمایندگی های سایپا در سراسر کشور دانسته و پس از آن، کنترل و نظارت ها به منظور پایش عملکرد اجرایی این واحدهای نمایندگی در مسیر بالا بردن میزان رضایت مشتریان خواهد بود.

مجید باقری در این خصوص اظهار داشت: “هدف از این بازدیدها در ابتدا تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاشی است که نمایندگان گروه سایپا در حوزه کسب و کار انجام می‌دهند، چرا که عملکرد آنها باعث ارتقاء برند سایپا و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد. علاوه بر این، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد اجرایی شبکه نمایندگی‌ها در راستای شفافیت ارتباط با مشتریان و ارتقاء رضایتمندی برای مشتریان عزیز خانواده بزرگ سایپا انجام می‌شود.”

 این مقام مسئول با پرداختن به قیمت های افسارگسیخته و التهاب کاذب در بازار آزاد خودرو، تمرکز مدیران سایپا را بر موضوع بازگرداندن آرامش به بازار خودرو و اطمینان از خارج ماندن نمایندگی ها از خرید و فروش خودرو در بازار آزاد، اعلام کرد.

یه گزارش سایپا نیوز، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعلام داشت: “نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا موظفند طبق بخشنامه و ضوابط سایپا و با قیمت های مصوب نسبت به ثبت نام مشتریان جهت خرید خودرو اقدام کنند که در صورت مشاهده موارد مغایر با این ضوابط، برخورد قاطع و جدی در انتظار متخلفین خواهد بود.”

در نهایت وی با ارائه آماری مثبت و امیدوارکننده از فعالیت نمایندگی ها و ارزیابی موفق عملکرد آن ها، دوری از تخلف احتمالی نمایندگی ها و تعهد این واحدها به بخش نامه ها و قوانین داخلی سایپا را چشم انداز روشنی برای آینده خانواده بزرگ این گروه خودروسازی دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا