اخبار خودرو

تست خودرو جدید مرسدس بنز توسط لوئیس همیلتون

تست خودرو جدید مرسدس بنز توسط لوئیس همیلتون – خودرو جدید مرسدس بنز وان با قیمتی در حدود ۲.۷ میلیون دلار برای سال آینده رونمایی میشود. بر اساس تست های صورت گرفته این خودرو ارزش این قیمت را کاملا دارد. در صورتی که نشنیده اید، مرسدس بنز در فصل F1 2019 پیروز شد و همچنین جایزه بهترین خودرو ساخته شده در سال ۲۰۱۹ را نیز کسب کرده است.پس از کسب این موفقیت بزرگ در فرمول یک، راننده این کمپانی لوئیس همیلتون تصمیم گرفت برای بازدید از تیم مرسدس-AMG One اقدام کرده است. با ایرانی کار همراه باشید.

تست خودرو جدید مرسدس بنز توسط لوئیس همیلتون

بر اساس فیلم منتشر شده این تیم آزمایشی را در مسیر جدیدی مورد تست قرار داده است. پیشرانه مرسدس AMG One از نسخه جاده ای W6 Mercedes ، یک و شش دهم لیتری  استفاده می کند. اگر می توانید تصور کنید میتوان گفت که خودرویی برای خیابان با قلب فرمول یک چه عملکردی در خیابان ها میتواند داشته باشد.

تست خودرو جدید مرسدس بنز توسط لوئیس همیلتون

در ادامه تست خودرو جدید مرسدس بنز توسط لوئیس همیلتون – این خودرو برای مبتدیان، پیشرانه ایی با همان قدرت و در دور موترو ۵۰۰۰ پوند تعبیه شده است. موضوع اصلی، مسئله شروع این پیشرانه است. رانندگان F1 لوکس بودن کلید برای خاموش کردن موتورهای خود را ندارند. در عوض ،مهندسان پیشرانه را به طوری طراحی کرده اند که به آرامی گرم شده و عملکرد نرمی خواهد داشت.

تست خودرو جدید مرسدس بنز توسط لوئیس همیلتون

بر خلاف خودرو W10 F1 لوئیس همیلتون  این اتومبیل تیمی از مهندسان برای ادامه کار در مسیر مسابقه ندارد. در ادامه میتوانید ویدئو این تست خودرو را توسط لوئیس همیلتون ببینید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا