نقد و بررسی خودرو

تست خودرو دوج رام پاور واگن ۲۰۲۰

تست خودرو دوج رام پاور واگن ۲۰۲۰ – هنگامی که FCA سال گذشته خودرو دوج رام هیوی دیوتی جدید را در سال ۲۰۱۹ را در نمایشگاه خودرو دیترویت معرفی کرد ، ارقام بخش فنی خودرو بسیار چشمگیر بود حداکثر ۱۰۰۰ پوند فوت گشتاور با موتور توربو دیزلی کامینز و حداکثر ظرفیت بکسل ۳۵۱۰۰ پوند. این ارقام بسیار بالایی بودند. با این حال ، فورد هفته گذشته اعلام کرد که Super Duty خود را در سال ۲۰۲۰ رونمایی میکند و همچنین اعلام کرده است که این خودرو  از رام در همه بخش قوی تر است. همراه ایرانی کار باشید.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

در ادامه بررسی خودرو دوج رام Power Wagon که یکی از موفق ترین وانت های خارج از کشور در صنعت خودرو های سنگین و پیکاپ است در آزمایش کوه های راکی کانادا قرار داده ایم.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

در ادامه تست خودرو دوج رام پاور واگن ۲۰۲۰ این بخش ، فورد F-150 رپتور اغلب به عنوان معیار مورد استفاده تست خودرو های پیکاپ قرار می گیرد زیرا این خودرو پیشگام در آخرین روند وانتهای بزرگ میباشد. در همین ابتدا میگوییم، واگن پاور رام ۲۰۲۰ هیچ ارتباطی با رپتور ندارد ، این وانت اسپرت دارای قدرت کافی برای پرش از تپه های شنی با سرعت بالا را دارد. قطعا خودرو هایی که در این کلاس باشند و قدرت بالایی داشته باشند زیاد است اما در این تست قرار است که خلی موشکافانه با این خودرو برخورد شود.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

Power Wagon در کلاس وانت های سنگین یکی از قویترین پیشرانه ها را دارد، محصولی فوق العاده که هم جنرال موتورز و هم فورد تصمیم گرفتند با خودرو های  Sierra HD AT4 جدید و Super Duty Tremor به مقابله با این غول در صنعت خودرو بپردازند.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

این خودرو با پیکیج رام ۲۵۰۰ شروع می شود، یک پیشرانه HEMI V8 6.4 لیتری با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و محور انتقال دو سرعته Borg Warner 44-47 را ترکیب می کند. قدرت خروجی با قدرت ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۷ پوندی است. سیستم تعلیق این خودرو شاسی را دو اینچ بالا می برد و شوک های سنگین وارده از جاده را به همراه لاستیک های خارج از جاده ۳۳ اینچی کاهش میدهد. صفحه های محافظ زیر خودرو و سپر، دیفرانسیل های قفل شونده و یک وینچ Warn با ظرفیت ۱۰،۰۰۰ پوند کشش بر روی این خودرو موجود است.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

سیستم تعلیق این خودرو با طراحی هوشمندانه اش Articulink نامیده میشود که باعث می شود Power Wagon بسیار مقرون به صرفه تر از رقبا هنگام مقابله با سخت ترین موانع باشد. حالت قرار گیری این وانت بر روی موانع با داشتن ۶۶۰ میلی متر آزادی حرکت در مفصل متحرک چرخ ، بسیار مؤثرتر در تماس با زمین قرار میگرد. این آپشن مشابه جیپ Wrangler می توانید میله های نوسان ساز را جدا کرد تا انعطاف پذیری شاسی را حتی بیشتر کنید که در حال حاضر هیچ یک رقیبای این خودرو نمی تواند چنین کاری را انجام دهد.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

به گفته این سازنده خودرو ،Ram Power Wagon قدرتمند ترین خودروی ست که کارگران را میتوانند برای دستیابی به سختترین مکان های راه دور انجام دهد که معمولاً نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند، مانند شرکتهای عضو درگیر در جنگلهای متراکم ، جنگلیهای آلپی و خدمه مسئول خطوط برق. با حداکثر ظرفیت بکسل ۱۹،۷۸۰ پوند و حجم بار ۳،۹۸۷ پوند در مدل ۲۰۲۰ به اندازه کافی قدرت دارد که بتواند مشاغل بزرگ را به راحتی یاری کند.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

در ادامه تست خودرو دوج رام پاور واگن ۲۰۲۰ ، در روز اصلی تست عبور این خودرو به یک محل در حدود ۱.۵۰۰ متر در کوه بروید ، یک ناهار کوتاه بخورید و بعد از آن همه راه را به پایین برگردید. این دقیقاً همان نوع تمرینی بود که Power Wagon برای آن طراحی شده است. جاده پر از سنگ های بزرگ ، گودال های گل و تغییرات جوی در ارتفاع بود، موانعی که در یک جاده خارج از جاده می توانست بر آن غلبه کند.

تست خودرو دوج رام پاور واگن 2020

واگن پاور می تواند از بین جاده ها عبور کند و اجازه دهد دیدگاه خود را نشان دهد و این امکان را برای شما فراهم می کند. سیستم تعلیق مفصل دار در این خودرو در هنگام برخورد با موانع جاده و سیستم چهارچرخ متحرک برای کلیه کارمندان با بودجه های محدود بسیار مناسب است . انتقال هشت سرعته نیز به عهده این کار بود ، هرچند که هنگام قفل شدن دیفرانسیلها ، صداهای نسبتاً نگران کننده ای ایجاد کرد. ما از دنده کمکی دستی در مورد انتقال قدرت در این مواقع قدردانی کردیم. ممکن است تکنولوژی مدرن نباشد ، اما به Power Wagon کمک می کند تا در برابر اتفاقات این چنین مقاومت کند.

در سفر برگشت ، ما در یک جاده کوچک آسفالته سوار شدیم و با کمال تعجب ، لاستیک های عظیم خارج از جاده و تعلیق بلند باعث شده وانت کاملاً دست و پا چلفتی در گوشه و کنار باشد. همچنین سواری در این حالت بسیار بلندتر از وانت معمولی رام بود. از نقطه نظر های مثبت این خودرو کابین جادار و به طور کلی راحت است. Power Wagon مانند هر مدل دیگر در این ترکیب ، دارای نمایشگر مرکزی غول پیکر ۱۲ اینچی است که از سیستم Infotainment UConnect FCA استفاده می کند – یکی از کاربر پسند ترین سیستم های اطلاعات و سرگرمی میباشد از این گذشته ، میزبان ویژگیهای خلاقانه خارج از جاده مانند سیستم دوربین ۳۶۰ درجه ای است که به رانندگان امکان بهتری نسبت به محیط اطراف خود می دهد.

در زمانی که همه و همه چیز برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به حساب می آیند توجیه یک خودرو سنگین مانند واگن پاور ۲۰۲۰ واگن بسیار سخت است. با این حال ، هنوز تعداد کمی از افراد خارج از کشور وجود دارند که در واقع برای کار و فعالیتشان نیاز به یک خودرو با قدرت بالا دارند و با خودرو های کوچکتر هیچ چیز دیگری حل و فصل نمی کنند. در حال حاضر هیچ وسیله نقلیه الکتریکی برای این نوع فعالیت ها مناسب نمیباشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا