اخبار خودرو

تسلا مدل ۳ با پیمایش ۶۵۰ کیلومتری در راه است.

تسلا مدل ۳ با پیمایش ۶۵۰ کیلومتری در راه است. در پاییز گذشته ، تسلا دامنه پیشمایش سدان مدل ۳ خود را به ۴۰۲ کیلومتر در تریم Standard Range Plus و ۵۱۸ کیلومتر در تریم لانگ برد افزایش داد. اگر هنوز فکر میکنید این مقدار کافی نیست، نگران نباشید. شرکت تسلا در حال کار کردن بر روی این موضوع است. فقط یک مشکل وجود دارد و آن این است که این طرح فقط برای چین قرار است اجرا شود، حداقل در ابتدا.

منابعی که با این موضوع در ارتباط هستند و از آنها خواسته شده است که این اطلاعات را در دسترس عموم قرار ندهند بدون فاش شدن نامشان به مجله بلومبرگ گفتند که تسلا از اوایل هفته جاری به مشتریان چینی مدل جدید ساخته شده با برد طولانی تر ارائه می دهد. این میزان برد خیلی بیشتر از میزان تسلا های سری ۳ معمول است و به بیش از ۶۵۰ کیلومتر نیز میرسد.

این میزان پیمایش با یکبار شارژ کامل خودرو میسر میشود. با این وجود هیچ یک از جزئیات فنی در مورد ماشین یا باتری در دسترس نیست.

تسلا مدل 3 با پیمایش 650 کیلومتری در راه است.

در مقاله تسلا مدل ۳ با پیمایش ۶۵۰ کیلومتری در راه است ، قیمت گذاری این خودرو هنوز قطعی نشده است اما همان منابع ادعا می کنند خریداران باید انتظار افزایش ۸ درصدی نسبت به مدل های پیشین را داشته باشند. به هر حال، در ۱۰ فوریه به دنبال بسته شدن کارخانه ها ناشی از ویروس کرونا، عملیات این پروژه در ۱۰ فوریه از سر گرفته شد.

بدون تردید، تسلا رقابتی سنگین را بابرند هایی همچون BMW و Volkswagen را از سر گرفته است، که مدل هایی با برد طولانی و باتری کم مصرف تر  را به بزرگترین بازار خوردو های برقی جهان ارائه می دهند.

بنابراین اکنون منتظریم ببینیم که آیا این خودرو باورنکردنی تسلا مدل ۳ چه زمانی به بازار جهانی ( بغیر از چین ) راه میابد. در حال حاضر ، حداکثر مسافتی که می توانید به طور رسمی با یک تسلا سفر کرد S 629 کیلومتر است ، هرچند که این ماشین به طور قابل توجهی گران است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا