اخبار خودرو

تصاویر لو رفته از جنسیس GV80

تصاویر لو رفته از جنسیس GV80 – همانطور که اخیرا در اخبار مختلف اعلام شدده بود، جنسیس در حال آماده سازی دو SUV تا سال ۲۰۲۱ است تا بتواند در ترکیب سبد فروش خود قرار دهد. یکی از آنها یک مدل متوسط بر اساس کانسپت GV80 معرفی شده در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۷ نیویورک به نمایش در آمد. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

این شرکت به تازگی یک عکس تجاری برای نسخه تولیدی راه اندازی کرده است و تصاویر اکنون از طریق سایت Allcarnews به صورت آنلاین فاش شده اند. کیفیت این تصاویر خیلی بالا نیست اما اولین نگاه نسبت به خودرو را به ما می دهد.

تمام مشخصاتی که میتوان از این عکس ها استخراج کرد، طراحی بیرونی کاملاً شبیه به کانسپت اصلی خواهد بود. جلو پنجره پنج ضلعی شکل کاملاً عظیم است، دقیقاً مانند سدان  ۲۰۲۰ G90 طراحی شده است و یادآور محصولات جدید کادیلاک است. جبهه جلو توسط چراغهای خاص و شکاف دار به کناره کاپوت امتداد پیدا کرده است.

تصاویر لو رفته از جنسیس GV80
تصویر دیگر، یک کابین لوکس و پیشرفته با طرح داشبورد متفاوت از آنچه قبلاً استفاده کرده است را به نشان میگذارد. نکته قابل توجه، نمایشگر فوق العاده بزرگی است که در قسمت بالای بخش میانی قرار دارد. سیستم سرگرمی جنسیس طبق تحقیقات اخیر یکی از بهترین سیستم های سرگرمی در صنعت خودرو سازی است.

در ادامه تصاویر لو رفته از جنسیس GV80 – با توجه به اطلاعات احتمالی، انتظار میروذ پیشرانه های چهار و شش سیلندر توربوشارژ برای این خودرو در دسترس باشد و احتمالاً یک نوع ترکیبی پلاگین نیز در برنامه فروش این کمپانی وجود داشته باشد. همچنین گیربکس هشت سرعته جدید و دو سرعته برای این خودرو میتوان اشاره کرد. پلتفرم این خودرو با نسل بعدی G80 مشترک است.

Genesis GV80 2021 آینده در رقابت با آئودی ، BMW X5 ، Cadillac XT6 ، Lexus GX ، مرسدس بنز GLE و سایر SUV لوکس میان رده با فروش در اواسط سال ۲۰۲۰ خواهد بود و به یکی از رقبای اصلی این رده از خودرو ها میباشد.

جنسیس همچنین در حال کار بر روی یک خودرو کوچکتر با نام GV70 نیز است، اگرچه جزئیات مربوط به این مورد در حال حاضر هنوز مشخص نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا