عمومی

تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران

تعمیرگاه تخصصی رنو برای صاحبان خودرو از برند رنو (Renault) با نوع  خدمات تعمیرگاهی آن شناخته شده می‌باشد. اینکه اشخاص با وجود شرایط اکنون بازار خودرو در ایران و سختی تهیه لوازم یدکی، بتوانند تعمیرگاه تخصصی رنو قابل اطمینان برای خدمات دهی به خودروی خود را شناسایی کنند، خود بسی جای تامل دارد. وجود متخصصین و تعمیرکاران مجرب برای خدمات‌ دهی به انواع خودرو رنو از مزایای یک تعمیرگاه تخصصی رنو می‌باشد که در ادامه به ارائه اطلاعات کافی در این زمینه برای متقاضیان به این نوع خدمات ارائه خواهد شد.

تاریخچه حضور رنو و تاسیس تعمیرگاه تخصصی رنو در ایران

یکی از صنایع پیشرفته و مطرح در کشور فرانسه، صنعت خودروسازی این کشور است که رنو یکی از برندهای بین المللی و مطرح آن می‌باشد. این شرکت در حال حاضر با تعدد تولیدات خود از جمله  انواع اتومبیل‌ها و ون‌ها و … درصد قابل توجهی از بازار ایران را هم به خود اختصاص داده است و اولین حضور آن  به سال ۱۲۹۷ هجری شمسی برمی‌گردد. به همین جهت از آن زمان نیاز به تعمیرگاه تخصصی رنو در کشور احساس شد و خدمات دهی به بازار این خودرو در ایران رونق گرفت. در همین راستا زمانی که رنو در سال ۱۳۸۱ با امضای قراردادی با سازمان گسترش و نوسازی به ایران آمد تا شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران باشد، لزوم حضور تعمیرگاه‌های تخصصی رنو بیشتر نمایان شد.

از انواع خودروهای ساخته شده در ایران از برند رنو می‌توان به خودروهای تندر ۹۰ (رنو پارس تندر ۹۰)، مگان، تندر۹۰ پیکاپ، رنو ساندرو، ساندرو استپ‌ وی و … را نام برد. البته از همین شرکت فرانسوی خودروهای لوکس وارداتی نیز به داخل کشور وارد شده است. با همه این توصیفات وجود تعمیرگاه‌های تخصصی رنو برای خدمات دهی پس از فروش و تعمیرات و رفع عیوب و نواقص فنی و … حضور پررنگ‌تری را در بازار خدمات تعمیر خودروی ایران می‌طلبد.

ویژگی‌‌هایی بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو

امروزه با وجود نوسانات قیمت ارز که باعث ایجاد حباب بازار خودرو و قیمت شگفت‌‌انگیز خودروهای وارداتی شده است؛ دیگر کسی جرات نمی‌کند خودروی گرانقیمت شرکت رنو را به هر تعمیرگاهی برای سرویس و تعمیر ارائه دهد. در این بین یافتن بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو که بتوان با طیب خاطر و عدم پرداخت هزینه اضافی خودرو را به متخصصان آن سپرد، یک امر الزامی است.  تعمیرگاهی که باید شرایط مطلوب از جمله موارد زیر را داشته باشد:

اگر قرار است مالک خودرو با اشتباهات کادر یک تعمیرگاه به هزینه‌های اضافی و سرسام‌آور دچار شود، تنها راه جلوگیری از آن یافتن تعمیرگاهی با تعمیرکاران حرفه‌ای است که هم از دانش آکادمیک و هم از تجربه میدانی بهره‌مند باشند که این میسر نخواهد بود مگر اینکه تعمیرکار به طور مداوم در دوره‌‌های مورد نیاز شرکت نموده و با متد روز خودروهای رنو آشنایی پیدا کند. کاری که تعمیرکاران متخصص تعمیرگاه تخصصی ایران رنو انجام می‌دهند و رضایت مشتریان خود گواه این امر است.

 تعمیرکارانی که تامین روزی حلال و داشتن تعهد سرلوحه کارشان است و به مانند تعمیرکاران بی تعهد، اندک اندک و با حضور چندباره مشتری به رفع عیوب خودرو نمی‌پردازند و همین امر اسباب خوشنامی و اعتبار تعمیرگاه تخصصی ایران رنو می‌باشد. از طرفی استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد خود مزید بر علت بوده و از مراجعه‌های مکرر مشتری خودداری می نماید. از طرفی استفاده از پیشرفته‌‌ترین و با کیفیت‌‌ترین تجهیزات به خصوص در تعمیر خودروهای وارداتی و در عین حال عیب‌یابی در سریع‌‌ترین زمان ممکن از ویژگی‌های یک تعمیرگاه تخصصی رنو می‌باشد.

همچنین مراجعه دوره‌ای به تعمیرگاه رنو برای بررسی و سرویس شدن خودرو تا حد زیادی از هزینه‌هایی که ممکن است  خودر در آینده روی دست صاحبش بگذارد، کم نموده و از خراب شدن ناگهانی آن کاسته و به عمر مفید قطعات آن اضافه می نماید. در همین راستا یک کارشناس و متخصص تعمیر خودرو باید به مواردی همچون موارد زیر در بررسی خودرو بپردازد؛ از جمله:

بررسی روغن موتور و استفاده از بهترین و مرغوبترین نوع روغن موتور به عنوان روانساز قسمت‌های متحرک موتور و حداقل رساننده اصطکاک و فرسایش قطعات و کاهنده حرارت حرکت قطعات و جذب کننده رسوبات حاصل از احتراق، بررسی روغن ترمز به عنوان یک سیال هیدرولیک قابل استفاده در دما و فشار بالا وبه عنوان مایعی حیاتی در خودرو که عامل جذب رطوبت هوا و مانع خوردگی و زنگ زدگی قطعات داخلی سیستم ترمز و عامل متوقف شدن خودرو هنگام فشار دادن پدال ترمز می‌باشد و بررسی روغن هیدرولیک فرمان به عنوان روان کننده قطعات داخلی سیستم هیدرولیک فرمان و عامل انتقال دهنده قدرت به درستی و به سهولت از فرمان به چرخ‌های جلو، تعویض روغن گیربکس با توجه به مشخصات فنی خودرو، بررسی فیلتر هوا به عنوان قطعه تعیین کننده‌‌ در میزان مصرف سوخت و عامل تصفیه هوای وارد شده به محفظه احتراق خودرو، بررسی فیلتر روغن به عنوان تصفیه کننده روغن موتور پیش از ورود به موتور، و بررسی عملکرد باطری خودرو و …

در ضمن بررسی تجهیزات برق خودرو، جلوبندی رنو و لاستیک‌ها نیز معمولا توسط تعمیرکاران حرفه‌‌ای در سرویس‌های دوره‌ای انجام می‌شود.

معرفی تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران:

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه تعمیرات و سرویس دوره‌ای انواع خودروهای شرکت وارداتی و ساخت داخل شرکت رنو از جمله لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان، لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل و ال ۹۰ و … فعالیت خود را متمرکز نموده است. این تعمیر گاه با بهره‌مندی از تخصص کارکنان حرفه‌ای و مجرب، در ارائه کامل‌ترین سرویس‌ها، پیشرو و برتر می‌باشد.

خدمات عیب یابی و سرویس دوره‌ای به صورت کامل و حرفه‌ای، انجام تعمیرات موتور و گیربکس اتوماتیک، قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق جلو و عقب خودرو، سیستم سوخت رسانی، شستشوی انژکتورها، تعویض تسمه تایم، تعویض فیلتر بنزین، تعویض روغن موتور به همراه فیلتر روغن و فیلتر هوا و … از دیگر خدمات تعمیرگاه این تخصصی رنو می‌باشد.

وجود کادری مجرب و قطعاتی با کیفیت به حد چشمگیری می‌تواند از هزینه‌‌های جانبی نگهداری از خودروی رنو بکاهد و این امری است که تمام صاحبان خودرو در پی آن هستند و محقق نخواهد شد مگر با حضور در بهترین و مجهزترین تعمیرگاه تخصصی رنو مگان در تهران.

راه‌های ارتباطی با تعمیرگاه تخصصی رنو در تهران:

مشتریان عزیز با مراجعه به وبسایت رسمی تعمیرگاه تخصصی ایران رنو https://iranreno.com ))، فرصت بررسی کیفیت قطعات، قیمت هر کدام و جستجو درباره اصل بودن محصولات و همچنین نوع خدمات ارائه شونده را بررسی نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا