اخبار خودرو

تقابل غول پیکرها : تیم آلمانی – تیم آمریکایی

تقابل غول پیکرها : تیم آلمانی – تیم آمریکایی – این وانت ها که به دلیل قابلیت اطمینان شناخته شده هستند ، موتورهای قدرتمندی با گشتاور کافی برای تولید قدرت برای کنده شدن از هر زمینی بسیار چشمگیر و عملکرد فوق العاده دارند. این خودرو ها توانایی انجام تقریبا هر کاری با توجه به امور مورد نیاز صاحب آن شناخته شده است. اما در آخرین ویدئو توسط تسترها در کارواو این خودرو ها در تقابل با هم قرار گرفتند. این تست فقط صرفا برای سرعت نهایی نیست، بلکه برای مسافت ترمز و موارد دیگر میباشد.

در ویدئوی این پست، می بینید که Ford Ranger Raptor که بسیار عملکرد مطلوبی دارد در برابر ترکیب چشمگیر کامیون های وانت پیش می رود. Ford Ranger Raptor با یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰لیتری توربو دارد می شود که قدرت خروجی ۲۱۱اسب بخار و گشتاور ۳۶۹پوند بر فوت ایجاد می کند. این یک قدرت معقول است چون یک رنجر معمولی در زیر کاپوت این خودرو وجود دارد. همچنین یک سیستم تعلیق سنگین نیز دارد و چرخ ها و لاستیک های بزرگتر .

در کنار این خودرو سپس برادر بزرگتر رنجر یعنی   Ford F-150 Raptor وجود دارد که با پیشرانه V2 6.2 لیتری V8 است با تنفس طبیعی که قدرت خروجی  ۴۱۱ اسب بخار قدرت و گشتاور ۴۳۱ پوند تولید می کند. خودرو بعدی از آلمان است که فولکس واگن آماروک میباشد این خودرو دارای یک پیشرانه ۳.۰ لیتری توربو V6 با قدرت ۲۵۸ اسب بخار و ۴۲۸ فوت پوند گشتاور میباشد و در نهایت مرسدس بنز X کلاس است که یک پیشرانه با توربو و حجم ۳.۰ لیتری V6 با ۲۵۸ اسب بخار دارد.

البته گشتاور این خودرو کمی پایین تر است و رقمی معادل ۴۰۶ فوت را دارد. بنابراین تیم آمریکایی دارای پیشرانه های بنزینی عظیم V8 و چهار سیلندر کوچک اما قدرتمند میباشد در حالی که تیم آلمانی ها تصمیم گرفته اند به پیشرانه دیزلی توربو V6 اعتماد کند.

تقابل غول پیکرها : تیم آلمانی – تیم آمریکایی – بدون اسپویل کردن فیلم میگوییم که نتایج تا حدودی غیر منتظره هستند. آیا یکی از قدرتمندترین وانت های تولیدی جهان می تواند تاج را بگیرد؟ آیا دیزل توربو های مدرن و پیشرفته تر با محوریت گشتاور خارج از اروپا بیش از حد درگیر جنگ خواهند شد؟ یا آیا Ford Ranger Raptor کوچکتر اما سبک تر همه را شگفت زده خواهد کرد؟ برای پی بردن ویدئو را تماشا کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا