رپرتاژ

تنوع شیشه ها در پارتیشن شیشه ای

شیشه هایی که در پارتیشن های مختلف استفاده می‌شود انواع مختلفی داشته اند و دارای طرح های متنوعی هستند. یکی از این نمونه ها شیشه های ساده هستند که جنس آنها سکوریت می باشد و به شکل ساده کاربرد دارند بیشتر افرادی که می‌خواهند یک اتاق شیشه ای ساده داشته باشند از شیشه سکوریت استفاده می‌کنند و این نوع شیشه را برای پارتیشن خود سفارش می دهد.

پارتیشن شیشه ای دارای نمونه طرح دار نیز می‌باشد که البته این نمونه در پارتیشن شیشه ای نسبت به طرح ساده دارای زیبایی بیشتری می باشد، پس اگر شما می خواهید فضای زیبا تر را برای خودتان به وجود بیاورید بدون شک انتخاب نمودن این نوع شیشه ها در زیباسازی خانه شما تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم پارتیشن شیشه ای دارای طرح های بسیار متنوع است و شما می توانید بین انواع و اقسام طرح ها هر کدام را که می پسندید انتخاب کنید.

در بسیاری از فضاهای امروزه استفاده از پارتیشن شیشه ای رایج شده است و افراد در بیشتر فضا  تمایل به استفاده از آن را دارند پس بهتر است ما در خصوص استفاده از پارتیشن شیشه ای اطلاعات خودمان را بالاتر ببریم و به جای استفاده از دیوارهای آجری و گچی پارتیشن شیشه ای را به کار ببریم.

نمای شیشه بالکن

در ساختمان ها شاید کمتر به شیشه بالکن و تراس منزل توجه شود اما نمایی که شیشه بالکن برای ساختمان به وجود می‌آورد قطعاً می توانند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند به همین جهت اکثر افرادی که بیرون نمای ساختمان خودشان را مهم می‌دانند ترجیح می‌دهند که از این تجهیزات استفاده کنند و شیشه بالکن را خریداری کند.

اما در زمان خرید شیشه بالکن باید به انواع مختلف آن دقت نمایید و توجه کنید که مدل‌های مختلف زیبایی های خاصی را به وجود می‌آورند که البته نسبت به سلیقه هر فردی متفاوت است. در میان شیشه بالکن برخی‌ها مدلها هزینه بیشتری را می‌طلبد و شما باید مبلغی بیشتری را برای خریداری کردن آنها پرداخت نمایید البته بدانید این شیشه های بالکن قطعاً خصوصیت های بهتر و ویژگی‌های بیشتری نیز داشته اند و برای تولید آنها یراق آلات زیادتری نیز به کار برده شده است.

اگر می خواهید که نمای شیشه بالکن شما جلوه بهتری داشته باشد و زیباتر باشد؛ بهتر است از شیشه‌های استفاده نمایید که به شکل ریلی باز و بسته می شود این نوع شیشه ها قطعاً زیبایی خاصی را برای شما به همراه دارند و البته کار کردن با آنها نیز راحت تر است و به آسانی می‌توان از آنها استفاده کرد. برخی شیشه بالکن به شکل ثابت بوده اند و شما می توانید با استفاده از شیشه بالکن یک فضای زیبا را برای خودتان به وجود آورید که در روز چندین ساعت در آن بنشیند و استراحت کنید و لذت ببرید.

تنوع شیشه ها در پارتیشن شیشه ای

شیشه حمام

پارتیشن شیشه ای حمام که به عنوان یک پانل شیشه سکوریت می باشد که به منظور تفکیک بخش های  مختلف حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً در کنار دوش یا برروی جکوزی و وان قرار داده می‌شود. نصب شیشه حمام سبب می شود که آب به دیگر قسمت‌های حمام پاشیده نشود و اگر حمام و سرویس بهداشتی در یک محیط قرار دارند می‌توان به جای اینکه از پرده های پلاستیکی قدیمی استفاده کرد این محصول زیبا به عنوان شیشه حمام را به کار گرفت. شیشه حمام به شکل یک شیشه سکوریت می‌باشد که ضخامت های مختلفی دارند و با تعدادی بست به زمین و دیوار محکم می شود.

آینه کاری منزل

طی سالهای اخیر استفاده نمودن از آینه کاری منزل برای قسمتهای منزل مثل دیوار لابی و پذیرایی بسیار مد شده است. افراد از آینه کاری منزل استفاده می کنند تا علاوه بر اینکه نمای درونی منزل خود را مطابق مد روز تغییر بدهند بلکه به دلیل انعکاس بالای نور و شفافیت در محیط زندگی وسعت و دلبازی را به وجود بیاورند. افرادی که می خواهند یک فضای لوکس و زیبا را برای خودشان ایجاد کنند می تواند از آینه کاری ساختمان استفاده کنند و از آینه های تراش خورده در محیط خود استفاده نمایند.

استفاده نمودن از آینه کاری منزل و به کار بردن آینه در سقف و دیوارها بخوبی می تواند یک فضای مدرن را برای شما حاصل کند و جذابیت فضا را چندین برابر نماید. در گذشته ها تنها آینه کاری فقط به سبک کلاسیک انجام می شد و سبک مدرن در آینه کاری منزل دیده نمیشد ولی این روزها به هر سبکی که شما بخواهید میتوانید آینه کاری منزل را انجام بدهید.

مزیت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل اینکه دارای مزیت های بیشماری می باشد توانسته است جایگزین درب های قدیمی شود. در گذشته ها افراد از درب های غیر اتوماتیک استفاده می کردند و این موضوع سبب می شد که رفت و آمد و تردد در محیط‌های شلوغ به سختی انجام شود. این روزها با وجود درب اتوماتیک شیشه ای به خاطر زیبایی و کارآیی آنها بسیار محبوب شده اند و در ساختمان هایی که تردد زیاد است به عنوان یک گزینه عالی استفاده می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای طراحی های فوق العاده ای دارند و در ساخت آنها از فناوری های روز دنیا استفاده شده است و بسیار باکیفیت هستند. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت لولایی و کشویی می باشند و در مراکز عمومی و خصوصی می‌تواند از آن ها استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا