رپرتاژ

تور مالزی زیما سفر، سفری فراموش نشدنی

مالزی کشور فرهنگ، هنر و تمدن با وسعت بالایی نام گرفته است. این کشور در مرکز شرق آسیا واقع شده است. مساحت مالزی ۳۲۸۵۵۰ متر مربع است و جاذبه­های دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. از این مناطق می‌توان به مناطق سرسبز و بسیار دیدنی، مناطق تاریخی که فقط بخش کوچکی از دیدنی‌های آن هستند اشاره کرد. وجود جنگل‌ها، رودخانه‌ها و طبیعت چشم نواز این کشور باعث شده تا به عنوان بهشت نام برده شود. در نهایت با توجه به علایق خود، اگر طرفدار جاذبه‌های فرهنگی هستید باید به سمت کلانشهرها بروید و اگر هم طرفدار جاذبه‌های خیره کننده طبیعت هستید باید به شهرهای کوچکتر و روستاها بروید. برای رفتن به این سفر بهتر از تمام جاذبه‌ها و مناطق گردشگری این کشور را بشناسید یا با یک تور کار بلد و مجهز به این سفر بروید تا یک سفر فراموش نشدنی برایتان رقم بخورد. با تور مالزی زیما سفر فراموش نشدنی‌ترین سفر برایتان رقم می‌خورد. در ادامه با سفر به مالزی بیشتر آشنا شوید.

تور مالزی

کشور مالزی

زبان رسمی این کشور مالزیی است. دین اصلی این کشور اسلام است و مسلمان شافعی هستند اما پذیرای دیر ادیان نیز هستند. واحد پولی در این کشور رینگیت بوده و با دلار نیز کار می­کنند. نوع برق شهری۲۳۰ ولت و فرکانس آن ۵۰ هرتز است. اختلاف ساعت مالزی با تهران ۲ و نیم ساعت بوده که مالزی از تهران عقب‌تر است. پیش شماره این کشور ۶۰ + است. شماره‌های اضطراری مورد نیاز در این کشور:

پلیس: ۱۱۰

آتش ‌نشانی و آمبولانس: ۱۱۲

خرید تور مالزی

فرودگاه‌‌های بین ‌المللی برای سفر­های خارج از کشور

فرودگاه‌های بین المللی مالزی عبارتند از:

فرودگاه لایپزیگ آلتنبورگ، بادن بادن کارلسروهه، فرودگاه برلین تگل، فرودگاه برمن، فرودگاه کلن بن، فرودگاه دورتموند، فرودگاه بین‌المللی دوسلدورف، فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت، فرودگاه فرانکفورت هان، فرودگاه فریدریش هافن، فرودگاه هامبورگ، فرودگاه هانوفر لانگنهاگن، فرودگاه لوبک، فرودگاه ممینگن، فرودگاه مونیخ، فرودگاه نورمبرگ، فرودگاه اشتوتگارت و فرودگاه ویژه.

تور گردشگری مالزی

مهم‌ترین شهر‌های مالزی

 شهر میری برای خریدی لوکس در مالزی، کوچینگ (شهر جنگلی با جاذبه‌های مجانی فراوان)، شهر کوتا کینابالو مالزی (شهری برای تفریحات ساحلی)، شهر ایپوه (اما این شهر بیشتر در نزدیکی تایلند است)، لنکاوی (توریستی‌ترین شهرهای مالزی)، جورج تاون و جزیره پنانگ در مالزی (شهری با غذاهای بهشتی)، ایالت و تنگه مالاکا (شهری مملو از توریست)، شهر پوتراجایا (شهری برای سفرهای کاری)، کوالالامپور (پایتخت و مرکز اقتصادی مالزی) از مهم‌ترین شهر‌های این کشور هستند.

تور مالزی

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید در کشور مالزی

طولانی­ترین سرسره آبی جهان به نام مالزی ثبت شده است. از مهم‌ترین جاذبه‌‌های گردشگری و مراکز خرید مالزی می‌نوان به پل آسمان لنکاوی، تپه پنانگ Penang Hill بناهای مذهبی مانند اسنیک، کک لوک سی Kek Lok Si دهانیکارما بورمسیDhammikarma Burmese  جاده ساحلی گورنی Gurney Drive دروازه براندنبورگ (Brandenburg)، کلیسای جامع کلن (Kölner Dom)، جنگل سیاه، دیوار برلین، بندر هامبورگ  (Port of Hamburg)، سیتی‌ هال  (Hamburg Rathaus)، مجموعه هنری راین شمالی وست فالیا North Rhine-Westphalia، باغ وحش هانوفر Hanover Adventure Zoo، پاساژ اروپا  Europa Passage، مرکز خرید برلین  Mall of Berlin، مرکز خرید اسکای لاین Skyline Plaza، خیابان  Schadowstrasse، مرکز خرید (Five Courts) | Funf Hofe) اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری مالزی

قیمت یک وعده غذا

در یک رستوران ارزان قیمت ۱۰ یورو برای میل یک وعده غذا هزینه لازم دارید. برای پرداخت یک وعده غذای دو نفره در یک رستوران متوسط باید ۴۵ یورو داشته باشید. قیمت منوهای مک دونالد در مالزی به نسبت ارزان‌تر است و مبلغ ۷ یورو می‌باشد. برای خرید آب معدنی باید ۲ یورو بپردازید و برای سفارش یک فنجان قهوه دو و نیم یورو نیاز است و از محبوب‌ترین غذا‌های مالزی می‌توان به  Brezel،Eintopf ،Rote ،  grutze،Kasespatzle  اشاره کرد.

قیمت غذا در مالزی

آب و هوای مالزی و بهترین زمان سفر

می‌توان گفت کشور مالزی در مجموع آب و هوایی معتدل، تابستان‌هایی گرم و زمستان‌های معتدل و کمی خنک دارد اما از از آنجا که کشوری دارای چهار فصل است، در هر زمان که بخواهید می‌توانید به آن سفر کنید. بهترین هوای سفر به این کشور را فصل بهار دارد که یکی از جشن‌های مشهور مالزی هم در همین فصل برگزار می‌شود که همه ساله گردشگران زیادی برای تماشای این جشن به این کشور سفر می‌کنند. در کل هر چه آب و هوا به سمت گرما می‌رود، قیمت پروازها و هتل­ها بیشتر می­شود. اما سفر با تور، ارزان­تر و در عین حال به یاد ماندنی­تر است. بهترین فرصت استفاده از هزینه­های کم، تور­های زمستان است که گردشگر چندانی ندارد.

از دیگر فصل­های ارزان برای سفر به کشور مالزی پاییز است. در این فصل به تدریج آب ‌و ‌هوا به سمت خنکی می‌رود و مسافران و گردشکران کمتر می­شود. به همین دلیل است که قیمت هتل‌ها و پروازها کاهش پیدا می‌کند. اما باید گفت که در این فصل مناظر طبیعی بسیار زیبا شده و با هزاران رنگ پاییزی، چشم هر بیننده‌­ای را خیره می‌کنند. ماه سپتامبر و اوایل اکتبر زمان خوبی برای سفر در پاییز است.

آب و هوای مالزی

فهرست هتل‌های با کیفیت در مالزی

هتل اینترکانتیننتال برلین (InterContinental Berlin)، هتل کمپینسکی بریستول برلین (Hotel Bristol Berlin)، هتل شراتون برلین گرند اسپلاناد (Sheraton Berlin Grand Hotel Esplanade)، هتل استیگن برگر برلین (Steigenberger Hotel Berlin)، هتل وستین گرند برلین (The Westin Grand Berlin)، هتل رجنت برلین (Regent Berlin)، هتل آدلن کمپینسکی برلین (Hotel Adlon Kempinski Berlin)، هتل زو برلین (Hotel Zoo Berlin)، هتل ماندالا (The Mandala Hotel)، هتل سوفیتل برلین کورفوراستندام (Sofitel Berlin Kurfürstendamm) از بهترین و مرغوب‌ترین هتل‌های مالزی هستند.

هتل های مالزی

آژانس­های هواپیمایی برای تور مالزی

از بهترین آژانس هواپیمایی که امکانات فراوان و لاکچری در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد، آژانس هواپیمایی زیما سفر است. با شرکت در تور­های این شرکت سفری لاکچری را برای خود و هم­سفرانتان رقم می­زنید. این شرکت می­کوشد تا با بهترین امکانات و هزینه کمتر سفر لاکچری  را برای مسافران خود تعبیه کند. یکی از عمده­ترین هزینه‌های سفر هزینه خرید بلیط است. این شرکت هواپیمایی، بهترین هتل­ها، رستوران­ها، مکان­های دیدنی و … را در تور­های خود قرار می­دهد تا سفری رویایی­تر را برای مسافران خود بسازد.

توریست­ها و گردشگران معمولا برای سفر به این کشور از تور­ها استفاده می­کنند و انتظارشان از سفر با تور، تور لیدر خوب­ هتل خوب، هواپیما­های تمیز و مناسب و خدمات مناسب و … است که با ثبت نام در تور­های شرکت هواپیمایی ما به تمام این امکانات و انتظارات می­رسید و سفر  خوب و به یاد ماندنی را برای خود می­سازید.

سفر به مالزی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا