اخبار خودرو

تویوتا لندکروز چینی + تصاویر

خودرویی که در تصاویر مشاهده می کنید در واقع یک کپی از تویوتا لندکروز است که باید به شکلی آن را تویوتا لندکروز چینی بنامیم. این خودرو اگر چه نسبت به لندکروز اصلی کمی کشیده تر است و عرض بیشتری نیز دارد، اما دقیقا از همان ساختار و ترکیب برخوردار است.

ببینیم، این تویوتا لندکروز چینی از کجا آمده است.

تویوتا لندکروز چینی تولید کمپانی هنگتیان اوتو در کشور چین است که فعالیت آن از سال ۱۹۹۵ آغاز شده است و دفتر مرکزی اش در شهر سویژو قرار دارد. البته نام واقعی این خودرو هنگتیان L4600 است و با یک نگاه حتی سطحی می توان دریافت که بدون هیچ گونه تلاشی در تیم طراحی، به صورت کاملا از لندکروز کپی برداری شده است.

تویوتا لندکروز چینی

طول این خودرو معادل ۵۰۸۹ میلی متر بوده و عرض آن ۲۰۲۶ میلی متر است. همین طور ال ۴۶۰۰ از ارتفاع ۱۸۰۰ میلی متر برخوردار است. همان طور که مشاهده می کنید این اعداد و ارقام تفاوت هایی با ابعاد لندکروز اصلی دارند که دارای طول ۴۹۹۰ میلی متر بوده و ۱۹۸۰ میلی متر عرض دارد و ارتفاع آن به ۱۹۴۵ میلی متر می رسد.

این خودروی چینی دارای پیشرانه ۸ سیلندری با حجم ۴.۶ لیتر بوده که قدرت خروجی ۲۸۶ اسب بخار دارد. اگر به خاطر داشته باشید موتور اصلی لندکروز ۵.۷ لیتری قرار داده شد بود و توان خروجی آن نیز ۳۸۱ اسب بخار اندازه گیری می شد.

تویوتا لندکروز چینی

اما وقتی به داخل کابین این خودرو وارد می شویم، چیزی به مراتب جذاب تر از آن چیزی که در لندکروز می بینیم، انتظار ما را می کشد. فضایی لوکس و با تریم ترکیبی چوب و چرم و یک نمایشگر لمسی صفحه بزرگ در این خودرو، خودنمایی می کند.

لازم به ذکر است که این خودرو در کشور چین معادل ۳۸ هزار دلار قیمت گذاری شده است و علاقه مندان به خودروی ۸۵ هزار دلاری لندکروز که قادر به خرید این خودرو نیستند، می توانند با پرداخت ۳۸ هزار دلار، چیزی شبیه به آن (البته به لحاظ ظاهری)، زیر پای خود داشته باشند.

تویوتا لندکروز چینی

تویوتا لندکروز چینی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا