اخبار خودرو

ارائه دو بسته تیونینگ برای دوج رام ۲۰۲۰

ارائه دو بسته تیونینگ برای دوج رام ۲۰۲۰ – همانطور که بارها گفتیم ، شرکت های تولید کنندگان وانت فول سایز نمی توانند استراحت کنند. هنگامی که یک رویداد بزرگ مانند نمایشگاه سالانه ایالتی تگزاس به وقوع می پیوندد ، هر یک از آنها باید فرصتی را برای ارائه خدمات جدید به دست آورند. در مورد FCA ، دو نسخه ویژه برای خودروهای دوج رام ۱۵۰۰ و رام هوی دیوتی در دالاس اعلام شد.

چند هفته پس از آن اعلام می شود که خودروساز تغییرات زیادی در کامیون های رام برای سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است.

بسته تقویتی دوج رام ۱۵۰۰ بلک ادیشن

ابتدا لوکس ترین سطح این بسته در ترکیب رام ۱۵۰۰ را بررسی میکنیم، یک نسخه سیاه که با تریم مشکی مشخص می شود. مشخصات این بسته عبارت اند از: جلوپنجره مشکی با حروف بزرگ RAM، نشان های بدنه ، قلاب های بغل ، اگزوز ، چراغهای جلو ، گارد جلوپنجره ، ضربه گیرها ، دستگیره درها و کناره ها آینه ها را میتوانید مشاهده کنید.

سایر ویژگی های استاندارد شامل چرخ های سیاه ۲۲ اینچی ، پوشش صندلی ها با جنس تونو و هود ورزشی است. شما می توانید این نسخه ویژه Ram 1500 Limited را در دو تنظیم ۴×۲ و ۴×۴ و با پیشرانه ۳.۰ لیتری اکو دیزل V6 یا ۵.۷ لیتری HEMI V8 سفارش دهید. قیمت این خودرو از ۷۵۴۶۵ دلار شروع می شود.

بسته تقویتی دوج رام ۲۰۲۰ هیوی دیوتی

ارائه دو بسته تیونینگ برای دوج رام  – برای کسانی که وانت های بزرگتری می خواهند ، FCA یک نسخه با نام هیوی دیوتی را به نسخه های Big Horn و Laramie از Ram 2500 و ۳۵۰۰ Crew Cab اضافه کرده است. مشخصات این بسته شامل یک طرح تک رنگ است که توسط یک جلوپنجره سیاه با گارد رنگ بدنه ، نشان های سیاه و چرخ های ۲۰ اینچی سیاه تقویت شده است.

برای اولین بار وانت های دوج رام هیوی دیوتی مجهز به چرخ های عقب دوگانه چرخ های سیاه ۱۷ اینچی را با دریافت می کنند. خریداران می توانند از ۴×۲ یا ۴×۴ استفاده کنند و برای پیشرانه یک ۶.۴ لیتری HEMI V8 یا ۶.۷ لیتری Cummins turbodiesel شش سیلندر داشته باشند. به یاد داشته باشید ، پیشرانه دوم حداکثر ۱۰۰۰ پوند فوت گشتاور تولید می کند. قیمت این خودرو از ۶۲۸۴۰ دلار شروع می شود.

این خودرو ها در مدل بلک ادیشن در حال حاضر در بازار وجود دارد اما برای هیوی دیوتی باید تا آخر پاییز منتظر بمانیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا