اخبار خودرو

جایگزین برلیانس H320 اتوماتیک : برلیانس H230 پارس خودرو

با توجه به مشکلاتی که برای تحویل خودرو برلیانس H320 اتوماتیک پارس خودرو مطابق با تحریم‌های ظالمانه صورت گرفته علیه صنعت خودروسازی کشور صورت گرفت، تحویل این خودرو به مشتریان با چالش هایی روبرو گردید. از این روی پیشنهاد تحویل خودروی برلیانس H230 معمولی به عنوان جایگزین برلیانس H320 اتوماتیک از سوی پارس خودرو داده شده است.
با ایرانی کار همراه باشید.

جایگزین برلیانس H320 اتوماتیک

طبق بخشنامه شماره ۱۱۵۲۳۳ در باب دعوتنامه پیشنهادی خودرو برلیانس H320 اتوماتیک، خودروی برلیانس H230 معمولی به عنوان جایگزین بابت پیشبرد تعهدات به تعویق افتاده و احقاق حقوق مشتریان عرضه می‌شود.
در صورتی که مشتریان با دریافت خودروی جایگزین یعنی H230 معمولی پارس خودرو به جای برلیانس H320 اتوماتیک موافقت نمایند، فرآیند جایگزینی صورت گرفته و مبالغ مربوط به تاخیر تحویل خودرو و سود مشارکت نیز مورد لحاظ قرار خواهند گرفت.

مشتریانی که مایل به شرکت در این طرح تعویض هستند، باید به اداره منطقه‌ای فروش گروه پارس خودرو مراجعه نمایند تا پس از اعلام رضایت ایشان، تعویض حواله صورت گرفته و مراحل تحویل خودروی برلیانس H230 پارس خودرو صورت پذیرد.

این نخستین بار نیست که گروه‌های خودروسازی بابت مشکلات تامین قطعات و عدم امکان تکمیل و تحویل خودروهای ثبت نامی پیشین، ناچار به جایگزینی آن‌ها با مدل‌های موجود دیگر می‌شوند. به نظر می‌رسد که با شرایط فعلی به نفع مصرف کننده است که خودروی جایگزین را دریافت کند. اگر چه امکانات و شرایط خودروی برلیانس H320 پارس خودرو به مراتب بالاتر از برلیانس H230 معمولی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها گیربکس اتوماتیک بودن برلیانس H320 بوده، اما با توجه به عدم امکان تحویل این خودرو در شرایط فعلی و تا زمانی نامعلوم که ممکن است بسیار طولانی باشد، جایگزینی آن معقول به نظر می‌رسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا